Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Megasquirt
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Do 27 Apr 2006, 16:24    Onderwerp: Reageer met quote

Max launch control mag niet meer vanaf dit seisoen.
vroeger mochten de teams wel alles via de pitmuur aan de moter verstellen
maar das ook verboden ze mogen alleen net wat jij zegt op een schermpje kijken wat er in de moter gebeurd en daaruit kunnen ze al ver van te voren aan zien komen of er een probleem ontstaat.
is vorig jaar ook diverse keren gebeurd  dat men een rijder binnen haalde om dat men al kon zien dat die langzaam ging ploffen.zodat men dan geen moter hoefde te wisselen en dus geen 10 plaatsen terug gezet werden.
vindt het wel jammer dat dit mag nu zie je bijna geen ploffende moteren meer.
behalve bij honda en die ploffen dan ook met stijl veel rook en vuur zoals we in de race van australie hebben kunnen zien in de laaste ronde vlak voor de finish PLOF!
kwam ong 100 meter voor de streep tot stilstand Laughing  dat lijkt me als rijder heel erg lullig. Evil or Very Mad  zou denk ik in staat zijn om hem te duwen maar over de streep zou die  Wink
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 10:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik schopte die pokkekar over de streep man! Ik finishte wss dan 50 keer... eerst mn voorwielen, dan mn stuurtje, dan mn stoeltje... etc etc Laughing 100m voor de finish is idd EXTREEM lullig!

Maar ga je eens na hoe kimi raikonen zich vele malen gevoeld moet hebben tot n paar jaar terug bij McLaren, toen die hun rampenjaren kende... Shock Ook vaak dat ie als 1e reed in de laatste lap, en dan eruit plofte.... arme fin...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 15:43    Onderwerp: Reageer met quote

Jep dan voel je je heel lullig zeker als het bijna elke race gebeurd.
gelukkig hebben ze de zaakjes bij mc laren/mercedes weer redelijk op orde.
dat ferarri zo slecht is kan ik niet bevatten maar goed moest ook wel na al die jaren sucses.
en ik vindt dat het ex minardi team het dit jaar ook goed doet in elk geval is de preformance van die auto's  een stuk beter dan vorige jaren.
wat ook nog wel eens leuk zou kunnen gaan worden is dat men nu graag een powerboost functie op de moters wilt maken net als bij A1 zodat je makkelijker kan inhalen tijdens een race.
en ik vindt het knap vinden dat ze nu ook met de v8 nog steeds 19000+ toeren halen en dat die dan ook nog 2 races mee gaan wat toch een dikke 800 km is!
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 4 Mei 2006, 15:53    Onderwerp: Reageer met quote

knap is het zeker!

powerboost uit de A1 vind ik dus echt niks, t is geen computerspelletje... Dat ze dan gewoon zeggen vanaf nu mogen de teams n2o gaan gebruiken. Beter dan n knopje die n electronische begrenzing van vermogen even een latje hoger legt, en dat n vooraf bepaald aantal keren toelaat... Vind dat n beetje richting arcade kasten neigen.
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB