Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Automaxx summer edition 2006
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Ma 3 Jul 2006, 18:32    Onderwerp: Reageer met quote

wiet geur????? Rolling Eyes  not possible  Very Happy

Laughing

Tja, als al dat volk naar king of europe gaat, hebben we daar dezelfde zeik. Ach ja, we zien het wel he. Het was iig toch weer gezellig bij Car Tuning Forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alert
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 Oktober 2005
Posts: 532
Woonplaats: t Harde
PostGeplaatst: Ma 3 Jul 2006, 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

sja.. ik weet niet hoe het vorig jaar was.. maar heb me zaterdag avond menigmaal afgevraagd waarom er zoveel minibikes rondscheurden ed. maarja.. als je maar lol hebt tog!! kon jullie alleen niet vinden.. welk veld stonden jullie??
groetn
_________________
KEEP ON TUNING!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 3 Jul 2006, 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Volgend jaar zal ik ook op king of europe zijn, even checken hoe gruwelijk ik de SX moet opbouwen er een beetje mee te komen Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 3 Jul 2006, 20:41    Onderwerp: Reageer met quote

Wij stonden helemaal achteraan bij het show your sound terein om het nog beter uit te leggen het camping terrein naast het rudolf racing team en stand.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 3 Jul 2006, 21:02    Onderwerp: Reageer met quote

Of vanop de plattegrond die je daar kreeg gezien helemaal rechtsboven Wink

Foto's van Maximus en mij staan inmiddels online op de site!
Dit zooitje hier waren wij Razz




_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 0:41    Onderwerp: Reageer met quote

Is overigens nogal wat ellende geweest daar...
Schijnbaar zijn er meer dan 100 auto's bekrast op de nacht van zaterdag op zondag, is er brandstichting geweest en 1 persoon met 'n dronken kop gaan rijden en op 'n club ingereden Confused
Maar van beveiliging was ook nauwelijks sprake Rolling Eyes

Zie dit topic Shock
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 5:15    Onderwerp: Reageer met quote

Valt wel mee hoor ten eerste zijn er ong 280 auto's bekrast terwijl de eigenaren naast hun auto zaten!
Er zijn geen dode gevallen.
Er is een auto in de fik gestoken
Een gozer die dus ging driften met een dronken kop 2 auto's totaled en 3 beschadigd en een meisje mee schepte  (gaat het gelukkig goed mee)
Naar wat ik gelezen heb op het amse forum ligt die jongen in het ziekkenhuis in coma (of het waar is weer ik niet)
Wel was er een gozer die veel te veel gezopen had en erbij nog eens veel te veel ghb genomen heeft, effect gozer was 6 uur in narcose. (was ik niet  Wink  )
Voor meer info moet je op het amse forum gaan lezen,trek er wel een dagje voor uit want er zijn al meer dan 100 post sins zondag avond.
Wat ook op vallend is dat er geen reactie komt van ronald van vdb.
en de beveilging wisten ook niet wat te doen eerst moesten ze wel optreden en boetes uit schrijven een tijd er na weer niet?
Nu weten we dus ook waarom er pas om 2 uur in de nacht een piepo van be beveileging kwam de rest stond op een ander veld.
Je weet hoe het gaat eerst roept er iemand dat er 1 dode is binnen 15 min zijn dat er 2 enz. niet alles geloven dus.
kortom was een heftig weekend alhoewel ik en de rest van Car Tuning Forum weinig er van mee gekregen hebben.
hadden we toch weer een goed plekje uit gezocht.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 8:57    Onderwerp: Reageer met quote

Maar goed ook, was die autokrasser op ons terein geweest had je dikke kans gehad dat er wel een dode was gevallen...

Snap dat soort zieke geesten niet, waar is het respect naar elkaar heengegaan wat er voorgaande jaren wel was, en dit jaar niet?

Ruziezoekers tot over je oren op t terein, autokrassers, mensen onder invloed van verdovende middelen die gaan lopen 'driften' op t campeerterein... <zucht>
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 11:18    Onderwerp: Reageer met quote

die krasser was er niet een maar een stuk of 16 man.
en je kan wel doodleuk lullen dat die het niet overleefd zou hebben
ze deden het waar de eigenaren van de auto's bij stonden! en ze hebben ze ook achtervolgd met meer dan 100 man en met speur honden en ze hebben ze niet te pakken gekregen.
waren trouwens ook geen amse bezoekkers.
zijn gewoon wat jalourse pubers of pubers die zich vervelen en dan dit soort acties gaan doen.
maar feit blijft dat amse gewoon te veel heeft bezuinigd om maar zoveel mogelijk piekken te kunnen vangen vorig jaar was dat al te merken en dit jaar nog meer bezuinigd met als gevolg de grote climax waar niemand echt op zat te wachten.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dat 't geen bezoekers waren verbaast me niets, want 's avonds laat stond er ook niemand meer van beveiliging aan de ingang dus volk kon zo het terrein op.

Nog 'n leuk feit is dat iemand die hoorde over die krassen en heel zuinig op z'n auto is de hele nacht erbij is blijven zitten... En zondag doodmoe valt hij onderweg naar huis in slaap op de snelweg Sad Met die gozer gaat gelukkig alles goed maar z'n auto is total loss...

En dat bekrassen gaat gewoon zo snel in het voorbijgaan dat de meesten er weinig van hebben meegekregen tot het te laat was.

Er was overigens wél reactie van Ronald van den Broek van Automaxx, hij probeert op 't moment een tegemoetkoming te regelen voor de mensen die daar schade opgelopen hebben.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 17:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dan ken je me toch niet echt goed bunny, als ik iemand met mn auto zie fokken boeit t me niet of t 16 man zijn of 1 of 30... Inderdaad, erg ongezond en t heeft me in t verleden ook al menig klappen bezorgd, maar ik laat me niet erg afschrikken door groepvorming.

Zo heeft bren me op vrijdagavond ook moeten tegenhouden toen we de donkerblauwe caddy tegenkwamen tijdens t wandelen, en ik gewoon bij dat groepje stennis wilde gaan trappen omdat ze bren lastig gevallen hadden. Ik vraag daar niet om, ik wil weten wie degene was die t geflikt heeft en die ram ik met alles wat ik in me heb lens, wat daarna met mij gebeurt zie ik daarna wel. Zo zou t ook zijn bij mn auto, degene die gekrast zou hebben ging t ziekenhuis in, en daarna zou ik nog zoveel mogelijk van t groepje proberen mee te nemen t ziekenhuis in voor ik erzelf ook in zou belanden. Zul je zien dat bij zulke groepjes t geval altijd is dat meer dan de helft de klote op rent als ze zien dat je niet bang voor ze bent. en idd... soms gaat t fout, en zo ben ik dan ook al eens flink op n hoop gemept omdat de groep waarmee ik mot had te groot was, och ja, geneest vanzelf wel weer die blauwe plekjes.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje nadenken voor te handelen lijkt me ook geen slechte zaak...
Als jij een verkeerde klap op je slaap krijgt, of zo'n gozer plant een mes in je borst kan die genezing wel eens tegenvallen...
En als het wel goed gaat en jij moet de bak in zit je zonder werk, met 'n strafblad, en zit Bren er een tijdje helemaal alleen voor... Confused Snap dondersgoed dat je jezelf, je familie en je spullen wil verdedigen maar helaas leven we in 'n k*tland waar dat je meer problemen oplevert dan je al hebt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:
Beetje nadenken voor te handelen lijkt me ook geen slechte zaak...
Als jij een verkeerde klap op je slaap krijgt, of zo'n gozer plant een mes in je borst kan die genezing wel eens tegenvallen...
En als het wel goed gaat en jij moet de bak in zit je zonder werk, met 'n strafblad, en zit Bren er een tijdje helemaal alleen voor... Confused Snap dondersgoed dat je jezelf, je familie en je spullen wil verdedigen maar helaas leven we in 'n k*tland waar dat je meer problemen oplevert dan je al hebt.


tja Michiel, hier heeft Friso toch echt wel een punt.

ook al sta ik 110% achter je.
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Alert
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 Oktober 2005
Posts: 532
Woonplaats: t Harde
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 19:40    Onderwerp: Reageer met quote

hmm, ik moet zeggen dat ik weinig bewaking heb gezien, minpuntje. maar daarentegen vind ik dat je automaxx niet zomaar helemaal de grond in kunt trappen, er zijn gewoon een stelletje dronken zotte idioten, en waarschijnlijk komen ze hier uit de buurt (schaam schaam) heb namelijk verhalen gehoord dat jongen uit elburg is opgepakt.

maar de organisatie van AMSE kan hier vrij weinig aan doen, en ik zou eerder kijken nar de leuke dingen die er waren, tuurlijk zijn dit geen grappen meer. maar ik neem aan dat jullie ondanks alles tog een gezellige tijd hebben gehad. en ook voor de organisatie is dit weer een gebeurtenis waar zij hun lering uit kunnen halen, en hoe zij reageren op dit alles door tegemoedkomingen ed. vind dat ze dat netjes doen.

amen.  Razz
_________________
KEEP ON TUNING!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 4 Jul 2006, 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, en natuurlijk kunnen zij niets aan de krasacties zelf doen...
Maar je zegt het zelf al, er was nauwelijks bewaking en da's iets dat ik de organisatie wél verwijt. Andere jaren was er een goed team getrainde beveiligingsagenten die de boel zeer scherp in de gaten hielden, en waarbij je niet moest denken het na een waarschuwing toch lekker op je eigen manier te blijven doen. Nu waren er veel te weinig mensen, en die wat instonden voor veiligheid waren gewone mensen als jij en ik zonder een beveiligingstraining, die elk individueel rondliepen en niet echt indruk maakten op de mensen. En dan is het logisch dat ze dergelijke situaties niet aankunnen.

Als het evenement dit jaar 10 Eur duurder is EN er wordt bezuinigd, dan zou ik toch wel eens een balans willen zien van inkomsten en uitgaven...

Ik las overigens dat na de stroomproblemen van vorig jaar (als gevolg van het massaal meenemen van koelkasten en vrieskisten) ze de stroom dit jaar verbeterd hadden, en moet zeggen dat dat wel degelijk een pluspunt was want we hebben op dag 1 slechts één korte stroomstoring gehad en daarna niet meer! Thumbs up
Ook dat mag even gezegd worden! Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB