Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

JBL 4 CS60.4 eindversterker

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Onderdelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 26 Mrt 2007, 15:44    Onderwerp: JBL 4 CS60.4 eindversterker Reageer met quote

Aangezien ik toch geen audio in ga bouwen tot ik de Audio System versterker(s) binnen heb verkoop ik mijn JBL CS 60.4 4 kanaals eindversterker. In zéér goede staat. Mijn vorige JBL was een JBL CS 50.4, de voorganger van de CS 60.4



Deze is eind vorig jaar overleden, had nog garantie, dus naar MediaMarkt gegaan. Ding opgestuurd, en een paar weken later kreeg ik te horen dat ik m op kon halen. Bleek ik dus niet mijn CS 50.4 maar een splinter nieuwe CS 60.4 terug te krijgen, CS 50.4 was onrepareerbaar ofzo... Nouja, de nieuwe versterker weer in mn Micra ingebouwd. Hooguit een paar weekjes erin gezeten tot de Micra de deur uit ging en momenteel ligt de Versterker nog steeds werkeloos op mn kamer.

Deze verkoop ik dus (dit is niet de mijne, maar zelfde model)



Prestaties:
4 x 60W RMS @ 4 Ohm
2x 180W RMS @ 4 ohm

RonDeVries.nl prijs:
€129,-
Mijn vraagprijs:
€100,-

Op verzoek kan ik foto's maken van de versterker en mailen, heb momenteel geen foto's van mn versterker, anders had ik ze hier al wel neer gezet. Versterker is in 100% goede staat. Gaat weg vanwege Audio System versterker aankoop.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aangeboden: Onderdelen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB