Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Iemand ervaring met inspannen met leer?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Zo 1 Feb 2004, 22:18    Onderwerp: Iemand ervaring met inspannen met leer? Reageer met quote

Zijn er hier mensen die hun interieur hebben ingespannen met leer of dit hebben laten doen? Ik wil graag het interieur van mn Maxima in gaan laten spannen met zwart leer, wat dus inhoud de voorstoelen, achterbank, en inlegpanelen voor de deuren.

Iemand tips? Ik zoek namelijk kwaliteit maar wel voor n betaalbare prijs Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 1 Feb 2004, 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.all-stoff.nl levert wel goed werk, heb alleen geen idee hoe die met zijn prijzen zit...
Zelf ooit een keer bij een in Maastricht geweest, in de Beatrixhaven... Die was wel fair geprijsd (ff wat gaten in 1 Recaro dichtmaken Razz) weet alleen niet meer precies hoe die nou heette... Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Zo 1 Feb 2004, 23:25    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zou goed uitkomen, daar woon ik 3 minuten rijden vanaf Laughing en wat betreft All stoff, ik heb een keer een artikel gelezen van een medewerker van daar die een porsche 911 (zeer mooi!) aangepast had van binnen... dus idd, het valt me zojuist weer in want is al n flinke tijd terug dat ik dat gelezen heb... maar zag er inderdaad zeer mooi afgewerkt uit
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 1 Feb 2004, 23:31    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zeker... Maar ben bang dat ie niet al te goedkoop gaat zijn...
Maarja je interieur met leer bekleden zal zowiezo wel een prijzige grap zijn Wink Maar wel mooi! Very Happy
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Zo 1 Feb 2004, 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

Jah, ik kan ook altijd nog kijken of ik ergens een sloopwagen vind met leder interieur, maar de kans dat ik er al een op de sloop vind, en dan ook nog in goede staat, das evenveel kans als een koffertje met 20.000 euro vinden in het park...

Zowieso zie ik maar erg weinig maxima's in ons straatbeeld, wat ook weer zn leuke kanten heeft hoor Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 1 Feb 2004, 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

Best een mooie wagen!
Al hou ik persoonlijk wat minder van sedanmodellen...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 2 Feb 2004, 2:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dankje Smile ik zelf vind het ook een mooie kar, al moet er nog het één en ander aan gedaan worden. Sedans mooi of niet mooi, tja, dat is iets waar over te twisten valt, maar 1 ding zijn ze wel, praktisch... gezien ik vaker met vrienden in mijn wagentje zit, wil ik hun ook een beetje tevreden houden, en in een coupé is dat toch wil minder...zoals we bij de polo van BG weer elke keer zagen dat we ruzie hadden over wie voor en wie achter, bij mij maken ze nooit ruzie Laughing Cool

Daarbij tjah, ik weet het niet, maar achter een Sedan van zulk formaat worden geen prestaties verwacht, iedereen gaat ervanuit dat het ding sloom en lomp is... en dat is juist het allerleukste van heel de auto vind ik! Als je nagaat dat ik hem nu zowat standaard heb, en ik al menig Golf GTI 16vtje het nakijken gegeven heb, en zelfs een CRX V-Tec helemaal kleurenblind getrokken heb.... tjah, wat zal ik zeggen, die 3 litertjes zitten er niet voor niets Very Happy en de meeste denken van buiten al meteen het is maar een automaat... heb lang ervoor moeten zoeken om een te vinden met een handbak gekoppeld aan het 3 liter model.

En als laatste, ik vind het een geweldige uitdaging om dit model zo te gaan verbouwen dat mensen gaan zeggen, wat een ruige bak! Dat zeggen ze nu niet, nu zeggen ze "auto van pa geleend?" en ook dat heeft wat geinigs Laughing
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 2 Feb 2004, 2:47    Onderwerp: Reageer met quote

Haha ja dat is gewoon leuk! En inderdaad van elke auto is wat moois te maken, zeker als je een beetje handig bent. En dan ist altijd leuker een wagen te hebben die niet iedereen al rijdt Wink

En over sedans da's gewoon een kwestie van smaak.
Coupé's zijn idd weer niet praktisch achterin, 'k rij zelf een hatchback model. Een 3de of 5de deur vind ik altijd nog wel erg gemakkelijk.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 2 Feb 2004, 2:50    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker waar Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB