Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Vraagje over de camco rs720

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Alarmsystemen en Telefonie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rxl
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Januari 2007
Posts: 50
PostGeplaatst: Do 25 Jan 2007, 21:07    Onderwerp: vraagje over de camco rs720 Reageer met quote

hier een paar vraagjes over het alarm van camco de rs720

vraag1:
wie weet hoe ik me auto draaiend achter kan laten met me sleutel uit het contact (niet op de turbo timer) volgens mij is het mogelijk alleen weet niet hoe.

vraag 2: wie weet hoe ik me lichten kan laten branden zo dat ik ook in het donker me auto makkelijk kan vinden.

vraag 3: wat kan ik allemaal op de aux uitgang aan sluiten.

wie weet een antwoord op me vragen

gr robbert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Do 25 Jan 2007, 23:17    Onderwerp: Reageer met quote

Handleiding al eens gelezen???
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 0:37    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk daar inderdaad eerst eens in, daar vind je op al deze vragen een antwoord. Vraag 1 dat is zeker mogelijk maar weet even niet precies meer hoe, ik meende gewoon de startknop op de afstandbediening vooraleer de sleutel te verwijderen maar kan me vergissen. Vraag 2 standaard knipperen je richtingaanwijzers zodra het alarm iets doet, maar je kunt dat zelf natuurlijk uitbreiden. Vraag 3, voor alles wat op 12V werkt en je bij een bepaalde handeling van het alarm wil laten reageren. Zoals bijvoorbeeld je 2de vraag. Wel altijd een relais gebruiken, de uitgangen van 't alarm kunnen niet veel hebben.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
rxl
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Januari 2007
Posts: 50
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 7:47    Onderwerp: Reageer met quote

dankje jesse heb de handleiding gelezen maar staat niet veel over in alleen de standaart handelingen.

bij mij knipperen me alarmlichten niet wel me stadslichten voor en achter als ik het alarm er op zet en ook me desbord verlichting.

maar ga een kijken wat ik op de aux uitgan ga aansluiten iemand leuke ideen daar voor.

gr robbert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 11:37    Onderwerp: Reageer met quote

Is het niet slimmer te bedenken wat je wilt en dan te kijken hoe je dat kunt aansluiten?

Want jij wilt nu "iets" aansluiten om die uitgang maar te kunnen gebruiken Confused

Ik was bij mijn NX erg blij met de separate koffer-ontgrendeling...

M.b.t. het knipperen; waarom niet de alarmlichten?
Die zijn tenminsteoverdag ook fatsoenlijk te zien...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rxl
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Januari 2007
Posts: 50
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 18:51    Onderwerp: Reageer met quote

snap ook niet waarom de alarm lichten niet knipperen normaal is dat altijd zo.

het alarm is door ervaren persoon aangesloten.

vind wel vet dat me desbord knipperd maar wil ook wel dat alarm lichten knipperen hoe is dit mogelijk implaats dat me stadlichten knipperen.

kan ik dit zelf of kan ik dit beter laten doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alert
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 Oktober 2005
Posts: 532
Woonplaats: t Harde
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 19:36    Onderwerp: Reageer met quote

waarschijnlijk wordt gewoon je stadslicht geschakeld waardoor je dashboard automatisch meegaat. ik denk dat het vrij simpel is om je alarm lichten te laten schakelen. als je dan je dashboard lampjes wil laten knipperen kun je die eventueel op je aux zetten.
_________________
KEEP ON TUNING!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
rxl
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Januari 2007
Posts: 50
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

me desbord verlichting staat er volgens mij buiten het gaat trouwens om een subaru impreza van bouwjaar 97. maar alarm lichten is wel beter maar niet dat ik het nu mis. is weer eens appart niet iedereen heeft het zo Wink op me aux zet ik mischien me normaale verlichting. zit ook aan te denken om kofferbak pompje te nemen als ik dan slotje open 2 sec in druk gaat die ook openen.

alleen heb soms wel probleem voor als in de ochtent als hij koud is dan doet de remote start het niet goed dan wilt hij wel starten maar slaat dan tog af. als hij op temperatuur is start hij als een zonnetje.
weet iemand hier mischien een oplossing voor of is dit niet optelossen en is dit alleen in de winter als motor echt koud is of .....

gr robbert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Dat afslaan probleem had ik bij mn Micratje ook. Heel andere auto, heel andere motor, maar zelfde probleem. Het nadeel van de RS-720 is dat hij het dan automatisch blijft proberen tot het lukt. Een keer gehad dat de auto 's ochtends 20 keer ofzo opnieuw startte zonder te blijven lopen. Op gegeven moment kwam overbuurvrouw naar buiten, die snapte dr geen hol van Laughing  Laughing
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 26 Jan 2007, 22:10    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft de Prostar het voordeel dat ie een maximum aantal keren heeft, dan geeft ie 't op... Maar je kunt het altijd handmatig nog afbreken natuurlijk.

Denk persoonlijk dat het de winterkou is, 's zomers zul je er minder last van hebben.

Inderdaad wel apart dat die inbouwer het stadslicht gekozen heeft ipv de alarmlichten wat toch een beetje de "standaard" is. En door stroom op het stadslichtcircuit te schakelen knippers dus inderdaad ook je dashboardverlichting mee.
Wil je het omschakelen zoek dan de centrale (het kastje). De 10-polige connector bevat een witte kabel (volledig wit, dus nie 2-kleurig), misschien zelfs 2. Volg die, maak 'm los waar die aan je stadslichtcircuit zit en schakel ze aan de knippers. Let wel op, als je links en rechts apart aansluit en je hebt er maar 1 draadje voor zul je met diodes moeten werken om bij normaal gebruik van de knippers links en rechts gescheiden te houden! Indien je 2 draden hebt is 't simpelweg eentje voor 't linker- en eentje voor 't rechterknippercircuit.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 27 Jan 2007, 1:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had op mijn NX ook het probleem dat remote-start niet goed werkte
als het koud was, TENZIJ tijdens het starten wat gas gegeven werd.

Ik heb toen ge-experimennteerd met een solenoid
die kwart-gastrok tijdens het via de remote starten.
Dat werkte perfect, heb het alleen nooit afgemaakt Razz
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rxl
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 13 Januari 2007
Posts: 50
PostGeplaatst: Za 27 Jan 2007, 20:40    Onderwerp: Reageer met quote

als hij tijdens de remote start niet in een keer start probeer hij het volgens mij niet nog een keer dat heb ik namelijk nog niet gemerkt (hij slaat af en dan blijven me lampjes van me accu in desbord branden).

wat bedreking tot me lichten die knipperen laat ik dat lekker zo. zitten mooie blauwe lcihten aan buiten kant die knipperen en mooie ledjes (rood) aan achter kant. is over dag ook goed tezien. en zo als ik al eerder zij is weer eens iets apparts.

een kijken als het straks wat warmer is hoe het dan gaat met remote start.

gr robbert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Alarmsystemen en Telefonie Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB