Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Luchtfilterslang laat los (powerfilter erop?)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
boonbeest@schuurkot
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 3 Augustus 2006
Posts: 243
Woonplaats: @schuurkot
PostGeplaatst: Za 12 Aug 2006, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

ga nu gewoon naar een garage en laat die deftig vastzetten met metalen spanklemmen
want hier word wa veel gezeverd door sommigen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Za 12 Aug 2006, 19:15    Onderwerp: Reageer met quote

tu2 blokje...
met monopoint..
peug 106 1.1 ofzo??
als je een leuk powerfilter wil en dus 30 kilo aan buizen en zooi wil weggooien kan je een kijkje nemen op biesheuvel.nl

btw dan moet het toch al heel erg dik gaan vriezen wil je die slang nodig gaan hebben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 12 Aug 2006, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Dat valt nog tegen hoor, er zijn genoeg auto's die er net onder 't vriespunt al last van hebben...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Zo 13 Aug 2006, 8:52    Onderwerp: Reageer met quote

boonbeest@schuurkot schreef:
ga nu gewoon naar een garage en laat die deftig vastzetten met metalen spanklemmen
want hier word wa veel gezeverd door sommigen


Wil je dat eens toelichten??
Snap namelijk niet wat je hier mee wil zeggen....
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Bactroban
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Juli 2006
Posts: 105
PostGeplaatst: Zo 13 Aug 2006, 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dat vastzetten zou ik natuurlijk ook zelf kunnen doen.
Ik heb hem nu achter in de klep zitten, mocht er een probleem zijn doe ik hem er zo weer op.

En niet boos worden op elkaar!  Cool  Very Happy  Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Ma 14 Aug 2006, 9:22    Onderwerp: Reageer met quote

BRYght schreef:
moet het toch al heel erg dik gaan vriezen wil je die slang nodig gaan hebben...

8 graden BOVEN nul en motregen was bij mij al genoeg om de carb te bevriezen.

Hou er rekening mee dat door de luchtsnelheid EN de verstuiving
van benzine de temperatuur IN de carb veel lager komt te liggen!
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Equinox
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 December 2004
Posts: 640
Woonplaats: Leeuwarden
PostGeplaatst: Ma 14 Aug 2006, 10:24    Onderwerp: Reageer met quote

SaphireNX schreef:
BRYght schreef:
moet het toch al heel erg dik gaan vriezen wil je die slang nodig gaan hebben...

8 graden BOVEN nul en motregen was bij mij al genoeg om de carb te bevriezen.

Hou er rekening mee dat door de luchtsnelheid EN de verstuiving
van benzine de temperatuur IN de carb veel lager komt te liggen!


Ja dat heb ik ook eens gehad op de snelweg..ik reed op een gegeven moment 70! toen ben ik effe gestopt op de vluchtstrook om hem op te laten warmen
_________________

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 14 Aug 2006, 10:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ja met motregen heb ik dat probleem helemaal vaak gehad ook, stond je regelmatig stil en moest ie inderdaad weer even warm worden... Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Equinox
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 December 2004
Posts: 640
Woonplaats: Leeuwarden
PostGeplaatst: Ma 14 Aug 2006, 11:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ben ik effe blij dat ik strax Multipoint inject krijg Very Happy kan ik lekker met cold air intake spelen
_________________

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Bactroban
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 2 Juli 2006
Posts: 105
PostGeplaatst: Ma 14 Aug 2006, 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

maar ik heb helemaal geen carb  Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Wo 16 Aug 2006, 14:32    Onderwerp: Reageer met quote

Bactroban schreef:
maar ik heb helemaal geen carb  Confused

Dan moet je "gashuis" lezen waar ik carburateur/carb schreef...

Principe (en kwetsbaarheid) is gelijk, anders
zou die mengklep er ook niet op zitten.
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Za 19 Aug 2006, 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

Convert your bitches to multipoint injectie, zo lastig is t nou ook weer niet als er modellen van je auto geweest zijn met mpi, dan is t vaak n questie van de juiste onderdelen overschroeven... meestal het volgende:

- inlaat spruitstuk compleet met benzinerail en injectoren etc etc
- lucthmassameter en inlaatbuizentraject + airbox
- motorkabelboom en ECU

in sommige gevallen ook n electronische brandstofpomp als die niet aanwezig is, en n benzine retour leiding zal gelegd moeten worden.

In principe is t niet t lastigste karwij, maar als je t nog nooit gedaan hebt kun je er even mee bezig zijn. In mijn ogen is het t wel waard.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Luchtfilters Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB