Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Plaats hier Jouw auto!!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
makoez
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 14 September 2003
Posts: 20
PostGeplaatst: Do 20 Mei 2004, 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Na een eigen huis te hebben gekocht.
En daar dus veel geld in gestoken te hebben.
Heb ik eindelijk weer iets met mijn auto gedaan.

Oud:



Nieuw:


Nu nog even een andere hoedeplank maken, speakers halen.
Rode neon verlichting.

Lexus look achterlichtunits zijn besteld.
Misschien wordt het nog wel eens wat.
_________________
www.wackass.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
scal
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2004
Posts: 50
PostGeplaatst: Wo 26 Mei 2004, 15:28    Onderwerp: Reageer met quote

hey dit is mijn celica


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 26 Mei 2004, 15:31    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie Celica Scal! Very Happy

En Makoez netjes ingebouwd de installatie... Wordt tijd dat ik er eens mee ga opschieten...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
scal
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2004
Posts: 50
PostGeplaatst: Wo 26 Mei 2004, 15:33    Onderwerp: Reageer met quote

dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Wo 2 Jun 2004, 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

WOW coole vleugel, is wel gelijk een hele opknapbeurt voor zon auto een wing... (oja en coole pijp)
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
mcnab
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Juli 2004
Posts: 8
PostGeplaatst: Ma 12 Jul 2004, 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

Hey, dit is mijn volvo s40.
Ik heb hem een half jaartje geleden aangekocht en heb hem recent geleden een beetje verlaagd, zwarte ruitekes vanachter ingestoken en jantekes opgezet en dit is het resultaat.
Eerst zie je een foto van de wagen zoals hij was toen ik em kocht en de rest is wel duidelijk.
Heb al een paar keer geprobeerd om deze foto's gewoon hier te plaatsen maar ik krijg ze niet afgebeeld, hier is een link naar de webpage waar enkele foto's opstaan van mijn volvo.

http://www.cardomain.com/id/mcnabster


Laatst aangepast door mcnab op Ma 12 Jul 2004, 22:00, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 12 Jul 2004, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ehm...
Linken vanaf je eigen HD werkt dus NOOIT...
Dan ben jij de enige die ze MISSCHIEN kan zien...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 12 Jul 2004, 22:50    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op Car Tuning Forum! Zwaai

Foto's moeten idd online staan, dan kun je ze zo linken:

Code:
[img]http://memimage.cardomain.com/member_img_a/644605_3_full.jpg[/img]



_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mcnab
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Juli 2004
Posts: 8
PostGeplaatst: Di 13 Jul 2004, 9:21    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is em origineel



en dit is nog een zijaanzicht met de jantekes, verlaging en ruitekes op.



en hier dan een zijaanzicht met mij erin Smile



ps:thanks voor de tip hee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 13 Jul 2004, 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

Graag gedaan Wink

En nog verdere plannen met de wagen? Volgens mij zijn er voor deze wagens nie zo veel dingen zo te vinden maar dat maakt de uitdaging des te groter en het resultaat uniek Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mcnab
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Juli 2004
Posts: 8
PostGeplaatst: Di 13 Jul 2004, 12:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben al is een paar keer gaan zien voor een voorbumper en acherbumper maar veel is er inderdaad niet te vinden.
Er is een body kit van MS design, maar volgens mij hebben die mannen niet meer gedaan dan de voorbumper, zijschorten en achterbumper volledig in koetswerk gespoten.
Dus ik ben is gaan horen om die zijschorten en bumpers in koetswerk te laten spuiten, en men schatte de prijs op een 550 euro+ de mogelijke kosten indien men de sierlijsten zou breken bij het afhalen ervan.
Dus ik zou ook nog is sierlijsten moeten bijkopen daarvoor.
Voorlopig heb ik dus geen concrete plannen, ben aant wachten tot er meer bumpers enzo zouden uitkomen voor volvo want er is echt bijna niks te vinden.
Een raceuitlaat steek ik er zeker niet onder aangezien het een diesel is en ik moet eind dees jaar naar de control en ik zou er graag direct door zijn.
Als je nog bepaalde sites kan aanraden, of nog zaken weet die mooi zouden staan op mijn wagen dan mag je het me altijd laten weten.

Ps: weet er iemand of het legaal is om mijn achterlichten te spuiten in doorschijnend zwart. Vroeger op mijn corsake had ik da ook , maar da was een nieuw wagentje en die moest niet naar de control dus daar had ik geen problemen mee. De flikken hebben me ook gezegd da als ik die achterlichten spuit da ik reflectors achteraan moet plaatsen en dat het dan wel legaal zou zijn. Maar da betrouw ik ni echt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 13 Jul 2004, 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Sierlijsten breken? Jeetje dat klinkt alsof het amateurs zijn, als je dat heel voorzichtig doet kan daar weinig bij misgaan!
Zijn ze geschroeft is 't een kwestie van losdraaien...
Zitten ze met popnagels is 't voorzichtig die dingen uitboren...
En zijn ze gekit kun je 't beste even verwarmen (met een haardroger ofzo), heel voorzichtig trekken (kit wordt elastischer als 't warm is) en dan de kitrand met een mesje doorsnijden zodra je ertussen kan.'
Kun je dus ook gemakkelijk nog zelf doen!

Je woont in België zeker? Ik ook, maar je hoeft je met een andere uitlaat weinig zorgen te maken voor de keuring. Zolang ze maar niet té lawaaiig is en de roetmeting binnen de normen valt dan zit je goed.
En als je verplicht een kat hebt moet die er ook onder zitten op de keuring.

Gespoten achterlichten kom je niet mee door de keuring. Als er geen getinte lichten voor je auto te krijgen zijn zou ik gewoon een extra setje bijhalen die je voor de keuring erop kunt zetten. Wel in héle dunnen lagen spuiten, anders wordt het licht niet goed meer doorgelaten en heb je een probleem als de flikken het zien.

En wat bodykits betreft, kun je niet zelf een kit op maat maken? Heb je wel wat unieks! 0)
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mcnab
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Juli 2004
Posts: 8
PostGeplaatst: Di 13 Jul 2004, 21:46    Onderwerp: Reageer met quote

Of die carrosier ne goede is da weet ik niet, maar toen ik bij volvo zelf vroeg om ze bij hun te laten spuiten dan zeiden ze me daar dat da enorm duur is bij volvo en dat ik het beter bij een carrosier in de buurt zou laten doen en dan hebben ze me doorverwezen naar een bepaalde carrosier die ik hier niet ga noemen.
Die man zei me dat het probleem lag in de pinkers, als je goed op de foto kijkt dan zie je dat die in de lijsten verwerkt zijn en dat die lijsten konden breken indien men die ging losmaken. Hij zij me dus alvast reserve lijsten klaar te houden voor het geval ze breken Crying or Very sad .

Wat het zelf maken van die bodykit betreft: ik heb geen enkele ervaring in het werken met polyester enzo en ik durf er dus niet aan beginnnen. Heb trouwens geen flauw idee waar ik mijn bumpers er al zou afkrijgen, laat staan dat ik er kan opzetten Embarassed . Ik ben echt gene krak op da gebied en buiten moest iemand me kunnen helpen zie ik me er echt niet aan beginnen.
Kga wel nog is overdenken om een chapke te laten plaatsen indien dat toch door de control geraakt, maar verder zal het wachten zijn tot er deftige bodykits komen (indien ze al uitkomen) om spoilers enzo te plaatsen want ik heb er de kennis spijtiggenoeg niet voor. En om ze te laten maken het geld ni.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 14 Jul 2004, 11:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ow je bedoelde die zwarte lijsten zie op de zijkant en de bumpers zelf zitten?
Die zijn best eenvoudig los te krijgen hoor, 'k snap niet dat een "ervaren bedrijf" aankomt dat ze misschien breken, die zouden toch moeten weten waar ze mee bezig zijn...

En anders zijn ze misschien zelfs op de auto te spuiten door alles er omheen goed af te plakken Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
mcnab
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Juli 2004
Posts: 8
PostGeplaatst: Wo 14 Jul 2004, 11:50    Onderwerp: Reageer met quote

Da dacht ik dus ook te doen, alles afplakken en dan spuiten.
Maar ook hier heb ik geen ervaring in.
Denk je dat als ik in de juiste kleurcode een spuitbus koop van die verf, alles afplak en dan de zijlijsten afschuur en overspuit, dat da een mooi resultaat gaat geven? Of moet ik eerst een grondlaag spuiten, dan de kleurverf en dan nog is een glanslaag?
Da is wat ik oorspronkelijk dacht te doen, maar ik heb een beke schrik da ik alles ga verpesten aan die zijlijsten. Heeft er iemand hier soms ervaring mee? Als je me kan zeggen dat het een mooi resultaat geeft dan wil ik het wel zelf proberen of als iemand dit zelf al gedaan heeft (zelf zijlijsten gespoten) en het is mooi uitgedraaid dan wil ik het zeker proberen.

Tis doordat die carrosier tegen me zei dat die verf ging afbrokkelen als hij de zijlijsten niet bijschuurde en dat die zelfs konden breken bij het afhalen ervan dat ik van het bovenste idee ben afgestapt. Die gast heeft mij ne schrik gegeven da ik alles zou verpesten.
alvast bedankt voor de goede raad, ik ben blij dat ik nekeer met mensen kan spreken die er iets van afkennen. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB