Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 12:26 Onderwerp: revisies |
|
|
|
mijn motorblok is onderhand aardig gaar en ik wil deze laten reviseren. hij heeft geloof ik rond de 200000km gereden. weet iemand hoeveel dit gaat kosten? |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 12:32 Onderwerp: |
|
|
|
geen idee.
weet niet eens wat voor motor, welke staat, en wat je precies wil _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 12:34 Onderwerp: |
|
|
|
Hoe kom jij tot de conclusie dat je blok "aardig gaar" is???
Want twee ton is niet echt veel voor een NX... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 12:59 Onderwerp: |
|
|
|
dat 2 ton voor een NX geen moeite is, wil dat niet zeggen dat dat voor een ander blok ook zo is.
Een supra motor (om ff een vb te noemen) 3.0i 24V turbo, heeft gewoon een revisie nodig bij 2 ton. omdat zen schalen dan op zijn. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 13:06 Onderwerp: |
|
|
|
Meestal, een turboblokje gewoon tussen de 150.000 en de 200.000 een setje nieuwe zuigerveren en lagerschalen geven. Je kunt ook wachten tot ze echt op zijn en je de lagerschalen hameren, of n kieperende zuiger hebt, maar dan kost t je veel meer dan dat je t voor bent.
Verder, tis idd nogal lastig inschatten, weet niet hoe je blok er nu aan toe is en wat er moet gebeuren. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 13:07 Onderwerp: |
|
|
|
TIP! ...en nu zou enkele aanvullende info welkom zijn antigram, zodat de Car Tuning Forum members je kunnen helpen, in plaats van allen hun gokje uitbrengen . |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 18:56 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou met mijn golf G60 ongeveer rond de 5000 euro zitten.....
Is met overmaatse zuigers en alles..... _________________ www.DRCrew.nl
www.HRengineering.nl |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 19:25 Onderwerp: |
|
|
|
Kleine Golf2??? schreef: |
Ik zou met mijn golf G60 ongeveer rond de 5000 euro zitten.....
Is met overmaatse zuigers en alles..... |
Voor die prijs kun je wel wat leukers doen dan reviseren, geheel ánder motorblok bijvoorbeeld!
Maar antigram... Als wij inderdaad niet weten wat er allemaal gebeuren moet aan je blok kunnen we je moeilijk adviseren... _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di 23 Jan 2007, 20:26 Onderwerp: |
|
|
|
Longbow schreef: |
Kleine Golf2??? schreef: |
Ik zou met mijn golf G60 ongeveer rond de 5000 euro zitten.....
Is met overmaatse zuigers en alles..... |
Voor die prijs kun je wel wat leukers doen dan reviseren, geheel ánder motorblok bijvoorbeeld! |
Ja heb ook een ander blok gekocht 1800 20V turbo _________________ www.DRCrew.nl
www.HRengineering.nl |
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007, 1:35 Onderwerp: |
|
|
|
Freestyler schreef: |
dat 2 ton voor een NX geen moeite is, wil dat niet zeggen dat dat voor een ander blok ook zo is. |
Sorry; mijn fout; al die phpbb's lijken ook zoveel op elkaar...
Zeker als je in 4 tabs op 3 forums tegelijk bezig bent _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007, 2:23 Onderwerp: |
|
|
|
Kleine Golf2??? schreef: |
Ik zou met mijn golf G60 ongeveer rond de 5000 euro zitten.....
Is met overmaatse zuigers en alles..... |
Als je mij 5000 geeft krijg je m volledig opgebouwd terug!
met als extra's gesmede zuigers en drijfstangen, volledig uitgebalanceerd onderblok, uprated zuigerveertjes, metalen pakking, geflowde en gepoorte kop, gereviseerde G-lader, nieuwe bougies, ultrasoon gereinigde injectoren, blok opnieuw in de zwarte lak, gepolijst nieuw gepoedercoat klepdeksel(s)
en als je wil schilder ik je er nog bloemetjes op! Je wordt afgezet man! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| antigram Gold Member
| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007, 12:05 Onderwerp: |
|
|
|
ik krijg waarschijnlijk vammiddag een antwoord wat er allemaal mis mee is van zo'n gast die er heel veel van weet; hij is vandaag de hele dag bezig met checks doen en zo. 2b continued... |
|
Naar boven |
|
|
| Longbow Silver Member
| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007, 16:09 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
Kleine Golf2??? schreef: |
Ik zou met mijn golf G60 ongeveer rond de 5000 euro zitten.....
Is met overmaatse zuigers en alles..... |
Als je mij 5000 geeft krijg je m volledig opgebouwd terug!
met als extra's gesmede zuigers en drijfstangen, volledig uitgebalanceerd onderblok, uprated zuigerveertjes, metalen pakking, geflowde en gepoorte kop, gereviseerde G-lader, nieuwe bougies, ultrasoon gereinigde injectoren, blok opnieuw in de zwarte lak, gepolijst nieuw gepoedercoat klepdeksel(s)
en als je wil schilder ik je er nog bloemetjes op! Je wordt afgezet man! |
Exactly my point... _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007, 16:36 Onderwerp: |
|
|
|
antigram schreef: |
ik krijg waarschijnlijk vammiddag een antwoord wat er allemaal mis mee is van zo'n gast die er heel veel van weet; hij is vandaag de hele dag bezig met checks doen en zo. 2b continued... |
... |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo 24 Jan 2007, 20:52 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
Kleine Golf2??? schreef: |
Ik zou met mijn golf G60 ongeveer rond de 5000 euro zitten.....
Is met overmaatse zuigers en alles..... |
Als je mij 5000 geeft krijg je m volledig opgebouwd terug!
met als extra's gesmede zuigers en drijfstangen, volledig uitgebalanceerd onderblok, uprated zuigerveertjes, metalen pakking, geflowde en gepoorte kop, gereviseerde G-lader, nieuwe bougies, ultrasoon gereinigde injectoren, blok opnieuw in de zwarte lak, gepolijst nieuw gepoedercoat klepdeksel(s)
en als je wil schilder ik je er nog bloemetjes op! Je wordt afgezet man! |
Gesmeden zuigers en drijfstangen zitten er standart al in.... Deze overmaats zuigers kosten €225,- stuk excl BTW
Moesten nieuwe klepgeleiders in komen, Kleppen moesten geslepen worden...Nieuwe Hydraulische stoter's erin....
Oliepomp meteen versterken...
Nieuwe drijfstang lagers en drijfstang revisie.
bla bla bla ga zo maar door..
Dus volledige revisie _________________ www.DRCrew.nl
www.HRengineering.nl |
|
Naar boven |
|
|
|
|