Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Nieuwe wagen... voor tijdelijk...

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
R5GTT
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2005
Posts: 302
Woonplaats: Eindhoven
PostGeplaatst: Vr 2 Dec 2005, 2:10    Onderwerp: nieuwe wagen... voor tijdelijk... Reageer met quote

door grote problemen met m'n renault (kabelboom is behoorlijk verrot, ik heb de meest idiote storingen, en hij rijd hierdoor voor geen meter meer) heb ik besloten om het wagentje maar weer uit elkaar te gaan trekken, dus blok er uit, velgen en interieur d;r uit, ofwel helemaal kaal maken, andere carrosserie op de kop gaan tikken (nu met goeie boom d'r in, die verders ook netjes strak is) en daar m'n huidige motor (na een stvige controle en opknapbeurt) maar in te takelen. Tot die tijd ligt mijn cordia project even stil. (de motor is d'r al, maar de rest moet nog gebeuren... ) dus ben ik voortaan te vinden in een oude zwarte peugeot 205 1.6 GTi...
_________________

Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Za 3 Dec 2005, 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

In dat geval zou ik persoonlijk zelf een nieuwe kabelboom erin leggen, nieuw bestellen bij renault, zal wel iets kosten... maar dan weet je wel dat je t goed hebt.

Als ze ze niet meer maken / verkopen, dan zou ik, hoewel t tyfus veel werk is, zelf mn draadboom gaan maken. Ben je n flinke tijd mee zoet, maar met de originele gare draadboom ernaast moet t te doen zijn Smile
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
R5GTT
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2005
Posts: 302
Woonplaats: Eindhoven
PostGeplaatst: Za 3 Dec 2005, 21:17    Onderwerp: Reageer met quote

ja, het zou wel te doen moeten zijn, maar ondertussen heb ik wel vervoer nodig... en een plaats om de gehele wagen te stallen heb ik niet. bovendien zijn er wel meer punten aan de auto, zoals een lekkend dakraam (waardoor waarschijnlijk het dak ook rot is)  en natuurlijk het feit dat het een grijs kenteken auto is, zodat ik er (zonder hem om te laten keuren) nooit een achterbank in zal mogen zetten... Financieel gezien is het voor mij handiger om het blok te redden, alles van de auto af te halen wat nog bruikbaar is en op zoek gaan naar een 5 waarvan het blok kapot gelopen is, maar die verder in goede staat is (en ze zijn zeker te vinden) en die naar eigen wens op te bouwen. dan heb ik een auto naar m'n zin, en datgene waar ik al die euro's al in gestoken heb, het blok,  blijft bewaard. (dit wordt intussen de derde keer dat deze motor in een andere auto komt te liggen, dus intussen weet ik wel wat ik aan dat blokkie heb)
_________________

Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
R5GTT
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2005
Posts: 302
Woonplaats: Eindhoven
PostGeplaatst: Vr 9 Dec 2005, 0:54    Onderwerp: Reageer met quote

Bij deze ff een foto'tje van de nieuwe wheels... best geinig, rijd flink door (105 pk, dus genoeg om fatsoenlijk in te halen.. lol ) open luchtfilter, laser einddemper en velgen met een foute et waarde waardoor de voorwielen buiten de kasten uit steken.... lol



_________________

Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 9 Dec 2005, 1:02    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk karretje! Very Happy
Jammer stiekem dat 't niet de 1.9 GTi is Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
R5GTT
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 7 Januari 2005
Posts: 302
Woonplaats: Eindhoven
PostGeplaatst: Vr 9 Dec 2005, 1:05    Onderwerp: Reageer met quote

ja, een beetje wel ja... maar een 1.6 komt ook niet slecht van z'n plaats af hoor.... het wagentje valt me niet tegen, ik had minder verwacht... en een (nog niet geteste) top van 190 is ook nog niet zo verkeerd.
_________________

Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Cars & Tuning Talk Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB