Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Meerdaagse events: Automaxx Summer Edition 2006
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 27 Jun 2006, 19:06    Onderwerp: Reageer met quote

heel simpel om half tien vertrekken van swentiebold dus kom iets van 5 a 10 min eerder.dus 9:20 daar zijn en om 9:30 gaat de stoet richting biddinghuizen.  Cool
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 27 Jun 2006, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

@ Max de cam gaat zeker mee maar veel ga ik niet kunnen filmen zoals het er nu uitziet, heb nog steeds de capaciteit niet alle eerdere opnames eruit te halen... Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 27 Jun 2006, 20:25    Onderwerp: Reageer met quote

Plus ik heb genoeg entertainment zowie zo de nieuwste dance muziek en ook lekker chil en lounge en 80's en 90's dus dat gaat goed komen en verder heb ik nog wel wat leuke films voor als we gaar zijn gegarandeerd dat we op de grond liggen van het lachen weet niet of iemand de films van Werner kennen.

dus gaat helemaal goed komen vooral met het mooie grote scherm van mitch een 19 inch kijkt al lekker maar die van mitch nog lekkerder  Very Happy
wat me ook hjeandig lijkt is dat me meteen langs biddinghuizen rijden dan shoppen en dan door naar amse, anders moetten we eerst naar amse en dan weer terug naar biddinghuizen en dan sta je bij amse weer in de file. maar goed de laaste dingen bespreken we wel op swentibold.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 27 Jun 2006, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Dat heet als jij TV-out hebt bunny...

enne, friso, komt goed met die capaciteit, neem wel mn DVD recorder mee, kun je ff snel de tapes op wat DVD-R / DVD-RW's zetten als je die hebt Wink Of je komt morgen ff bij mij langs in de namiddag / avond en leegt de tapes ff op mijn HDD, ik geloof dat ik in totaliteit nog iets van 240G capaciteit over heb Smile

PS: Ik dacht dat je bedoelde dat je om half 10 pas thuis vertrok, dan heb ik t verkeerd begrepen, see you guys tomorow @ swentibold Smile

Wat me handig lijkt is dat we tegen de avond boodschappen doen, is t in die file ook wat minder, en t terein was tot 9.30 te betreden geloof ik. Donderdag is toch koopavond, kunnen we eerst n mooi plekkie reserveren, daarna kamp opzetten en boodschappen doen Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 27 Jun 2006, 23:20    Onderwerp: Reageer met quote

Heb 't even opgezocht, de supermarkt in Biddinghuizen is tot 20u30 open.
Maar ik zie niet waarom we het niet meteen onderweg naar daar even zouden doen, dan hebben we 't meteen gehad. Zijn we hooguit een half uurtje later daar en in die tijd komen we nog geen goeie plekken tekort hoor, want dit jaar hebben we weer een compleet apart terrein met alle audiofielen (waarvan een groot deel nog niet op donderdag komt) Very Happy

Ben nu aan 't proberen 4 of misschien toch nog 5 tapes leeg te krijgen, door alles naar MPG om te zetten en alle originelen te wissen, gemonteerd of niet.
Vrees dat morgen langskomen niet haalbaar wordt gezien ik nog veel teveel te doen heb, maar als ik na het weekend de Automaxx film moet gaan monteren is die schijfcapaciteit van jou van harte welkom! 2 Thumbs up
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 7:03    Onderwerp: Reageer met quote

We moeten idd morgen op Swentibold maar even bespreken hoe en wat. Max en ik hebben iig genoeg boodschappen voor de eerste dag(en) bij ons, is namelijk klote om nog boodschappen te doen als je een hele rit in een hete auto hebt gezeten. Wordt nl warm morgen Very Happy

Maar ja, we zien wel............komt wel goed. Morgen vertrekken we Woehoe!!! Dadelijk nog ff de auto goed poetsen (ziet er nl erg smerig fuit nu  Embarassed )

See you all tomorrow @ swentibold!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 9:21    Onderwerp: Reageer met quote

Mwah, hij is schoner dan de mijne Very Happy
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 9:38    Onderwerp: Reageer met quote

Jouwe moet ook 'n kleurspoeling krijgen Laughing
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 14:14    Onderwerp: Reageer met quote

een kleur spoeling zal bij mitch zijn auto ook niet veel helpen. Laughing
en ja mitch mijn kaart heeft een uitgang heb hem alleen nog nooit uitgeprobeert.
en idd friso we kunnen op de heen weg het beste boodschappen doen.
want er zijn er veel meer  die daar gaan winkelen als je in de avond gaat heb je weer het probleem dat alle schappen leeg geplunderd zijn door automaxx bezoekkers.
over de ijskast een opmerking lijkt me het beste dat we die afdekken zodat het van buiten niet te zien is en als we die dan bij longbow in de tent zetten zoals vorig jaar dan hebben we ook geen gezeik.
zo nu ga ik even tanken en boodschappen doen  Very Happy
en dan nog wat zooi inpakken het meeste staat klaar of is zo ingepakt.
ik kan nu echt niet meer wachten.
ik zou zeggen tot morgen vroeg.  Cool
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 14:24    Onderwerp: Reageer met quote

Idd maar een laken over de koelkast, want als ik niet binnen kom met dat ding, laat ik m uit en rijd door  Laughing

ik wist niet dat dat niet mocht? Je zult je eten en drinken toch koel moeten houden? Question
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie idd net staan dat koelkasten niet toegestaan zijn.......hoe wil je in hemelsnaam zo een ding verbergen?????
Want ja, ik vind het niet erg om dat ding mee te nemen, maar als ze erover gaan zeuren en ik dat ding niet binnenkrijg.....sorry maar dan laat ik m staan buiten het terrein.............

We kunnen het proberen met een deken erover en tassen erop, maar ik weet niet in hoeverre ze controleren bij de ingang?????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 16:31    Onderwerp: Reageer met quote

Nou daar komt een gigantische file volgeladen auto's binnen dus reken maar dat dat wel meevalt...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 17:55    Onderwerp: Reageer met quote

controleren doen ze nooit ten minste nog nooit meegemaakt in de 4 jaar dat ik naar  amse ben gegaan. en verbergen is geen probleem vorig jaar met die regen hebben we die ook bij longbow in de tent gehad gaat dus goedkomen zo alles is ingekocht pret paket ligt klaar heb 2 flessen bacardie gehaalt genoeg houtskool enz friso is nu bij mij kortom we zijn er helemaal klaar voor!.
see you party people morgen vroeg.
mitch heb jij toevallig een verloop stekker vvoor de tv van tulp naar  wat is het svga of zo? dan graag meenemen
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
axman
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 18 Februari 2005
Posts: 334
PostGeplaatst: Wo 28 Jun 2006, 21:15    Onderwerp: Reageer met quote

mischien kom ik ook wel even langs een keer kennismaken.

en mag je trouwens niet een autokoelkast meenemen? want dan kan je toch een transformer meenemen die van 12 220 maakt? dan heb je toch een "autokoelkast?"
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Do 29 Jun 2006, 6:24    Onderwerp: Reageer met quote

"Komt tie dan heh!"

Yesssssssss! Ik zeg AUTOMAXX! here we come Very Happy
eindelijk is het dan zover zometeen de laaste dingen in de assie mikken
en dan gaat de  Car Tuning Forum  crew richting biddinghuizen om AMSE onveilig te maken.
heeft iedereen er zin in?........ Mooi zo ik heb er ook weer heel erg veel zin in straks nog wat balonnen kopen waarvoor dat zeg ik nog even niet  Wink  Laughing
Bunny zingt "we gaan naar automaxx! we gaan naar automaxx... we gaan naar automaxx, we gaan naar automaxx.
Dancing  Bier
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB