Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Het grote feliciteer Maximus topic
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Zo 28 Mei 2006, 21:10    Onderwerp: het grote feliciteer Maximus topic Reageer met quote

Ik verkocht ooit een versterker aan mitch en leen hem een sub woofer resultaat...
Maximus van harte gefeliciteert met het behalen van de eerste prijs in de rookie klasse van emma SQ.
de eerste beker is binnen hopelijk mogen er nog vele bij komen!



You own me a big one dude!  Wink
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!


Laatst aangepast door ThunderBunny op Zo 28 Mei 2006, 22:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yordi
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 13 December 2005
Posts: 184
Woonplaats: zuid-limburg
PostGeplaatst: Zo 28 Mei 2006, 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

gefeliciteerd met je prijs!  Cool

heb je goed gedaan. ik moet binnenkort ook maar 's aan m'n kofferbak ice install beginnen. want 't ziet er niet uit op dit moment  Rolling Eyes de jouwe is juist het tegenover gestelde en ziet er zeer strak uit  Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 28 Mei 2006, 23:26    Onderwerp: Reageer met quote

We zijn vanmiddag ook nog lang genoeg bezig geweest met dingen als tweeters uitrichten en LPF van versterker bijregelen zodat de sub genoeg backup geeft maar de kickbass van voren blijft... Maar dat lossen we binnenkort met 'n laagje bitumen permanent op Very Happy

Gefeliciteerd met je prijs! Nu de kabels van de Gemini nog net zo mooi wegwerken als de Juno! Devil

Voor de geďnteresseerden, we verwachtten een heel deel minpunten maar alles bij mekaar viel dat nog heel goed mee. De staging was niet goed (maar dat wisten we), breedte en diepte van het podium waren na het gekloot van vanmiddag wel heel goed.
Minpunten waren ook de headunit (ook dat is niks nieuws), de bekabeling (ook hiervan wisten we dat die nog door een dikkere vervangen moet worden) en een paar kleine details van de afwerking.
Bonuspunten waren dan weer verdiend voor de keuze van het materiaal, veel audiofielen kenden de HiFo VIII serie maar al te goed en waren daar razend enthousiast over!
Ook heel goed punt was dat bij volumetoename geen delen geluid gingen overheersen, en alles heel netjes in verhouding bleef!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 10:43    Onderwerp: Reageer met quote

Geen slecht resultaat, rekening houdend met het fijt dat ik nog nooit aan zoiets had mee gedaan ooit. Eerste wedstrijd meteen de 1e prijs... en dat terwijl toen we aan kwamen een hoop mensen eigenlijk stonden te lachen om mn auto, en vooral ook mn headunit. In het begin hadden een hoop lui dan ook zoiets van, joh, wat doe jij hier eigenlijk? Confused

Hier en daar kwamen mensen eens wat luisteren en waren daarna toch wel onder de indruk.

De jurering kan ik kort over zijn, die waren heel positief. Staging was niet wat het zijn moest, maar zeker ook niet slecht. Ze hadden een stukje geluistert van 5 mannen in koor, met elk hun plekje op het denkbeeldige podium, en die mensen konden ze prima plaatsen. Het enige waar ik voor moest zorgen was dat mn podium minder dicht op de bestuurder zit, en dus meer op de motorkap komt, ook de diepte was niet wat het zijn moest. Het laatste nadeel qua staging wat die man zelfs zelf niet goed begreep was hoe het mannenkoor precies stond zoals t hoort, maar bij een test waar 1 man op een podium staat te praten, en die dan in het midden hoort te staan, die stond op mn klokkencluster ipv exact in het midden. Waarschijnlijk komt het door de plaats van de tweeters die niet optimaal is.

Over de klank kreeg ik niets dan lof, en mijn keuze om qua versterkers in de Hifonics VIII serie te blijven werd door zowel de jurie als een hoop lui uit de oude kern van de SQ heel erg gewaardeerd.

De leen-sub kreeg ik ook leuk commentaar op, paste mooi bij de rest, en al snel werd de auto het thema 'old-skool' betieteld. Leuk dat old-skool vs. new-skool gisteren dan even liet zien dat nieuwer niet altijd beter betekend.

De bekabeling daar waren ze niet zo te spreken over, maar dit had ik al verwacht, echter nog niet het budget gevonden om n setje nieuwe kabels te halen, het bekleden en afwerken enzovoorts ging me op dat moment even voor. Dus dat wordt volgende keer wel op orde gebracht.

Voor automaxx Summer Edition hoop ik de staging een flink stuk verbeterd te hebben, de bekabeling in orde te hebben, en mijn deuren te hebben gedempt.

Daarna gaan we eens kijken voor een nieuwe head unit. Die koste me nogal wat putnen door een ehorig CD-loopwerk, een in- en uitschakel toon, belabberd goedkoop ogende uiterlijk en de onhandige bediening.

Toch was het wel erg leuk om met een kijkshop radiotje andere installs met dikke pioneers en alpine's achter te laten, echter blijven kan t zo niet Very Happy
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 16:08    Onderwerp: Reageer met quote

De scores! (klik om te vergroten)


_________________




Laatst aangepast door Jesse op Di 30 Mei 2006, 22:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

33 punten verschil tussen mij en de 2e plaats... niet zo zuinig gewonnen ook nog dus! Cool

Who's your daddy?! Very Happy
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 17:46    Onderwerp: Reageer met quote

Shhh ehhh  Silenced   ThunderBunny  Rolling Eyes   Very Happy
goed gedaan kerel effe de oren van de sys'ers wassen!  Applause
ben maar blij dat ik niet met julie ben mee gegaan dan had je echt wel 2de geweest puur aan het feit dat ik geen minpukten krijg sterker nog krijg zelfs 2 extra punten omdat het klokkenstelverlichting (leuk scrabble woord) de zelfe kleur heeft als de HU blauw en rood.
reken er maar op dat je met AMSE echt wel grote concurentie krijgt niet alleen van mij maar ook van anderen is namelijk de meest drukke SQ wedstrijd van het jaar.
PS. Ikverwacht you mitch en jesse zaterdag avond hier bij thuis gaan we effe een feestje bouwen dit mag wel gevierd worden
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

gefeliciteerd man...
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

Feestje altijd goed! Cool

En Bunny gaan jullie op AMSE tegen mekaar strijden in de Emma? Wordt wel leuk dan! Maar we zijn met Mitch' auto ook nog niet klaar voor die tijd, en om z'n minpunten aan te pakken kunnen we altijd ff mijn Alpine erin hangen Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 20:45    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry bunny, ik zie in jou setup op SQ gebied niet veel tegenstand... gezien jou setup puur een SPL setup is, de kick die uit mijn 16,5 cm's komen kan onmogelijk uit jou 10cm compo komen, daar leg je t serieus op af. Dan heb ik het er nog niet over dat ze bij mij in de deuren spelen en een flinke kast hebben daardoor, waar ze bij jou in t dash zitten.

De Dynamo ruis die je maar niet uit je systeem krijgt zal je minpunten opleveren tov mij, dan als laatste de kofferbak, je lichtjes mogen misschien leuk kleuren, maar je kofferbak gaat t met een losse kist en n paar verstopte amps t niet redden tegen het afgewerkte 'old-skool' thema in de 323.

Je sub zal mij echter wel de baas zijn, je headunit de mijne ook, maar zoals jesse al zei, dan hangen we ff de pio over.

PS: By the way, we zouden in vijlen toch al battelen? Waar was je nou man? Jij zou ook komen Confused

Nu weet ik niet hoe goed of niet goed je staging is, dus daar kan ik niet over oordelen.

Als laatste mag je dan je interieur helemaal rammel-vrij krijgen, wat t nu nog niet bepaald is, en waar ik toch bij mij behoorlijk lang mee bezig geweest ben.

In SPL competitie zul je me echter inderdaad naar de maan blazen! Maar wat dat betreft hebben we heel andere setups, en heel andere doelen met onze audio. But, I'll take the challange. Smile Dat ik daar serieuze tegenstand ga krijgen waar ik idd misschien t wel niet tegen red, that I know. Maar goed, ik kom dan ook net kijken in de SQ scene. Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

ho wacht effe mitch je gaat nu een hoop dingen fout beargumenteren.
ten eerste heb ik in de gsi geen dynamo probleem alleen is de assie van ma.
tweede ik heb mijn compo op 104 hertz afgefilterd is nu idd een sql instelling maar die kan ik ook instellen voor SQ en dan komt er meer kick uit dan jij ooit had durven dromen.
mijn staging is nu niet zo heel goed maar je weet zitten achter paneeltjes weggewerkt dus kan niets richten in de gsi zitten ze op de a stylen dus daar is de staging goed.
intrieur rammel vrij krijgen, de gsi is  rammel vrij.
je hebt het nog nooit goed gehoort in de gsi en met een SQ set up ten 2de heb ik betere bekabeling voor elke amp 1 kabel enz.

jep op AMSE zul je echt nie met een paar man zijn  Wink
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

Maar ik blijf ook niet stil zitten tot AMSE...

Wat er voor AMSE gedaan wordt:
- Deuren dempen
- Bekabeling vernieuwen
- Nieuwe ring en rooster op de sub
- Tweets uitrichten en indien nodig op n andere plaats zetten (voor betere staging)
- Fotoboek maken voor presentatie
- Bodem van de auto dempen met dynamat
- Of nieuwe Head-unit, maar wss laat de financiele situatie dat niet toe, in dat geval draaien we met de Alpine van Jesse. Maar ff ISO stekkers halen voor plug en play gemak.

Maybe wordt t dan toch echt n close call, maar denk echt dat de 16,5cm in t voordeel is tov de 10cm.. maar goed, verras me zou ik zeggen! Wink

Hoe dan ook, t gaat er niet om wie de beste is, we doen wat we leuk vinden? Smile Maar wordt nog leuk, das tenminste een uitdaging die ik eerder aan kan gaan dan de sprint tussen S13 en GSI Smile Gezien die nog lang niet af is.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Kim
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 11 Mei 2006
Posts: 161
Woonplaats: Heerluh
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

gefeliciteerd! nou weet ik ook wie ik om ice tips moet vragen  Very Happy

Groetjes Kim
_________________
liever 10 sterren in mijn voorruit, dan 1 ster op mijn motorkap!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 21:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ik roep nu wel Alpine ompluggen maar vergat even dat ik mijn ISO connectors eraf geknipt heb... Embarassed

En Kim kom maar naar de eerst volgende "werkmeeting" dan zorgen we dat jij ook op AMSE mee kunt doen! Cool
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 29 Mei 2006, 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

Zetten we er toch ff n nieuwe op Wink

En Kim, ik zie dat je toch heel dicht bij woont. Dus met die tips en hulp, dat komt helemaal goed Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB