Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Mijn mazda
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Di 2 Mei 2006, 17:06    Onderwerp: mijn mazda Reageer met quote

eindelijk is het ervan gekomen ik heb het eerste stuk voor de buitenkant van mijn auto gekocht Razz de sideskirts Razz na 3 dagen sparen, wat ik eigenlijk wel sneller had kunnen doen maarja, ben een beetje niet zuinig met geld :s. maar in elk geval de sideskirts staan er morgen op wel nog ongespoten maar zo zien de mensen toch dat hij under construction is Razz

wat er al in zat was muziek niet veel maar toch al genoeg om meer geluid te maken: 2 versterkers van blaupunkt elk van 350 watt, een bassbox van toxic van 1000 watt en 2 boxen op de hoedenplank van elk 400 watt dus wat wilt zeggen dat de versterkers er terug uitvliegen als ik vast werk heb en er sterkere versterkers inkomen en er meer watt bij komt

(maar eerst de buitenkant nu)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 2 Mei 2006, 17:30    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet toch ergens beginnen he Very Happy
Maar al goed op weg zie ik, ben benieuwd naar foto's als 't verder af is! Welke skirts zijn het geworden?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Di 2 Mei 2006, 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

wel universele uit de rallyshop in diest maar het zijn er wel mooie en hoe moet ik dat dan doen met de foto's? op een site zetten en dan zo hierop? want vanuit msn domeinen gaat het niet :s
_________________
ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 2 Mei 2006, 20:58    Onderwerp: Reageer met quote

Msn domein werkt niet nee, maar je kunt ze gratis uploaden op ImageShack via het uploadveldje dat sinds kort hier op 't forum staat (onder reply veldje).
Hoe het werkt staat in dit topic uitgelegd, onder punt 2.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Wo 3 Mei 2006, 19:58    Onderwerp: ervoor Reageer met quote

dit zijn de foto's voor de sideskirts eronder stonden en de luchthapper



zoals je ziet het achterste wiel ziet er perfect uit in de wielkas maar het voorste niet :'(



Laatst aangepast door tuningfreak op Do 4 Mei 2006, 21:58, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Wo 3 Mei 2006, 19:59    Onderwerp: Reageer met quote

en dit zijn de foto's erna










Laatst aangepast door tuningfreak op Vr 5 Mei 2006, 14:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
BRYght
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 16 December 2005
Posts: 376
PostGeplaatst: Wo 3 Mei 2006, 20:23    Onderwerp: Reageer met quote

mooi man..
ik vind de mazda 323 zowiezo 100% standaard al erg mooi...(deze uitvoering iig)

alleen vind ik het wel jammer dat je met sideskirts gaat rijden die nog in de grondlak zitten....

vind dat toch altijd afbreuk doen...beter ff monteren, zodat je weet dat ze goed passen en niks ingekort ofzo moet worden..en dan meteen laten lakken in de kleur van je wagen...

vaak zie je dan een wagen een half jaar lang met bumpers rijden die nog in de grondlak zitten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlokman
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 12 December 2005
Posts: 2374
Woonplaats: aarschot (vlaams brabant)
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

mooi maar wel onduidelijk. maar duidelijker zullen wel volgen zeker Wink
ahja ff offtopic heb net de gouden del sol zien rijden en mooie zonneband met import lower level. (alleen de import is bijna niet te zien Wink )
_________________
burn rubber, not your soul

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 18:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er zeker netjes uit! Als er misschien nog andere bumpers komen ook kan ik me voorstellen dat het spuiten even uitgesteld wordt alleen zou ik ze persoonlijk dan zolang even eraf gelaten hebben...

Heb je 2de bericht even verwijderd, in geval van een nodige correctie kun je het "Wijzig" knopje gebruiken om het reeds geposte bericht te veranderen en/of aan te vullen Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 21:52    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet het het zijn onduidelijke foto's de duidelijkere komen er morgen op + degene met de sideskirts maar eig vind ik het wel mooi zo staan de rode auto met dan de grijze sideskirts erop Razz maar dat zul je morgen wel zien, had vandaag geen tijd om foto's te trekken :s horeca is een leven waar je niet weet wanneer je werkt en stopt dus mar bon en ik weet dat ik beter nog wat had gewacht maar ik had ze er liefst opstaan voor race wars zodat ik tog iets getuned op de komende meetings kan staan, het trekt op niet veel maar daarvoor is de 'under construction sticker' Razz


wat er nog moet opkomen !ZEKER! voorbumper, achterbumper, spoiler, en 17 inch velgen want de 15 inch velgen die er nu opstaan zijn te klein voor de 'kassen' (aa ja en een nieuwe pinker/standlicht Razz)


ff off topic waar kan ik een tuning ding krijgen voor de keuring voor de side skirts? ik heb gehoord dat dit rond de 40 euro ligt als eerste en dan 6 euro voor elk deel dat je erbij opzet ( de afzetters Laughing) en mag een luchthapper eigenlijk? anders kan ik al 2 dingen zoeken Razz een motorkap en een eind pot voor men uitlaat. Rolling Eyes

mensen die naar race wars gaan kijk uit naar de rode mazda met de grijze sideskirts dus kijk morgen naar de foto's en hang een briefje ofzo achter de ruitewisser op race wars ik zal papier aan de ruitewisser hangen Razz zet er wel ff je naam bij van hier op het forum dan weet ik onmiddelijk wie er allemaal langs mijn auto is gepasseerd Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 22:00    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:

heb net de gouden del sol zien rijden en mooie zonneband met import lower level. (alleen de import is bijna niet te zien  )


het originele idee was gewoon lower level team maar dat bestaat dus al dus hebben we er import lower level team van gemaakt en de import en team kleiner gemaakt snap je Razz
_________________
ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Vr 5 Mei 2006, 14:16    Onderwerp: Reageer met quote

de foto's erna staan erop dus kijk zondag op race wars uit naar de auto Razz en ik zal er papier bij leggen Razz hehe je kan ook altijd wat commentaar op de auto bij zetten
_________________
ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 5 Mei 2006, 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

'k Zal m'n ogen (en m'n cameralens) openhouden Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Streetjoker
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 5 Februari 2006
Posts: 95
PostGeplaatst: Vr 5 Mei 2006, 17:38    Onderwerp: Reageer met quote

hehe ja tis het begin he, heb ook 1tje gedaan van ne vriend ma dan ne 2deurs met die grote ruit in de koffer vinde nauwelijks stukken voor hij is nu in het zalm kga eens kijke voor pics
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
tuningfreak
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 20 Juli 2005
Posts: 63
Woonplaats: nieuwrode
PostGeplaatst: Vr 5 Mei 2006, 21:50    Onderwerp: Reageer met quote

jaja de 323F coupé ik weet het  Shock  ik moet een originele uitlaat halen alle het achterste stuk en een motorkap maar op geen enkel autokerkhof een mazda 323F te vinden  Evil or Very Mad  wel de oudere versie maar die delen passen niet  Evil or Very Mad  dat zal dan allemaal nieuwe delen worden :'( van motorkap tot achterste deel van de uitlaat
_________________
ik ben BOB = (B)en (O)ok (B)ezopen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB