Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 16:18 Onderwerp: |
|
|
|
kom geen turbo kwijt in dat ding. te weinig plaats voor.
Daarbij wil ik geen turbo meer. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 16:33 Onderwerp: |
|
|
|
ff ter verduidelijking.
Diplomat met een V8.
Wanneer ik hier 2 toerboows opschroef, moet ik dus en de uitlaat gaan aan passen, en leidingen trekken, en een IC plaatsen, en olieleidingen zien te trekken.
En er de plaats voor hebben.
Charger is een kwestie van erop schroeven, riem erop leggen en klaar
_________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| Alert Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 17:56 Onderwerp: |
|
|
|
als je nou een tweede motorkap kunt vinden in goede staat, zorg je dat dat bovenste stuk boven je motorkap uitkomt!!!! klein tipje wat erg bruut zal staan denk ik _________________ KEEP ON TUNING!!
|
|
Naar boven |
|
|
| axman Junior Member
| Geregistreerd op: 18 Februari 2005 | Posts: 334 | |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 18:02 Onderwerp: |
|
|
|
bij oldtimers probeer je hem zo zelfde mogelijk te houden bij restaureren.
@freestyler, heb je nog een 2e auto, of is het weer fietsen geblazen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 18:56 Onderwerp: |
|
|
|
het is nog maar de vraag of deze erin komt.
@Ax, van buiten moet ie inderdaad zo orgineel als mogelijk lijken voor het beste effect. Onderhuids moet ie zo modern mogelijk worden (van alle gemakken voorzien dus, zodat ik geen reden meer heb om hem ooit nog eens weg te doen)
En nee, fietsen doen ik niet aan. Heb de auto van mams te leen _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 20:29 Onderwerp: |
|
|
|
tss...gwoon uitkloppen die kap... |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 21:30 Onderwerp: |
|
|
|
gewoon gat in de kap zagen waar de toeter net doorheen past.
En wat uitstekende delen betreft bij een aanrijding...
Eertst wordt de persoon door de zwaar ijzeren verchroomde bumpert door midden geknakt, waarnaar de persoon met zen smoelwerk vol op de motorkap smakt.
En mocht ie dat overleven en tegen de kast aan komen, ding is van alu dus geeft lekker mee
@Bryght, jij werkt toch bij die amerikaan toko in brunsum??? _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 21:47 Onderwerp: |
|
|
|
nie meer...alleen nog om aan mn eigen wagen te werken... |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 22:27 Onderwerp: |
|
|
|
hmmm crap, anders had je misschien via via na kunnen laten vragen wat de afmetingen van die dingen zijn.... _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 22:41 Onderwerp: |
|
|
|
je bedoeld die s-chargers met happende kleppen??
eerst kopen en t blok aanpassen zonder de kap erop...en dan gwoon de kap aanpassen als alles afgesteld is...
is btw nie zo gemakelijk als je denkt...
riem moet 100% recht erop..
cnc mountings laten frezen...
en dan als alles erop ligt moet je ook nog eens dikke motordempers kopen want met een s-charger erop schud je blok heel heftig...
tenminste als je een v hebt... |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 22:51 Onderwerp: |
|
|
|
riem en mountings worden er allemaal bij geleverd... alleen die dikkere rubbers, waar te krijgen??
Maar hoeft nog niet eens met happende kleppen te zijn (zien er wel leuker uit)
Vraag me alleen af, is dat ook te combineren met EFI, of kom ik gewoon niet onder de twincarb setup uit?
[edit]
staat dus een chevrolet 350 in de planning (zijn van origine al uitgevoerd met de 325) _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 23:06 Onderwerp: |
|
|
|
ja. efi kan gwoon...met een stand alone engine manegment...dan krijg je gwoon 2x monopoint..of van die electrische carbs van een kia ofzo..
maar dan kan je beter voor een g lader kijken ipv een charger...
5.3 is lkkr...
maar als je goed wilt gaan tunen kun je beter een big-block nemen...
aangezien als ik mijn formula start met de deur open ik de deur weer opnieuw moet afstellen zo erg schokt dat ding... |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 23:14 Onderwerp: |
|
|
|
350 = 5.7 _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 9 Nov 2006, 23:17 Onderwerp: |
|
|
|
325 niet...
dacht dat je die kreeg...
heb zelf ook een 350... |
|
Naar boven |
|
|
| Freestyler Silver Member
| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Vr 10 Nov 2006, 8:37 Onderwerp: |
|
|
|
nee 325 (5.4 btw, whats in a number) lag er orgineel in.
Maar omdat we toch gas gaan stoken is een 350 een betere optie.
Alleen ff kijken hoe te combineren met een SC _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
|
|
|