Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Gezocht: daewoo lanos spoiler

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lanos53
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 8 Januari 2007
Posts: 3
PostGeplaatst: Ma 8 Jan 2007, 20:50    Onderwerp: gezocht: daewoo lanos spoiler Reageer met quote

gegroet, ben nieuw hier Smile

Sinds kort rij ik met een Daewoo Lanos, bouwjaar '06. Er staat al een onderlip vanvoor en vanachter op van Ms-design, velgen en een dakspoiler origineel voor een Lanos. Maar ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen helpen met het vinden van een kofferspoiler voor mijn Lanos. Het is zo ene da zich bevind onderaan de achter-ruitenwisser. Ik heb een ideale gezien op internet maar da was op zo'n buitenlandse website. Het probleem is dus dat ik die nergens vind om te bestellen.

Als er iemand eventueel ene in die aard weet waar 'k zo'n spoiler zou kunnen kopen, mag mij dit altijd laten weten.

Als jullie willen weten wa voor een spoiler ik bedoel, zal de link naar de foto geven (hopelijk mag da):
http://www.lanosclub.com/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=959

alvast bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 8 Jan 2007, 20:53    Onderwerp: Reageer met quote

Deze foto dus:



Ik kan je er verder alleen niet mee helpen.
Is er geen Daewoo-club of Lanos-vereniging ofzo???
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lanos53
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 8 Januari 2007
Posts: 3
PostGeplaatst: Ma 8 Jan 2007, 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

ja, die foto  Smile (wist nog nie hoe die erop zette en had hier nie veel tijd :d)

Ik heb die foto gevonde bij een club van daewoo maar das int Pools volgens mij, geraak er dus gene wijs uit en zou nie wete waar die te vinde Smile.

grtz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lanos53
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 8 Januari 2007
Posts: 3
PostGeplaatst: Ma 8 Jan 2007, 21:38    Onderwerp: Reageer met quote

ff ietske rechtzetten: wou zo rap zijn dak zei dak met een daewoo lanos van bouwjaar '06 reed. Eigenlijk ist ene van bouwjaar 2000.

grtz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Gezocht Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB