Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Admiral onder het mes
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Za 12 Mei 2007, 19:23    Onderwerp: Reageer met quote

Wordt allemaal nog behandeld

op zen tijd, nu eerst zorgen dat ie hard is, kunnen we daarna met het lakwerk beginnen Wink
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 12 Mei 2007, 20:26    Onderwerp: Reageer met quote

Twijfel er niet aan dat het behandeld wordt, vroeg me alleen af hoe je het helemaal schoon krijgt... Helemaal schoon schuren en in de grondlak? Question
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Zo 13 Mei 2007, 7:40    Onderwerp: Reageer met quote

schoonmaken is het simpele werk

kwestie van draadbortel op de flex en gaan. En daarna alles in de ijzer menie, komt er ook nooit meer iets aan.

daarna pas primers en lak
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 13 Mei 2007, 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

"Nooit meer iets aan"? Hmm dan was 't mooi geweest als ze dat in de fabriek ook gebruikten... Very Happy
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Zo 13 Mei 2007, 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

in de fabriek gebruiken ze wax (wat ik ook in de sponningen en kokers ga gebruiken) en plaat van 0.8mm dik, Bijna alles wat ik vervangen heb, is gedaan met plaat van 1,5 mm dik

Dus voordat daar wat aankomt Wink

En de reden dat ze geen menie gebruiken, kosten plaatje.
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Zo 13 Mei 2007, 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Er worden idd heel veel "hoekjes afgesneden"
als het gaat om kortenbesparing bij auto's.
Dat was in de tijd van die Admiral al en is nu nog...

Bij mijn Aygo is bijv. de onderknat van de motorkap
NIET in de lak gezet, enkel primer. Nu is de auto wel
verzinkt, maar toch. Iedere seconde of milliliter die
ze per auto besparen moet je afzetten tegen het
aantal auto's dat ze per jaar bouwen en dan gaat
het snel over honderdduizenden euro's...

Zoals Freestyler nu zijn wagen aan het fixen is is ook niet
eeuwig, maar zal hem waarschijnlijk wle overleven Razz
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Zo 13 Mei 2007, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

die 1,5 mm plaat is meer gedaan uit veiligheids overwegingen (is een stuk stijver dan de standaard 0,Cool duurt langer voordat dat door gerot is (blijft toch staal)
En kan de torsie krachten straks veel beter verwerken.

Over de toename van het gewicht hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, heerlijk dat belasting vrij rijden  Laughing
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Equinox
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 December 2004
Posts: 640
Woonplaats: Leeuwarden
PostGeplaatst: Ma 14 Mei 2007, 6:26    Onderwerp: Reageer met quote

Is je benzine gratis dan? Laughing
_________________

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Ma 14 Mei 2007, 6:43    Onderwerp: Reageer met quote

ja,

enige wat ik moet betalen zijn verzekering en gas Razz
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Equinox
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 December 2004
Posts: 640
Woonplaats: Leeuwarden
PostGeplaatst: Ma 14 Mei 2007, 7:53    Onderwerp: Reageer met quote

Oh gas..nee dat kost geen drol inderdaad. Menie is dat hetzelfde als tectyl? Of is dat meer een soort bitumen?
_________________

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Ma 14 Mei 2007, 8:24    Onderwerp: Reageer met quote

tectyl is een soor bitumen

menie is die oranje roestwerende verf.
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 17 Mei 2007, 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag weer verder gegaan aan de admiral

Eerst de dorpel aan de voorkant pas gemaakt:


Daarna de koker in de motorruimte bij gewerkt (daar moet binnen kort nog een deel voor gevouwen worden)


En aan de linker achter wielrand begonnen;



Iemand een idee hoe dit te repareren? binnenkuip is helaas niet te krijgen Sad

_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB