Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Automaxx summer edition 2006
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

Aandachtspunten voor volgend jaar als je t mij vraagt;

- Gecertificeert beveiligingsbedrijf inhuren zoals voorgaande jaren was
- Meer controlle op de punten waar men het terein op kan komen zodat dit soort kraslullo's niet meer erop komt

Op die manier weer je het tuig veel effectiever. Zoals bren behandeld werd door die aso's met hun Caddy en golf, dat werd voorgaande jaren echt niet getolloreerd.

Ook mogen ze voor mij een speciaal stuk terein maken voor de mensen die continu hardcore willen draaien. Hier heb ik me groen en geel aan geërgerd dit jaar. Voorgaande jaren waren ze er ook wel, maar niet in deze maten, af en toe kreeg je t idee dat je op een hardcore party beland was...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 0:43    Onderwerp: Reageer met quote

Je bent niet de enige, bij Automaxx heb al meer mensen voorgesteld voor wat meer variatie in de muziek te zorgen o.a. in de party area... Maar een groot deel wil kennelijk toch hardcore... Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 6:10    Onderwerp: Reageer met quote

tja mitch je bent niet de enige nu vindt ik hardcore wel leuk maar 4 dagen lang de hele dag is ook voor mij teveel.
meer beveileging had de bekrassingen ook niet voorkomen.
wat ik begrijp waren dat dus gewoon amse bezoekkers die het gedaan hebben.
maargoed dat het goed mis is gegaan is bij de organisatie ook al duidelijk amse is nu in gesprek met diverse spuiter en bedrijven om tot  een oplossing te komen.
vorig jaar was de variatie wel goed had je in de eene tent darkraver en in de andere tenten andere muziek stijlen.
ach ja we hebben ons geamusseert. en das het belangrijkste.
en ja het lijkt wel of er bij tuning hardcore moet zijn maargoed aan de andere kant is dat ook wat de meeste willen, hardcore is nu eenmaal terug aan het komen.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 7:17    Onderwerp: Reageer met quote

Jip, helaas is dat aan t terug komen ja... Ook de speed is flink aan t terug komen onder de jeugd... zie ik hier een verband? Sad
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Longbow
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 3 Juni 2004
Posts: 1927
Woonplaats: Voerendaal
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Wat muziek betreft maakt me normaal niet zoveel uit. Zolang het maar niet te hard is en niet continu hetzelfde. En wat de beveiliging betreft...

Op het automaxx forum is het één van de beveiligingstuupies die iets over AMSE verteld en hij zegt ook zelf dat ze met veel te weinig man waren, de regels waren onduidelijk. Eerst moesten ze wel boetes uitschrijven, toen weer niet, toch maar wel en uiteindelijk toch maar niet. Dat 10tje extra, ik wil ook wel weten waar dat naartoe gaat. Ik betaal voor 4 daagjes autoevent en dan mag je toch verwachten dat ze de minpunten van voorgaande jaren kunnen verbeteren. Maar nee, de organisatie heeft bezuinigd op beveiliging, stroom voorziening en WC's & douches.

323Girl en Max, wat zagen jullie ook alweer in de douches?
Wij hadden stroom genoeg, en maar 1x storing.... gek he, wij hadden met 5 man 2 vd 4 aansluitingen op de stroompaddo toegeëigend.
En de bezuinigingen op de beveiliging... begin er niet over, dat was overduidelijk.

Volgend jaar KoE!!!
_________________
VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 12:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ja mijn idee ook!
Lees net bij Team Underground van iemand die naar beide is geweest, en op KoE een veel leukere tijd heeft gehad. Geen aso volk, geen problemen, gewoon 1 grote gezelligheid met alle sprinters en drifters bij mekaar!
En dat voor 17 Eur voor 'n weekendticket... Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 16:06    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
Dan ken je me toch niet echt goed bunny, als ik iemand met mn auto zie fokken boeit t me niet of t 16 man zijn of 1 of 30... Inderdaad, erg ongezond en t heeft me in t verleden ook al menig klappen bezorgd, maar ik laat me niet erg afschrikken door groepvorming.

Zo heeft bren me op vrijdagavond ook moeten tegenhouden toen we de donkerblauwe caddy tegenkwamen tijdens t wandelen, en ik gewoon bij dat groepje stennis wilde gaan trappen omdat ze bren lastig gevallen hadden. Ik vraag daar niet om, ik wil weten wie degene was die t geflikt heeft en die ram ik met alles wat ik in me heb lens, wat daarna met mij gebeurt zie ik daarna wel. Zo zou t ook zijn bij mn auto, degene die gekrast zou hebben ging t ziekenhuis in, en daarna zou ik nog zoveel mogelijk van t groepje proberen mee te nemen t ziekenhuis in voor ik erzelf ook in zou belanden. Zul je zien dat bij zulke groepjes t geval altijd is dat meer dan de helft de klote op rent als ze zien dat je niet bang voor ze bent. en idd... soms gaat t fout, en zo ben ik dan ook al eens flink op n hoop gemept omdat de groep waarmee ik mot had te groot was, och ja, geneest vanzelf wel weer die blauwe plekjes.



dat bedoel ik ook niet mitch kijk naar itw waren de met ons 2 zowat de enige die voor ons belangen opkwamen en als het moet mep ik wel met je mee. het probleem was gewoon eer jij ondekte dat je auto bekrast was waren de vogels gevlogen. en zo moeilijk was het ook niet om op het terrein te komen waar wij stonden had je een landweg het enige dat die weg en het terrein deed scheiden was een grote boomstam die op de grond lag. dus iedereen kon zo het terrein op
Ik weet zeker dat als je er een te pakken had, had je genoeg hulp DWZ vuisten van andere amse ers als assitentie gekregen.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt ja want de mensen bleven met grote groepen wakker om die lijers te pakken... Wat dus inderdaad niet lukte.
En die landweg stond inderdaad ook open naar buiten...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 19:23    Onderwerp: Reageer met quote

jep en das al zo zo lang ik op amse kom.
weetje wat men ook erg irri vondt asso's die met een maxima rond reden en op rechte lege stukken even 80 moesten rijden!  Laughing
nu allemaal niet gaan denken dat mitch daar de aso was  hij was heel braaf dit jaar vondt ik.
maar dat gebeurde dus heel erg veel dit jaar en daar hebben mensen zich behoorlijk aan geergerd maar goed als ze dat toe laten tja......
maar goed dit topic begint onderhand puur negatief te worden en das niet de bedoeling we hebben een leuk weekend gehad. en vindt dat we daar dan ook over moetten kletsen.
en vrienden als jullie dachten dat ik amse al in de fik deed zetten er was een gast die heeft bijna een kwart tot half veld afgefikt!  Shock
en wat nog het mooiste was dit jaar vondt ik dat toen we het kamp opgezet hadden een heel goede vriend van mitch langs kwam rijden  Very Happy
ik zag hem rijden en meteen mitch! je vriendje!  Very Happy
ik zeg ford ik zeg focus ik zeg revven ik zeg vlammen!  Wink
de mensen die vorig jaar ook al op het forum kwamen weet wie ik bedoel.
Laughing
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alert
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 Oktober 2005
Posts: 532
Woonplaats: t Harde
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

haha je bedoelt de veel besproken kerel die zen bloknaar de tering heeft geholpen door dat flamekitje van em?
_________________
KEEP ON TUNING!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 5 Jul 2006, 21:23    Onderwerp: Reageer met quote

Dit jaar kwam ie al revvend en vlammend weer opdagen, gelukkig dat ie dit keer niet naast ons was, want ik zeg je dit... als dat zo was had ie zelfs met een sleepdienst die klerekist niet meer thuis gekregen! Very Happy

Inderdaad, we hebben een geweldig weekend gehad, akafietjes waren er, maar dat heb je altijd en overal. Ik ben al lang blij dat de mooie-auto-verneuk-ploeg niet op ons terein was, ik zou me toch goed ellendig voelen als mn wagen gekrast geworden zou zijn... tenzij er natuurlijk een complete overspuit beurt ter compensatie wordt gegeven door Automaxx, dan vind ik t wel jammer... heb nog altijd wat steenslag op de neus waar ik graag vanaf wil! Alleen zijn mica en parelmoer kleuren zo verrekte duur! Sad Laat de maxima nou net standaard voorzien zijn van zulke leuke lak... tis mooi, maar goed, te duur eigenlijk.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 6 Jul 2006, 16:13    Onderwerp: Reageer met quote

Nog meer foto's toegevoegd op de site!
Filmpje is nog steeds in de maak en kan nog even duren...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Do 6 Jul 2006, 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha merijn met zn pot shag...

wat me btw op die foto's altijd op valt is:
niemand gebruikt ook maar IETS in zn haar....

kbedoel...hebben jullie 2000 jaar ondergronds geleefd ofzo?? Very Happy

gel werkt best goed...mn vriendin zou me verkrachten als ik geen gel meer zou gebruiken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 6 Jul 2006, 18:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ghehehe ik leef al geruime tijd ondergronds ja Laughing
Had idd geen gel bij me en op vrijdag volgens mij m'n haren nie eens gekamd... Embarassed
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Do 6 Jul 2006, 18:38    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, ik heb lang haar, kan niet meespreken over gel  Very Happy

Maar we zaten daar 4 dagen buiten met 35 graden, alsof iemand er dan nog aan denkt om gel in zijn haren te doen. Max (mijn vriend) vind ik natuurlijk ook leuker en neter uitzien met gel, maar ga die arme jongen niet verplichten gel in te doen met die hitte. Loopt hem de gel, die zo ongeveer vloeibaar wordt van de hitte, zo de ogen in  Laughing

En automaxx doen we niet om mooi te zijn, maar om juist lekker 4 dagen te doen wat je wilt, schijt aan alles en er lekker lomp bij te lopen  Laughing En natuurlijk voor de sfeer en de cars he Wink heb me daar zo ongeveer gekleed en gedragen als een kerel, normaal dus mooi niet  Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB