Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Automaxx Summer Edition 2007
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Williamsdude
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 16 April 2007
Posts: 6
PostGeplaatst: Di 17 Apr 2007, 14:58    Onderwerp: Reageer met quote

Alert schreef:
ik ga dit jaar wss wel weer! alleen dan mooi op de fiets ofzo.. want de astra is me net iets te waardevol.. is misschien niet de duurste auto, maar alles wat kapot gaat moet gemaakt worden... en als student is het cijfer van je bankrekening niet de grootste die je tegenkomt Razz


ik ga waarschijnlijk ook heen dit jaar... maar wat bedoel je ermee ?? kapot gemaakt worden door wie dan ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 17 Apr 2007, 19:42    Onderwerp: Reageer met quote

Het is door hun  "Organisatie" zelf kapot gemaakt!
is eerste 2 autmaxxen waren absoluut top de derde ook nog maar daarna om te  Crying or Very sad  zo erg.
is eigenlijk gekomen dat VDB automaxx verkocht heeft en sins dien is het een melk koe geworden.
slechtere organisatie minder stopcontacten mega slechte security en ga zo maar door vorig jaar gelukkig warm water het jaar er voor niet was ijskoud het water in de douche toen.
en dan heb ik het nog niet over sjonnies die denken de man te zijn  Rolling Eyes  
mensen die het terrein op komen om auto's te beschadigen  Twisted Evil
zelf was het voor mij het event omdat het zo groot is vindt ik wel fijn maar moet zeggen dat de kleinere events ook wel wat hebben is weer een stuk gezelliger.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Riel
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Februari 2007
Posts: 110
PostGeplaatst: Di 1 Mei 2007, 15:10    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje overtrokken, we hebben er elk jaar nog gestaan, met een hoop lol en zonder enig incident. En we zijn een club die daar met 40+ auto's staat!!

Ik laat me dan ook niet in met die f***-up patsertjes die zich moeten bewijzen. Ik vind het een goed georganiseerd evenement wat valt en staat met de bezoekers. Helaas zijn deze de laatste 2 jaar tegen gevallen, niet de organisatie.

In ieder geval ben ik er dit jaar niet bij. We gaan met de RTC naar Hermsdorf, in duitsland, tijdens die dagen. Dat is een Renault festival van 3 dagen, beetje vergelijkbaar qua opzet maar wat kleiner. 1500 auto's en dan alleen maar Renault. Waaaaw Very Happy
_________________
Renault Safrane 2.5 20v RXT
www.renault-tuning.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 10:34    Onderwerp: Reageer met quote

Maare wie gaat er eigenlijk naar AMSE??
- Max
- Longbow?
- Bunny?
- Jesse?
- IK heb het weekend vrij kunnen regelen, en kan dus op de vrijdag na  
  komen  Wink
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

Kwam dit dus tegen op een ander forum:

Quote:

Betreft: clubinfo Summer Edition.



Beste heer J. Steenpoorte



Na veel vragen vanuit clubs over het grootste tuning spektakel van Nederland: AutoMaxx Summer Edition 2007 stuur ik deze mail namens 402EVENTS.COM . Dit jaar hebben we een voorrangsselectie voor clubs gecreëerd, zodat elk stukje veld ook echt voor clubs wordt verdeeld. Geen vreemden meer om jullie heen!



Om deze 100% clubvelden te kunnen creëren is het aanvragen van kaarten misschien wat complexer geworden, maar daar help ik jullie graag doorheen. Kaarten voor het weekend kun je bestellen door deze link te volgen. Dit menu zorgt ervoor dat je toegangskaarten kan bestellen voor het event.

Hier moet je een club voor selecteren. Zit je club er niet bij, geef dat dan even door aan mij, zodat ik de club erbij laat zetten. Dan kun je later alsnog de kaarten via internet bestellen.



Paddockplaatsing

Het is niet zo, dat je er alleen met de dikste auto’s opkomt. Het gaat qua paddock gewoon weer zo als alle andere jaren. Geef aan mij door met hoeveel auto’s je komt, of je stroom nodig hebt en of je een marktkraam wilt hebben. Dit doe je door de onderstaande tabel even over te nemen en deze terug te mailen VOOR 13 juni (moet dus niet direct).



Aggregaten

Bij de besprekingen is aangegeven dat we geen aggregaten meer toelaten. Door alleen “door de brandweer goedgekeurde” aggregaten toe te laten, takkelen we dit probleem. Deze aggregaten moet je bestellen bij de organisatie. Dit wilt niet zeggen dat wij hierop willen verdienen als organisatie. In de onderstaande tabel kan je aangeven of je interesse hebt in een aggregaat, zodat wij voor een gunstige prijs kunnen zoeken. (meerdere = korting!)



Rijden

Eenmaal binnen op het terrein met je auto op AutoMaxx Summer Edition 2007 kan je er niet meer af. Dit komt omdat de gemeente het aan banden heeft gelegd. Zij zagen dit als teveel overlast en te gevaarlijk.

Er komt geen vrijwaringbewijs of iets dergelijks waarmee een clublid heen en weer kan rijden. Enkel voor mensen die naar de dokter moeten of medicijnen nodig hebben is dit wel van toepassing.

Oplossingen zijn er natuurlijk:

- er is een klein campingwinkeltje (zonder woeker prijzen)

- één auto buiten de poort laten staan

- klein koelkastje meenemen



Clubstand

Je club mag weer net als alle andere jaren een dj meenemen. Echter willen we van je weten of je dit wel of niet doet. Dit is belangrijk voor de indeling. Mocht je een hele vrachtwagen mee willen nemen, dan zitten hier kosten aan verbonden. Het gaat ten koste van autoplaatsen en van het terrein. De kosten van de vrachtwagen plaatsing zijn €90,-



Caravans zijn ook welkom, maar worden aan de poort gecontroleerd op veiligheid. Mocht de caravan in onze optiek niet veilig zijn, dan wordt de caravan geweerd. Ook dien je een borg van 250 euro te voldoen om met de caravan binnen te komen.

Met vriendelijke groet,

402EVENTS.COM


Ik ga dus zowiezo niet mee

250 euro borg, en dan ook nog een of andere lulhannes die mijn hut gaat keuren, dacht het ff niet. Stelletje lapzwanzen daar  Evil or Very Mad
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind op de site van Automaxx geen regelement. Dus maar eens bellen of zo. Want in die lijst van Freestyler staat ook dat je met je auto niet meer het terrein af mag, en dat je dan dus maar een auto buiten het terrein moet laten staan  Evil or Very Mad  Dikke ... 3 bier he  Shock  Als ze op het terrein je auto al slopen wil ik niet weten hoe het buiten het terrein is  Sad

Hmmm.......als ik zo dat regelement zo lees heb ik er ook weinig zin meer in
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
antigram
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 29 November 2006
Posts: 2337
Woonplaats: breda
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

nee, als ik het zo zie, kan ik hier ook niet een plezierige vakantie bij denken  Confused
_________________

mike ed9 schreef:
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 11:46    Onderwerp: Reageer met quote

Ze maken het op allerlei punten strenger, maar om nou te zeggen dat ze echt iets hebben gedaan aan dat vernielen van vorig jaar???? neuh niet echt  Rolling Eyes  Jammer ik verheug me ieder jaar weer derop, maar ik weet toch niet wat ik dit jaar moet gaan doen  Confused
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 13:57    Onderwerp: Reageer met quote

'k Zeg het al zo lang... Lekker naar ITW, en hopelijk komen jullie dit jaar ook allemaal mee naar FTW... Vorig jaar gemist maar het jaar daarvoor was het echt de moeite waard! 2 Thumbs up
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm maar eens gekeken welke diensten ik heb met ITW en FTW.
Ftw heb ik vrij dus dan kan ik zowieso mee!!!!
Maar helaas ITW heb ik zowel vrijdag, zaterdag als zondag hele dagen werken, en dat kan ik vergeten die krijg ik niet zomaar geruild  Confused maar ja, doe mijn best Wink
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Do 24 Mei 2007, 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

Automaxx...



#Fist

Stelletje geldrovende strontmongolen zijn het! Een sjonnie die vorig jaar dronken rond gaat rijden en een paar auto's aan gort rijdt betekent voor de rest niet meer mogen rijden op 't terrein... BULLSHIT! Ik denk dat we oa King of Europe toch maar eens zwaar moeten gaan overwegen. Al die borg gezeik, betalen voor stroom, alsof 50 euro al niet genoeg is voor 4 dagen!.. Als het dit jaar al geen 60+ euro word Confused

Eerste keer automaxx voor mij was super (2 jaar terug), afgelopen jaar was leuk, dit jaar, geen automaxx voor mij ben k bang.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Vr 25 Mei 2007, 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

King of europe??? Het enige dat ik kan vinden is King of Europe het weekend van 30 juni.....in Polen???

Ik weet niet of ik het goed gevonden heb, maar naar Polen voor een evenement gaat me net ietsje te ver  Rolling Eyes
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 25 Mei 2007, 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

Voor zover ik weet is er dit jaar geen King of Europe Drag weekend in België...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Vr 25 Mei 2007, 17:25    Onderwerp: Reageer met quote

Tja daar had op kunnen wachten  roep het al 3 jaar dat amse een melk koe is geworden.
zou dus beteken dat als we gaan we een aggegraat nodig hebben een marktkraampje en we moetten door geven dat we een dj hebben  Angel
kijk als we kunnen staan waar we vorig jaar stonden dan is het wel eenvopudig zet je het aggegraat op die zandweg dan staat die niet op het amse terrein en dus ook nergens last mee.
dat je wilt waken over de veiligheid is prima  2 Thumbs up  maar in dit land zijn we de laaste tijd echt aan het overdrijven!  #Cussing out
ik hoop dat ze wat dingen gaan aanpassen  ze worden gek gemaakt op het amse forum want idd op deze manier is de fun er snel af.
betekend dus dat we voor 4 dagen aan eten en drinken moetten mee nemen.
dus weer een koelkast regelen, ik heb dit jaar een diepvriezer in de
aanbieding  Wink
meschien toch niet zo´n slecht idee een klein ritje maken naar king of europe  Razz
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 25 Mei 2007, 22:52    Onderwerp: Reageer met quote

Maarten (vriend van me die ook mee wilde gaan naar AMSE) kwam met het idee gewoon van 12-15 juli met z'n allen op een camping te gaan zitten. Gewoon bij een campingboerderij ofzo. Geen idee of het haalbaar is, maar misschien is dat wel een leuk alternatief om toch nog een beetje het vakantie gevoel te krijgen.

Wat vinden jullie van dit idee? En waar zou deze locatie zich moeten bevinden? Gewoon ergens in midden Nederland zodat we het gewoon omdopen tot het eerste 'Nationale Car Tuning Forum Event'. Als alleen de groep uit Z-Limburg interesse hierin heeft kunnen we natuurlijk ook gewoon een Z-Limburg Car Tuning Forum eventje organiseren.

Als er écht veel positieve feedback komt moeten we dit proberen zo snel mogelijk te regelen, en dán zal er uiteraard ook een topic voor worden aangemaakt.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB