Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Ideeën voor een Car Tuning Forum meeting?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Zo 1 Jul 2007, 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, wou net zeggen Confused

Ik heb deze week vrij, en met vrij bedoel ik écht vrij. Niet dat ik van Maartens auto een remslang moet vervangen, niet dat ik Max&323 ga helpen, gewoon niks gepland! Maar bij dezen komt daar verandering in. Cool Ik ga morgen eens contact zoeken met de Kikmolen en eens informeren of het niet volgeboekt is, kosten etc etc.

Als het doorgaat - in eerste instantie in het AMSE weekend 14 en 15 Juli maar dat kan nog veranderen indien volgeboekt - wie wil er allemaal mee en wat mag het kosten? Dan kan ik meteen kijken of het haalbaar is. Wat mij betreft mag het maximaal 100 p.p. kosten.

Exclamation Reageer zo snel mogelijk, hoe sneller ik het weet, hoe eerder er wat geboekt kan worden! Exclamation
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 0:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind 100 Eur voor 'n weekendje op 'n camping nogal prijzig Confused Maar als je wat ideeën hebt horen we wel wat 't kost, zou het niet echt weten wat daar normale prijzen in zijn...

323girl schreef:
je hoeft toch niet in de weekenden naar school Rolling Eyes

Nee, dan ben ik kapot van die lange dagen in de week Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 9:38    Onderwerp: Reageer met quote

100 euro....jij bent gek!
Volgens mij zit je op de kikmolen voor nog geen 25 euro per persoon met entree en tent....... Die camping is echt goedkoop.

Ik moet vanaf maandag 9 juli weer werken. Maar heb dan op de vrijdag 13 juli na, weer 5 dagen vrij (vanaf woensdag 11 juli t/m zondag 15 juli.) Dus kan vanaf die woensdag gewoon, moet dan vrijdag even werken.....

Maar weet niet hoe we dan natuurlijk zitten met verhuizen, Max moet nl de 16de de sleutel overhandigen.....

Maar ja wie gaat eigenlijk mee? want als max en ik mss al niet kunnen ivm verhuizing en jesse niet....wie komt dan nog???

Max had als idee het anders wat later te plannen zodat iedereen kan?? Ik heb om het weekend vrij, dus kan om de week. Wink
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 9:50    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is wel heel erg prijzig wat je daar noemt, lange boog....

Met het weer van vandaag de dag lijkt een camping me ook echt niet zo flex. Misschien anders een bungalo huisje? Een last minute aanbieding van centerparcs ofzo moet mits we met genoeg man zijn toch ook wel te doen zijn. Geloof dat ik toen met bren een midweek weg geweest ben voor 150 totaal. Zullen we dit trouwens even verder gaan kortsluiten in t forum van t meetingteam, en hier plaatsen als er iets concreets is?
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Centerparcs is nou niet bepaald goedkoop te noemen... Confused
't Is dat ik er nu niet aan toe kom anders ging ik eens rondvragen, als het geen eis is dat je zwembad en alles binnen 3 passen van je huisje hebt liggen (en we hebben allemaal 'n auto) zijn er imho interessantere en vooral goedkopere alternatieven...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 18:32    Onderwerp: Reageer met quote

Noem eens wat dan? Hogenboom vakantie parken is een soort van Centre Parks organisatie, alleen wat minder lux (zonder tropische zwembaden etc) en daardoor een stuk goedkoper. Nu nog met suggesties komen is geen ramp, maar wel erg laat... Wat mij betreft is de Kikmolen nog steeds een prima plan, wat mij betreft een weekend (of 2) later, maar wáár willen we nu naartoe? En nogmaals, wat mag het maximaal kosten? 100 euro is misschien veel, maar als iedereen een max bedrag noemt wat het mag kosten kunnen we daar ten minste op verder rekenen.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 18:44    Onderwerp: Reageer met quote

2 weekends later is ITW, hou dat ook effe in 't oog Wink

Ik zeg al dat ik 't niet op korte termijn nu kan regelen maar ik kan nog wel wat leuke overnachtingsplaatsen voor de dag halen. Dan heb ik 't niet over vakantieparken (sja 'k hou niet zo van die drukte eigenlijk) maar gewoon bungalowparkjes die je alleen vindt als je weet waar je zoeken moet. Maar zwembaden, vreettenten, kroegen en mooie autoroutes om te rijden genoeg in de buurt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 19:33    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien is het een idee om in de middag een meeting te houden--toerrit--daarna ergens een simpel hapje eten met zijn allen--toerrit--en als laatste de avond vullen met karten. In Maasmechelen kan je op donderdagavond voor 25 Euro P.P. van half 7 tot 11 uur 's avonds onbeperkt karten.

Als de groep niet al te groot is weet ik wel een leuk italiaans restaurant in Vaals/Aachen waar je voor weinig lekker kan eten.

Is natuurlijk wel weer moeilijk te doen voor de mensen die noordelijker wonen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Ma 2 Jul 2007, 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

wij hebben laatst met een groepje een reunie weekend in Uden gehad. In een blokhut, kosten waren 250 euro voor weekend waarvan 75 borg. Dus 175 euro voor een heel weekend een hele blokhut. Als je dat kunt delen met een paar man. En Uden was een erg gezellig plaatsje....

Dus zoiets is ook altijd een optie, gewoon ff scoutings googlen en dan die opbellen en vragen of de blokhut verhuren. 9 van de 10 doen dat, zodat ze nog iets extra's verdienen aan die blokhutten Wink
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter Jansen
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 17 December 2006
Posts: 248
Woonplaats: Zevenaar
PostGeplaatst: Di 3 Jul 2007, 16:09    Onderwerp: Reageer met quote

Die datum ga ik niet redden, heb dan nog geen vakantie...

Groet, Peter
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 5 Jul 2007, 21:38    Onderwerp: Reageer met quote

hmm....denk dat het zowieso niet veel gaat worden.....Max en ik gaan het ook niet redden voor die dag. De laatste loodjes van de verhuizing wegen het zwaarste he Wink wil gewoon niet meer opschieten........
Mensen die je dingen beloven en niet nakomen etc etc, en daarbij de zin die helemaal vergaat en je je moet slepen naar je opknapwoning. Maar ach, nog even Very Happy maar helaas niet klaar voor dat weekend.
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Do 5 Jul 2007, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

ITW is eind Juli, FTW is eind augustus... Car Tuning Forum meeting precies in het midden doen? Dat geeft ons twee mogelijkheden. Dus, wie kan het weekend van 11 & 12 dan wel het weekend van 18 & 19 augustus? Ik vind allebei prima. Een poll maken kan wel, maar als iemand iets wil veranderen gaat dat niet meer, vandaar een hele simpele oplossing...

Weekend van de 11 & 12de aug. => optie 1
Weekend van de 18 & 19de aug. => optie 2

Zet hier je naam/nickname in het lijstje erbij en de optie(s), 1 en/of 2 dus, als je op de betreffende data kan en zin hebt in een meeting. Als iemand dus bijv. 'Naam, 1&2' typt en bij voorbaat al niet meegaat, type het dan ook niet!. Als je wat wil veranderen gewoon de vorige post van het lijstje kopiëren en veranderen wat nodig is.

Lijstje:

- Longbow, 1&2
-
-
-
-
-

etc etc. Capiche? Cool
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
spurlie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 Januari 2005
Posts: 888
Woonplaats: Zuid-Limburg
PostGeplaatst: Vr 6 Jul 2007, 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

Een heel weekend vind ik toch iets teveel van het goede.
Het is toch een meeting? Geen vakantietrip...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 6 Jul 2007, 12:24    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt ook gewoon 1 dagje langskomen uiteraard, maar het lijkt me gewoon wat leuker om een weekendje met z'n allen ergens naartoe te gaan. Tevens meer tijd elkaar te leren kennen, want ik hoop dat er veel mensen meegaan buiten het vaste zuid-Limburg groepje.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
RoadKing
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Juli 2006
Posts: 746
Woonplaats: Bocholtz
PostGeplaatst: Vr 6 Jul 2007, 14:27    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:
Ik vind 100 Eur voor 'n weekendje op 'n camping nogal prijzig Confused Maar als je wat ideeën hebt horen we wel wat 't kost, zou het niet echt weten wat daar normale prijzen in zijn...



ik ga binnekort kamperen met een paar vrienden voor 3 nachten en dan betaal ik maar € 25,- per persoon.
ik ga dan naar het zinkviooltje in epen.
en dan zitten de milieu kosten en  elektriciteit bij het prijs.
_________________
Nissan Silvia PS13
Honda CRX CA18DET

www.Elstars-Club.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB