Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Poll: Frustratie door andere weggebruikers!
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb weleens, of vaker te maken met ergernissen zoals beschreven?
Ikke? -Neuh, nooit eigenlijk.
6%
 6%  [ 1 ]
Ja soms inderdaad, maar erger me er niet aan.
6%
 6%  [ 1 ]
Ja soms inderdaad, en vind dat ook best vervelend.
18%
 18%  [ 3 ]
Het lijkt steeds vaker voor te komen!
37%
 37%  [ 6 ]
Zo langzaamaan is dit echt niet leuk meer nee!
31%
 31%  [ 5 ]
Waar dit toch heengaat....
0%
 0%  [ 0 ]
Anders, nl.: ...
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Wo 4 Okt 2006, 16:08    Onderwerp: Poll: Frustratie door andere weggebruikers! Reageer met quote

Oke, laten we eerlijk zijn.
Niemand van ons is een heilig boontje, en iedereen doet weleens iets in het verkeer wat valt onder de noemer 'minder netjes'of erger.
Valt mij de laatste tijd echter op, dat het verkeer steeds onstuimiger lijkt te worden, tot grote ergernis van mij persoonlijk, na een aantal opeen volgende ongelukjes...

Ik heb het dan over die tegenligger, die ondanks geparkeerde auto's aan zijn zijde van de weg toch doorknalt, waardoor jij kan kiezen, of er tegenaan (en zeg niet 'dan maar dat, toch zijn fout', want we willen geen van allen schade, ondanks de schuldige), of uitwijken, terwijl er aan die kant van de weg misschien een vervelende stoeprand wacht! De mensen die bij een wegversmalling onheroepelijk doorblazen, waardoor jij, ondanks je voorrang had, maar weer het onderspit delft om blik-contact van de wagentjes te voorkomen, om nog maar te zweigen over de mensen met een kort lontje, die je alles doen om maar lastig te kunnen zijn na een aktie die je uitvoerd, anders dan de door hun geplande. Ook het 'onmogelijke' doorduwen, zodat je lijnrecht tegenover elkaar staat met je tegenligger op smalle plaatsen, of zodat je je auto in je gedachten al opgefrommeld ziet worden door die vrachtauto die je zowat van de weg duwt, omdat hij volgens hem 'echt eerder bij die wegversmalling was', kortom, ergernissen....agressie....vervelende dingen in het verkeer.

Als jij jezelf na het lezen van dit verhaal terugziet, dingen herkend, er een kern van waarheid in ziet zitten, ben ik benieuwd naar jou commentaar.

Idea Blijf realistisch en eerlijk met antwoorden, zodat we een mooi realischtische uitkomst krijgen, en niet ééntje gemaakt door stoere 'ik win het toch wel met afdwingen in 't verkeer'-antwoorden.

Ben benieuwd!

Tevens is elk commentaar welkom, waarin ook jij zegt hoe dit voor jezelf te beperken tot een minimum, en je heilige koe zo strak mogelijk te houden, evenals een mooie uitgebreide toelichting op jou keuze in de Poll...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Wo 4 Okt 2006, 21:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ik onderschrijf jouw verhaal grotendeels, maar wil wel aantekene dat mijn irritatie-
beleving ook sterk afhankelijk is van de auto waar ik op dat moment zelf mee rij...

Het wegversmallingsverhaal is in mijn nieuwe woonplaats duidelijk van toepassing
en als ik met mijn 805kg Aygo zit ben ik toch wat eerder geneigd de ander toch
maar voor te laten dan wanneer ik de 2500kg+ Landcruiser van mijn pa rij...

Wat me heel erg kan opwinden zijn die debielen die op een 80kmh-weg met 7(!)
foto-kassa's menen dat je dan iedere keer iedereen moet inhalen met 90+ om dan
bij de camerapaal in de ankers te gaan naar 70- en dan weer optrekken, terwijl ik
daar lekkker voort tuf met 80 in zijn 5...

Dat inhaen moeten ze zelf weten, maar neem dan ook de boetes en hinder
mij niet met je gerem en het tussenfrutten als je wat verkeerd inschat...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

Jah, mooiste voorbeeld is afgelopen zaterdag. Toen had ik t gewoon gehad met die aso's. voor de 100en 10e keer maakte ik t op de zelfde weg weer mee... is zo'n wegversmalling met 2 voorrangsborden. Men ziet me aankomen en toch doorduwen waardoor ik mn bolide voluit in de ankers moet jagen om nog stil te komen... en ik had t gehad, want achter de eerste kwam meteen de 2e en de rest van de riedel. Longbow zat ook bij me in de auto, en heeft zich suf gelachen samen met 2 vrienden van hem op de achterbank.

Ik zette mn auto namelijk recht voor t poortje zodat niemand meer door kon. In het begin deed de andere partij nog of ie wilde doorrijden maar remde toch maar netjes zodat ie bijna tegen mn kenteken aan stond. Nou dacht ik, ik heb tijd... begon ie met zn handjes te wapperen, dus mooi, handrem erop... handjes over elkaar. En ik had echt zoiets van nu kun je achteruit rijden, of ik blijf staan.

Stapt de vrouw ook nog uit de auto, begint n scene te bouwen, waarop ik zeg ik ga er niet over in discussie, je ziet me aankomen, beslist mij te klote, en nu kloot je jezelf. Waarop die vrouw weer zegt dat ik zelf asociaal ben en asociaal rijd, en dat ze dadelijk wel eens wilde zien hoe hard ik reed, want zij waren eerder bij t poortje dan mij... waarop ik zeg zie je die voorrangsbordjes? Dat betekend dat als je mij ziet, en je t niet haalt om door t poortje te gaan zonder mij te hinderen, dat je moet blijven wachten... je kunt nu achteruit of je komt net nergens aan, hoe hard ik rijd heeft daar niets mee te maken. (reed trouwens netjes 50 daar omdat ik t punt ken en mn auto niet in de soep wil).

Vrouw aan t flippen, man stuntelig achteruit rijden (volgens mij zn eerste keer) en de hele rits die erachter stond ook terug laten rijden... We hebben ons n breuk gelachen hoe ze aan t flippen waren, toen netjes zelf door t poortje, en n riedel die achter mij stond intussen ook erdoor waarop de andere dus mochten wachten.

Puur uit de frustratie dat ze me elke keer daar bijna tegen t paaltje aan laten parkeren om n frontale knal te moeten ontwijken, 2 beschadigingen op mn splinternieuwe velgen gehad met de max door die BS. En ik was t gewoon helemaal beuh...

Mijn ergernissen top 10:
1 Mensen die de voorrang nemen waar ze m niet hebben, en vervolgens op MIJ beginnen te schelden (foutjes kunnen, maar wees dan ook zo mans om toe te geven dat je fout zit en scheld niet op mij die zich aan de regels houd).

2 Mensen die niet in hun spiegels kijken voor ze de inhaalstrook opsturen (LEVENSGEVAARLIJK!).

3 Vrachtwagens die n kwartier op de inhaalstrook blijven voor de lol.

4 Bumperklevers (ooit komen ze me een nieuwe bumpert aan t betalen...)

5 Mensen die op alles en iedereen in het verkeer zitten te schelden, en er zo druk mee bezig zijn dat ze zelf n gevaar op de weg worden

6 Agressie in t verkeer

7 Mensen die 50 rijden waar je 70 mag

8 Brommobielen, van die brommerts die auto pretenderen te zijn

9 Politiewagens die schijt hebben aan alles en iedereen op de weg, je met 180 voorbij komen, bumperkleven, je haast van de weg duwen, en zonder zwaailicht en sirene door rood knallen

10 SUV's... je ziet niks wat ervoor gebeurd wat ik erg irri vind omdat ik nooit met de auto voor me bezig ben, maar een vooruit kijkert ben.


Ook is er steeds meer agressie in t verkeer. Ik probeer me er niet aan te ergeren en zoiets te hebben van "tis n mongool, laat m maar hij weet niet beter" en me er gewoon niet mee bezig te houden, maar 1 keer werd ik zelfs klem gereden door n idioot die n koevoet uit de auto pakte... Nu kan ik veel hebben, maar dat gaat toch echt te ver Confused Een agressieve dreigende houding zie ik helaas steeds meer terug in t verkeer, en dat vind ik veel vervelender dan mensen die geen voorrang geven oid.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

"Zo langzaamaan is dit echt niet leuk meer nee!" is mijn mening.
Zoals eerder gezegd wordt het erger en erger en ik maak bijna geen rit meer zonder ermee geconfronteerd te worden.

Het voorbeeld voorrang nemen waar je het niet hebt is idd veel voorkomend. Wie het hardst rijdt neemt de voorrang, zo lijkt het af en toe wel. Maar het kan nog erger, kijk naar de mensen die gewoon doorrijden zonder eerst eens te kijken of de weg wel vrij is!!

Wat mij het meeste ergert zijn mensen op de weg die met alles tegelijk bezig zijn, behalve met het rijden en het verkeer. Vaak zijn dat gehaaste zakenlui, met een stapel papieren op het stuur, laptop op de stoel ernaast, en met de laatste vrije hand een GSM aan hun oor. Sturend met de ellebogen, totaal niet om zich heen kijkend want ze zijn helemaal in hun werk en hun telefoongesprek, en maar overal doorrijden zonder te kijken.
Ontmoeten ze een politiewagen verdwijnt de GSM even tactisch onder de raamlijst, en gezien ze vaak een dikke zakenwagen rijden en een pakkie aan hebben worden ze zelden aangehouden.

Buiten dit feit wat ik echt vaak zie zijn het ook de niet-zakenmensen, die geconcentreerd aan het telefoneren zijn, of zelfs gewoon de krant of wegenkaart zitten te lezen op het stuur.
Ze zouden eens moeten inzien hoe gevaarlijk ze bezig zijn! Je hoeft maar 1 seconde afgeleid te zijn, en het kan harde gevolgen hebben. Bedenk je dit: je kijkt even snel naar je radio, op het moment dat je dat doet gaat je voorganger vol in de ankers, en voordat je ziet wat er gebeurt is het te laat.

En dan zijn er nog die wat Saphire noemt, de figuren die constant zo hard mogelijk er voorbij willen, 1 autolengte winst boeken, 'm rakelings tussen jou en je voorganger vrotten waar je zo netjes afstand van houdt, om vervolgens in de ankers te moeten.

En ja de politiewagens die zonder sirene & zwaailicht het goeie voorbeeld misbruiken erger ik me ook behoorlijk aan, zat laatst bijna tegen eentje op Sad

En dan zijn er nog de mensen die totaal niet aangeven wat ze willen doen. Op het laatste moment van rijstrook veranderen, 'm overal tussen proppen, onverwachts alle kanten op gaan en er zijn helaas nog maar weinig mensen op de baan die even met hun richtingaanwijzer aangeven waar ze naartoe willen. Helaas heeft me zo'n actie al eens een klap opgeleverd, waarbij de ander in het gelijk werd gesteld omdat hij op een voorrangsweg reed.

Wat ik zelf doe? Ik heb mijn lesje afstand houden en goed uitkijken vroeger op de harde manier geleerd met mijn eerste auto, dus ik kijk nu wel uit.
Ik erger me weliswaar behoorlijk, maar ik maak liever op het gemak even plaats voor al die doordrukkers dan risico te nemen op schade.
Zo'n actie als Maximus ben ik wel toe in staat, maar meestal zal ik de bumperklever achter me eerder even doorlaten, of die andere dan maar de voorrang geven waar die geen recht op heeft. Zit niet te wachten op de dag dat ik een figuur "dwarslig" die verder gaat dan ik aankan om zijn zin te krijgen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

lees ik straks wel ff door, ff teveel vant goeie in ene  Rolling Eyes
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Kim
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 11 Mei 2006
Posts: 161
Woonplaats: Heerluh
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 17:24    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook altijd last van bumperklevers, alleen zitten ze bij mij altijd op mn voorbumper  Cool  Laughing

persoonlijke irri top 3
ergernis nummer 1:
mensen die uit een zijstraat nog snel ff voor je komen kakken zodat je VOL op de rem moet, en dan 43 gaan rijden  Confused

nummer 2: Fietsers/brommers (liefst in het donker in het zwart en zonder licht) op een rotonde die schijnbaar polio ofzo hebben want het is oh zo moelijk om ff je hand uit te steken  Confused geldt trouwens ook voor automobilisten die geen knipperlicht gebruiken

nummer 3: mensen die op de snelweg anderen gaan inhalen met 102 km  Rolling Eyes  en daarna lekker onnodig links blijven rijden Confused  en als ik dan rechts erlangs ga ben IK in overtreding, nou werkelijk! (zijn meestal van die oudjes die doodsbang achter het stuur van hun Agila zitten)
_________________
liever 10 sterren in mijn voorruit, dan 1 ster op mijn motorkap!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 17:55    Onderwerp: Reageer met quote

of mensen die je er niet tussen laten ook al heb je voorrang, nou fiattje tegen land rover. Ben bang dat ik toch verlies...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 18:42    Onderwerp: Reageer met quote

Het probleem van geen voorrang krijgen is met de admiral gelukkig zo goed als verleden tijd  Cool

Als ik voorrang heb, neem ik het me ook.
Heb ik het niet, zal ik het ook niet snel "even pakken" of het moet ff niet anders kunnen.

Om een voorbeeld te noemen. Reed een paar maanden terug op de A2 richting maastricht. Thv Born was er file.kwam er een gast met een tuperware polo de invoegstrook afgevlogen en wilde hem nog ff snel voor mij ertussen vrotten.
Tis dat ie in de remmen is gegaan, anders had ie zen hele polo van voor tot achter open gereten gehad. En maar dom kijken.

Wij wachten, hij ook. Daarbij geldt het wisselen van rijbaan nog altijd als bijzondere verrichting, en mag alleen geschieden wanneer men het overige verkeer niet hinderd.
En dat heeft ie geweten  Cool

Maar meest erger ik me toch wel aan de personen die niet kijken en gewoon hun gang gaan zonder rekening ermee te houden dat ze niet alleen zijn.
op de voet gevolgd door voorrang nemers (terwijl ze dat nie hebben)
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Do 5 Okt 2006, 23:04    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag nog een "leuke" gezien:

Ik rij op een provinciale weg, 2x2 bannen, met middenberm, 70kmh max.
Op de linker strook rijdt een groepje wagens met 73kmh ofzo (ik ook), rechts rijden ze ±65kmh.

Vooraan rechts rijdt een Swift met (zie ik later) een man van minstens 65 achter
het stuur, daar linksachter een Vito, dan een Renault 19, 3 auto's en dan ik.

De R19 zwabbert over de weg alsof 'ie probeert te sturen met zijn grote teen
en schiet ineens naar rechts, nnatuurlijk zonder knipper. De groep achter de Swift
moet dus ankeren tot er een stuk achter mij auto's stil komen te staan: FILE...

Ik zie hem pushen bij de Swift en besluit afstand te nemen van mijn
voorliggers, vermoedende wat er (inderdaad) ging gebeuren.

Op het moment dat ik de Vito (links van de R19 op dat moment) gas zie terugnemen
krijg ik gelijk; de sukkel in de R19 gooit 'm er voor, gelukkig was de Vito-rijder wakker,
waardor er niets gebeurde. Plaatswinst? Minstens -12 auto's...
Want meteen nadat 'ie zich voor de Vito gooide moest 'ie links voorsorteren
en kon bij het verkeerslicht wachten op het tegemoetkomend verkeer.

Ik heb maar even in mezelf gelachen om die sukkel, omdat hij niets gewonnen
had en ik nog steeds lekker met 70 de groene golf kon meepakken Razz
De mensen verder naar achteren toe door zijn acties helaas niet Sad
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Vr 6 Okt 2006, 9:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ook zo erg... als er aan de weg gewerkt wordt en 1 rijbaan wordt afgezet dan wordt dit zo'n 300 meter van te voor netjes aangegeven, zo niet langer... Dan heb je altijd die eikels die tot t laatste moment doorsjezen omdaar zich ertussen te vrotten, terwijl t daar dan echt n knelpunt wordt door niet ritsen maar proppen en alles stil komt te staan.

Meestal ga ik dan naast n vrachtwagen rijden, zo schuin voor m zodat niks erlangs komt en ik netjes voor m kan ritsen als de wegafzetting komt, niemand komt er meer langs me dan, en vooral met de max was dit wel erg leuk om te doen. Je ziet de mensen in je spiegels door t lint gaan, flippen, op alle mogelijke manieren erlangs proberen te komen, zelfs over t gras proberen ze 't.... Die vrachtwagens hebben altijd door wat ik probeer te doen, en geven meestal ook n duimpje, werken mee en laten me altijd netjes ertussen op t laatste moment, punt is, ik heb dan voor me vrij baan omdat ik niemand erlangs laat, waardoor t verkeer op de baan die niet afgesloten is over 300 meter lekker door kan tuffen zonder stilstaan. Dit gaat gewoon n stuk sneller dan in 1 keer.

En die mensen maar flippen, dan denk ik echt ben je nou zo simpel??? Zie je nu echt niet dat ik je nou net n plezier doe en dat dit sneller gaat?... Dat ze die mensen eens van de weg plukken, van die inzichtsloze figuren die niet verder dan 5 meter voor hun voorbumper kunnen kijken, en van die IQ loze rijders die totaal niet nadenken bij wat ze doen in het verkeer... Maar nee, het beboeten van 0 tot 5 km p/u te hard rijden brengt meer geld in t la-tje...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Vr 6 Okt 2006, 9:51    Onderwerp: Reageer met quote

Deed ik ook regelmatig met de admi.

En flippen en kleven dat ze dan kunnen....

maar ondertussen stroomt het wel beter door dan wanneer er iemand op het laatste moment nog ff snel tussendoor moet en iedereen voor die ene *** op de rem moet  Evil or Very Mad
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Yordi
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 13 December 2005
Posts: 184
Woonplaats: zuid-limburg
PostGeplaatst: Vr 6 Okt 2006, 14:14    Onderwerp: Reageer met quote

tegenwoordig stukken minder last van ergernissen in 't verkeer, kan er makkelijk omheen. maar ik kan me wel vinden in veel van bovenstaande meningen.

alleen mis ik zeker nog 1 ding:

wielrenners die naast elkaar fietsen, midden op de weg en niet schuiven.

leuk om dan ff 'n voetje onder het zadel te zetten en het gas open te draaien  Rolling Eyes  Cool
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Vr 6 Okt 2006, 15:16    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe dacht je dat ik aan al die 'steenslag' kom? Rolling Eyes
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 6 Okt 2006, 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

Kim schreef:
en daarna lekker onnodig links blijven rijden Confused  en als ik dan rechts erlangs ga ben IK in overtreding, nou werkelijk!

Wat ik niet snap is dat rechts inhalen een overtreding is... In de VS doen ze daar totaal niet moeilijk over en blijft iedereen gewoon lekker rijden op de baan die 'm 't meest bevalt. Volgens mij zou dat best een hoop ergernis schelen!
En we hebben toch allemaal geleerd in spiegel EN dode hoek te kijken bij invoegen, zowel links als rechts?? Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Vr 6 Okt 2006, 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

... Maar doen we dat ook altijd?

En Max, die actie was echt te vet. Waren idd 2 auto's achter elkaar, de eerste kon nog, maar die 2de kon niet, maar aldus de vrouw van de bestuurder hoorden ze bij elkaar en daarom ging ze achter de 1ste auto aan de versmalling in. Nu is dat ook een wegversmalling apart, normaal is zoiets 2, misschien 5 meter, maar deze was misschien wel 20-25 meter lang, dus Max had hier wel degelijk voorrang en die 2de auto moet hem ook gezien hebben, maar had gewoon schijt aan ons.

Die 2de auto was dus net niet uit de versmalling toen Max de versmalling nét inreed. ipv dat die vent gewoon RECHT achteruit rijd, zat ie een beetje te kutten alsof ie aant fileparkeren, vakparkeren en de handremproef tegelijk deed. Hoe lachwekkend de domme achteruitrij actie van die vent en zn trippende vrouw kan ik niet in woorden omschrijven, alleen in... Laughing  Smile  Very Happy  Mr. Green  #Rofl  Worshippy

Zelf mn eigen top 5 ergernis lijstje.

- Bellers in het verkeer en die dan dus totaal niet opletten. Persoonlijk vind ik dat gewoon bellen in de auto moet kunnen, mits je bijv. op de snelweg rijdt, continu zelfde snelheid, en je ogen op de weg houden. Waar ik helaas laatst een noodstop voor moest maken was een dom wijf die van links kwam, en ik reed op een voorrangsweg, dus dubbel voorrang, die gewoon de weg overging, zonder mij ooit gezien te hebben. Bellen terwijl je binnen de bebouwde kom rijd vind ik/is een stuk gevaarlijker dan bellen buiten de bebouwde kom.

- Oudjes in het verkeer (te traag met rijden/kijken/optrekken/remmen/alles).

- Fietsers zonder licht. Ik weet het, net als velen hier had ik daar vroeger ook schijt aan en dacht dat iedereen me wel zou zien, echter nu ook ik al een paar jaartjes rij blijken die fietsers in het donker zonder licht heel erg moeilijk te spotten.

- Mensen die ik in moet halen, want een micra 1.0 is écht niet snel, maar als ik iemand in moet halen is dat dus écht erg.

- Als men een wegversmalling aan ziet komen (van 2 naar 1 baans, bijv. de linker rijbaan komt te vervallen), iedereen al begint te ritsen, behalve een paar sjonnies en speknekken die iedereen nog ff snel links inhalen en proppen zich er dan op t laatste moment nog ff tussen.
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB