Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Admiral onder het mes
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 16:18    Onderwerp: Reageer met quote

kom geen turbo kwijt in dat ding. te weinig plaats voor.

Daarbij wil ik geen turbo meer.
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 16:33    Onderwerp: Reageer met quote

ff ter verduidelijking.

Diplomat met een V8.



Wanneer ik hier 2 toerboows opschroef, moet ik dus en de uitlaat gaan aan passen, en leidingen trekken, en een IC plaatsen, en olieleidingen zien te trekken.
En er de plaats voor hebben.

Charger is een kwestie van erop schroeven, riem erop leggen en klaar  Cool


_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Alert
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 Oktober 2005
Posts: 532
Woonplaats: t Harde
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 17:56    Onderwerp: Reageer met quote

als je nou een tweede motorkap kunt vinden in goede staat, zorg je dat dat bovenste stuk boven je motorkap uitkomt!!!! Wink  klein tipje wat erg bruut zal staan denk ik
_________________
KEEP ON TUNING!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

bij oldtimers probeer je hem zo zelfde mogelijk te houden bij restaureren.

@freestyler, heb je nog een 2e auto, of is het weer fietsen geblazen
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 18:56    Onderwerp: Reageer met quote

het is nog maar de vraag of deze erin komt.

@Ax, van buiten moet ie inderdaad zo orgineel als mogelijk lijken voor het beste effect. Onderhuids moet ie zo modern mogelijk worden (van alle gemakken voorzien dus, zodat ik geen reden meer heb om hem ooit nog eens weg te doen)

En nee, fietsen doen ik niet aan. Heb de auto van mams te leen  Razz
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

tss...gwoon uitkloppen die kap...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 21:30    Onderwerp: Reageer met quote

gewoon gat in de kap zagen waar de toeter net doorheen past.

En wat uitstekende delen betreft bij een aanrijding...

Eertst wordt de persoon door de zwaar ijzeren verchroomde bumpert door midden geknakt, waarnaar de persoon met zen smoelwerk vol op de motorkap smakt.

En mocht ie dat overleven en tegen de kast aan komen, ding is van alu dus geeft lekker mee  Laughing

@Bryght, jij werkt toch bij die amerikaan toko in brunsum???
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 21:47    Onderwerp: Reageer met quote

nie meer...alleen nog om aan mn eigen wagen te werken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 22:27    Onderwerp: Reageer met quote

hmmm crap, anders had je misschien via via na kunnen laten vragen wat de afmetingen van die dingen zijn....
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

je bedoeld die s-chargers met happende kleppen??
eerst kopen en t blok aanpassen zonder de kap erop...en dan gwoon de kap aanpassen als alles afgesteld is...

is btw nie zo gemakelijk als je denkt...
riem moet 100% recht erop..
cnc mountings laten frezen...
en dan als alles erop ligt moet je ook nog eens dikke motordempers kopen want met een s-charger erop schud je blok heel heftig...
tenminste als je een v hebt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

riem en mountings worden er allemaal bij geleverd... alleen die dikkere rubbers, waar te krijgen??

Maar hoeft nog niet eens met happende kleppen te zijn (zien er wel leuker uit)

Vraag me alleen af, is dat ook te combineren met EFI, of kom ik gewoon niet onder de twincarb setup uit?

[edit]
staat dus een chevrolet 350 in de planning (zijn van origine al uitgevoerd met de 325)
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

ja. efi kan gwoon...met een stand alone engine manegment...dan krijg je gwoon 2x monopoint..of van die electrische carbs van een kia ofzo..
maar dan kan je beter voor een g lader kijken ipv een charger...

5.3 is lkkr...
maar als je goed wilt gaan tunen kun je beter een big-block nemen...

aangezien als ik mijn formula start met de deur open ik de deur weer opnieuw moet afstellen zo erg schokt dat ding...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 23:14    Onderwerp: Reageer met quote

350 = 5.7 Wink
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Do 9 Nov 2006, 23:17    Onderwerp: Reageer met quote

325 niet...
dacht dat je die kreeg...

heb zelf ook een 350...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Vr 10 Nov 2006, 8:37    Onderwerp: Reageer met quote

nee 325 (5.4 btw, whats in a number) lag er orgineel in.

Maar omdat we toch gas gaan stoken is een 350 een betere optie.

Alleen ff kijken hoe te combineren met een SC
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB