Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Di 28 Nov 2006, 8:42 Onderwerp: vlokman heeft eigen auto... |
|
|
|
jaja mensen heb een auto gevonde.
het is een seat cordoba geworden. waar ik ook achter aan het zoeken was. hij is in 2004 voor het eerst in gebruik genomen.
foto's volgen nog want heb de auto nog niet in men bezit. _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Di 28 Nov 2006, 17:52 Onderwerp: |
|
|
|
En dan de R19 uit je sig halen
Maarre, gefeliciteerd! _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 28 Nov 2006, 19:54 Onderwerp: |
|
|
|
Proficiat met de aanschaf, en alvast succes met het verwezenlijken van alle ideeën _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 29 Nov 2006, 8:43 Onderwerp: |
|
|
|
jeps die 19 zal er rap uitvliegen.
maar ben aan het w8 tot ik foto's kan nemen. pc thuis is normaal ook trug in orde dus kan ik als het goed is thuis ook trug online. want moest nu altijd op het werk.
eerste aankoop is al gebeurt. pioneer DEH-P4800MP head unit.
de wagen staat bij een velgenboer dat een super maat is van men vader dus.. velgen aan aankoopprijs
direct een paar foto's nemen en dan maar photoshoppen _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Za 2 Dec 2006, 8:53 Onderwerp: |
|
|
|
een paar foto's zijn gepost in show your car...
http://www.cartuningforum.com/forum/viewtopic.php?t=1088&start=135
de planne voor de muziek zijn even aan de kant gezet
maar wat er al zeker verandert zal worden weet niet wnr maar kom is de logo,s worden weggedaan spiegels en handvaten in kleur van de auto een stelletje lichtmetalen achterste ruiten getint en dan een dls instalatie er in.. weet al wel wat er in komt van muziek...
maar ga met alle plannen wachten tot de zomer... _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Za 2 Dec 2006, 20:16 Onderwerp: |
|
|
|
Aantal dingen zou je zelf al aan kunnen beginnen... Als je zeker weet wat je wil van audio kun je aan deel van de inbouw of aanleg van bekabeling beginnen, kleine dingen spuiten moet ook zelf te doen zijn, ruiten tinten ook (als je die handigheid beetje hebt), en logo's eraf zal waarschijnlijk kwestie zijn van achter de belettering heel voorzichtig eraf trekken, en daarna even polijsten, en voor vervangen door een embleemloze grill of die eventueel zelf maken (heeft vwfan met zijn Ibiza gedaan).
Succes met alles en ben benieuwd! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 17:10 Onderwerp: |
|
|
|
ja de bekabeling en het houte frame zal ik al iets vroeger aan beginne
als ik op het werk geen klanten heb de auto de garage in en beginne belettering heb ik een handige tip gekregen dat je die er gewoon met visdraad kan afhalen en dan een beetje lijm wegpoetsen en that's it
maar waar zit die tijd _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 17:13 Onderwerp: |
|
|
|
belettering eraf: ff met een föhn erop, dan met een plamuur mes erachter en hij komt er zo vanaf. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 17:49 Onderwerp: |
|
|
|
hmm heb het ook gehoord van dat visdraad lijkt me iets lak vriendlijker, een plamuurmes is van metaal dus krijg je sneller krassen, visdraad is gewoon nylon. _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 17:57 Onderwerp: |
|
|
|
je moet ook niet met de punt lopen vroeten.
Gewoon plamuur mes er plat ophouden, dan is er niets aan de hand _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 18:13 Onderwerp: |
|
|
|
ga tog voor de visdraad gaan _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 19:00 Onderwerp: |
|
|
|
Wat dacht je van doek tussen plamuurmes en auto? Zo deed ik 't...
Met visdraad "snij" je feitelijk de lijm door en zal er altijd veel op de auto achterblijven, en ben je lang bezig dat eraf te poetsen. Zou het zeker verwarmen en proberen aan de letters zelf te trekken, dan maak je meer kans dat de meeste lijm met de letters mee komt. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| vlokman Gold Member
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 20:00 Onderwerp: |
|
|
|
haardroger komt helemaal bol te staan de lijm...
net zoals voor het verwijderen van een striping _________________ burn rubber, not your soul
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Ma 4 Dec 2006, 22:57 Onderwerp: |
|
|
|