Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Voorbumper opnieuw doen

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Equinox
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 December 2004
Posts: 640
Woonplaats: Leeuwarden
PostGeplaatst: Za 3 Jun 2006, 8:56    Onderwerp: Voorbumper opnieuw doen Reageer met quote

Goedendag allemaal,
Ik was net bezig met mijn auto en tot mijn schrik laat het spuit en plamuur werk helemaal los van mijn voorbumper. Hij is al eens gerepareerd en opgevuld met epoxyhars en plamuur maar dat laat nu allemaal los.
Nu is mijn vraag:

Wie wil dit tegen een vergoeding weer mooi maken. Spuiten hoeft op zich niet, dat kan ik zelf maar het strak maken kan ik niet.
Het liefst iemand in zuid nederland omdat die bumper niet helemaal in de auto mee kan nemen
_________________

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Yordi
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 13 December 2005
Posts: 184
Woonplaats: zuid-limburg
PostGeplaatst: Za 3 Jun 2006, 12:34    Onderwerp: Reageer met quote

wat is zuid-nederland voor jou? (op de radio hoort rotterdam en tilburg daar ook al bij  Shock )

ik heb er wel intresse in om je bumper strak te maken. heb je misschien foto's van wat eraan gedaan moet worden?
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Equinox
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 2 December 2004
Posts: 640
Woonplaats: Leeuwarden
PostGeplaatst: Za 3 Jun 2006, 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Nou Limburg/Brabant ofzo..Ik zal een foto voor je maken maar dat wordt begin volgende week dan. Alvast bedankt voor je reactie! Heb je enig idee wat je daarvoor will hebben mocht het doorgaan? PM me maar
_________________

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Yordi
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 13 December 2005
Posts: 184
Woonplaats: zuid-limburg
PostGeplaatst: Zo 4 Jun 2006, 3:28    Onderwerp: Reageer met quote

je kunt me via email en msn bereiken op het mail adres in m'n profiel. ik wil eerst 's kijken naar die foto om in te schatten wat er voor werk moet gebeuren voordat ik verder iets kan zeggen.

ik zie je foto wel komen

groeten, yordi
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jefboeie
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 24 Juni 2006
Posts: 5
PostGeplaatst: Za 24 Jun 2006, 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

Yordi,

hallo ik wil een bodykit onder mijn toledo steken maar ik weet zelf niet hoe ik eraan moet beginnen,nu was mijn vraag of jij mij mss kon helpen of iemand weet die mij kan helpen.Ik zou de bumpers willen kopen en laten spuiten en door iemand die er ook iets van kent laten plaatsen want de prijzen die ze vragen in de garage zijn woekerprijzen.Als jij mij mss kunt helpen?Mail me dan even op dit adres jef_boeie@hotmail.com alvast bedankt

groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB