Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Kenwood promo meeting

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

interesse in verslagen over voorsteling kenwood, pioneer ...
ja
100%
 100%  [ 6 ]
nee
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Vr 16 Feb 2007, 9:49    Onderwerp: kenwood promo meeting Reageer met quote

wist niet echt waar het te plaatsen dus zal het hier dan maar doen.

gisteren avond na het werk doorgereden naar brussel want daar was de voorstelling van het nieuwe gamma van kenwood.

was allemaal goed lekker eten lekker drinken  Smile  en vond het al bij al toch een hele verbetering van de producten van kenwood.
wil gerust een hele tekst schrijven met de nieuwe producten de goede zaken de minder goede zaken etc.. maar dan zou ik wel graag weten of het interesant is dat ik het niet voor niets zit te schrijven  Cool

en maandag is pioneer aan de beurt daar wil ik ook gerust een verslag van schrijven als er vraag naar is...
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Alert
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 Oktober 2005
Posts: 532
Woonplaats: t Harde
PostGeplaatst: Vr 16 Feb 2007, 14:22    Onderwerp: Reageer met quote

alleen dan heb ik liever pioneer Very Happy Wink tot nu toe men hele install is van pioneer. dus als ze nog leuke nieuwighededen hebben ben ik erg geïntereseerd.
_________________
KEEP ON TUNING!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Vr 16 Feb 2007, 14:31    Onderwerp: Reageer met quote

dat kan ik je na maandag weten te vertellen.
eerlijk gezegd ben ik ook meer voor pioneer te vinden. en veelkans komen die kenwood nieuwigheden nu ook aan bod bij pioneer.
enkel voor de navigatie's ben ik over kenwood heel content en moet ik van pioneer niets weten.
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Vr 16 Feb 2007, 14:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil info over Kenwood!
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Vr 16 Feb 2007, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

veelkans zal zaterdag avond men verslag dan online komen. heb nu geen tijd questie werk voetbal trug werk Laughing  zaterdag na het werk zal ik dan beginnen schrijven.

de hoogtepunten volgens hun wil ik nu al wel zeggen
-dubbel din scherm met ingebouwde navigatie eenheid.
-ipod aansluiting via usb voor data (met ander woorden direct reageren. dan een stereo jackje voor geluid en een voor beeld. voor op dubbel din of slide out hu) vooral dat beeld is in mijn ogen een goede progressie
-types met usb zonder kabel dus inpluggen vanvoor op de radio
-vernieuwde bleuthoot modulles
-modulles voor stuurwielbedieningen verschillend van wagen tot wagen. heb het getest in de nieuwe navigatie demo wagens een rode suzuki swift en ze werkten naar behoren.
-ook een handigheid gedaan met custom made docks voor dubbel din maar verschillende inbouw slede's en frontjes afhankelijk van wagen tot wagen.


over speakers en versterkers is enkel gezegd daar staan ze en we hebben twee nieuwe types versterkers meer niet dus nog maar eens beamen dat ze vooral voor verkoop van hu gaan en dat speakers en amp's maar bijaak zijn.


volledig verslag volgt later
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 16 Feb 2007, 18:14    Onderwerp: Re: kenwood promo meeting Reageer met quote

Altijd interessant ja! Thumbs up

vlokman schreef:
wist niet echt waar het te plaatsen dus zal het hier dan maar doen.

Als 't over een meeting gaat hier, gaat 't puur over de producten kan 't beter in ICE gepost worden... Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Za 17 Feb 2007, 1:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben wel geinteresseerd in eventuele (als die nog komen...) Alpine, Audio System e.a. Sound Quality product reviews Cool
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Za 17 Feb 2007, 9:58    Onderwerp: Reageer met quote

audio system zal er niet bij zijn.
alpine normaal wel maar deze doen bijna geen meetings.
ergens dit jaar normaal nog naar china naar dls.
en ja maandag pioneer
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Di 20 Feb 2007, 10:35    Onderwerp: Reageer met quote

gisteren pioneer.
ik zal beginne bij hu en navigatie.
1 nieuw model navigatie . een betaalbare dubbel din toestel is dik in orde en volledig aan te passen guestie kleur toetsen achtergrond aan je interieur.
ook gepersonaliseerde achtergronden en opstartschermen.
hu geen nieuw model.

ook kan je giga mp3 afspelen en divx + divx ondertitteling. dit is wel maar bij de topmoddelen

wel zijn oude modellen een beetje opgefrist questie bleuthoot ready en 1 model met vaste usb.
ook is zoals bij kenwood een kabel klaar waarmee je ipod video kan bekijken.
meer modellen kunnen nu i pod en usb maar in mijn ogen blijft de bediening niet zo handig.


ook heeft pioneer nu een lijst met inbouwkaders en mogelijkheden voor dubbel din online gezet.

zware tegenvaller bij de navigatie is dat ze blijven werken met die dvd's nu is het zo dat voor europa 2 dvd's zijn waar duitsland opgesplitst is dus als je in duitsland bent kan je halverwege de ene dvd er uit halen de andere er insteken.
ook weet ik uit ervaring dat die dvd's + spelers alleen maar problemen met zig meebrengen.

nog een tegenvaller dat de bleuthoot nog altijd niet updatebaar is. dus nieuw toestel is er een kans dat je deze niet kan koppelen . iets dat kenwood dan wel weer heeft ook hier komt een lijst van online.
wel si de chip van de bleuthoot aangepast aan eknele schoonheidfoutjes zoals het echo probleem. volgens hun ligt dit aan de instalatie dus microfoon is beste plaats voor de klok unit. ook werd ons vertelt dat met samsung het niet voorviel maar wel met bv nokia en dergelijke in mijn ogen een hoop onzin

verder zijn de uiterlijken wel opgefrist en is in mijn ogen het design er op vooruit gegaan.

ODR:
pioneer levert nu betaalbare odr instalaties normaal zit je voor een simpelle instalatie al rond de 25000 euro waar je nu al vanaf 5 a 7000 euro vertrokken bent.

versterkers + speakers.
gewone speakers geen veranderingen.
subs design aangepast + instalaties zijn vergemakkelijkt bij dubbelspoel door automatische bridging en twee contacten aan zelfde kant.

ook een kant en klare bassreflex kist 10 " met versterker voor maar 160 euro

volgens hun het meeste progressie is dat ze komen met versterkers die 1 ohm stabiel zijn.


conclusie pioneer stelde mij een beetje teleur maar ze maken het ook duidelijk door een grote slogen pioneer is back in AV town. hier zijn dan ook de grootste veranderingen.
voor de rest gewoon de andere merken gevolgt met ipod ipod video en usb hier en daar een kleine verandering in de toestellen maar allemaal maar details.
wel zijn de prijzengoedkoper van de niuwigheden tov alpine en kenwood

vragen mogen alijtd gesteld worden want kan al wel enkele dingen vergeten zijn
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Di 20 Feb 2007, 11:00    Onderwerp: Reageer met quote

vlokman schreef:
ook werd ons vertelt dat met samsung het niet voorviel maar wel met bv nokia en dergelijke in mijn ogen een hoop onzin


Dat is dus GEEN fluwekul... Ik heb in mijn wagen en die van mijn
broer en pa precies dezelfde carkits van Sony Ericsson zitten.
Ik heb een Sony Ericsson telefoon, mij broer een LG en een
Sharp en mijn zus een Samsung (mijn pa momenteel geen Razz)

Die werken allemaal op de diverse carkits, maar bij de LG is de geluidskwaliteit
(o.a. echo en feedback) beduidend slechter.
En dat is in ALLE auto's en ook met een Parrot Carkit in de Matiz van mijn zus...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Di 20 Feb 2007, 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

had duidelijker moeten zijn bedoelde dat ze wel de moeite doen om alle nieuwe gsm te testen maar niet om update's beschikbaar te maken  Laughing
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB