Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Leder Interieur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Masterjar
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Posts: 25
Woonplaats: Den Helder
PostGeplaatst: Ma 15 Mei 2006, 8:51    Onderwerp: Reageer met quote

Klein vraagje,

je ziet ook wel eens van die stoelen met stof bekleed opnieuw wat voor stof is dat dan?en is het bekleden van je stoelen echt zo duur?is het materiaal zo duur of de werkuren?

(klinkt raar)Maar ik ga het waarschijnlijk door schoonmoeder laten doen,als die dat wil tegen die tijd.Die heeft al bij een maat van me ook zn stoelen bekleed en vond dat erg goed uit zien,hoef alleen de stoffen te betalen.(ben je toch veel goedkoper uit)

Zou het zelf dan ook niet goed te doen zijn?of moet je daar echt een vakkundige opleiding voor hebben gevolgd?

Mvg jarno  Cool
_________________
...The Black Widow...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Ma 15 Mei 2006, 9:27    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:
Weet je zeker dat je horlogebandje echt leer is? Daar hoort dat normaal niet bij te gebeuren, terwijl sommige soorten nepleer er juist om bekend staan...


Ja, weet eigenlijk wel 1000% zeker dat het echt is, het horloge is van Emporio Armani. Lijkt mij niet dat die neppe bandjes om hun horloge doen Wink

@saffie: Thnx voor de uitleg! Smile

@Masterjar: Probeer het eens, er zijn altijd natuurtalenten. Maar over het algemeen is het strak inspannen van n stoel best n kunst apart. Echter, Picasso zal wss ook geen schilderscursus gevolgd hebben om te leren schilderen Wink
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
toledoke
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 28 April 2006
Posts: 12
Woonplaats: lichtervelde
PostGeplaatst: Ma 15 Mei 2006, 12:20    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat het een kombi is van alle twee
ben vorige week skai gaan bestellen voor de bekleding van mijn zijdeuren en heb 31 euro de meter betaald maar ze hebben ook goedkoper ze maar de kwaliteit vond ik niet zo goed en dat kwam op 29 euro de meter
dus in een zetel kruiden er toch een paar meters denk ik maar later zal ik daar meer over kunnen zeggen want ik ben er nog aan bezig volgend week zou het binnen zij en dan zou ik aan mijn deuren kunnen beginnen en dan nog de zetels achteraan en vooraan dat wort ook nog een hele klus ze maar ik heb tijd ik kan wachten maar binnenkort zal ik ook eens wat foto's bij zetten van mijn werk

maar hoe gaat dat dan jes?
tot verder hoors

toledoke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Streetjoker
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 5 Februari 2006
Posts: 95
PostGeplaatst: Di 16 Mei 2006, 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

het duurste aan zetels bekleden is vooral de werkuren materiaal kruipt ook wel kost in maar minder. je moet u patronen uit snijden dan alles naaien en stekken voor sommigen motieven insteken en das eerder vakkunstwerk. zetels zou ik zelf niet bekleden maar deuren dat moet minder probleem zijn je zal er waarschijnlijk wel veel langer aanzitten dan diegene die het gewent zijn maar je zal er goedkoper van af zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Interieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB