Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 17:14 Onderwerp: Speed & Design 2005 |
|
|
|
Was jij er ook ?
'k Eindelijk een keertje wel, al was ik wel ziek. Vond het wel een leuk midagje, al miste ik een aantal van de grote Caraudio merken! |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 17:23 Onderwerp: |
|
|
|
Nee ik was er niet... Maar had al van meer mensen meegekregen dat 't qua car audio gebeuren minder was dit jaar...
Komt nog eens bij dat International Tuning Salon in Mechelen (B) ook precies in dit weekend viel, en naar 't schijnt was 't daar wat beter.
Nog foto's gemaakt? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 17:37 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zal zo even een paar fotootjes doorsturen. Helaas had mijn cam weer kuren en legde die het uiteraard weer bij net boven de tien fotos af, maargoed, we gaan toch maar eens een andere halen. Nog een aantal had ik met een andere fotocamera gemaakt, die krijg ik als het goed is doorgemaild. Je hoort dat ook wel wanneer ik ze heb. 't Zat echt nie mee dit weekend ... |
|
Naar boven |
|
|
| focifreak Starting Member
| Geregistreerd op: 8 Augustus 2005 | Posts: 83 | Woonplaats: utrecht |
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 18:04 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb ze alle twee bezocht,het verschil zat zeker in de drukte en wat er neer gezet is.
Wat dat aangaat was het in mechelen veel beter opgezet en zeker aantrekkelijker.
Ik heb van allebei foto's gemaakt,ik weet niet of daar belanstelling voor zou zijn om ze op de site te plaatsen?
Alleen van mechelen moeten nog gecheckt worden waren er 300 dus ff geduld als men ze wilt. _________________ don't worry,be happy,drive a ford |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 18:05 Onderwerp: |
|
|
|
Focifreak, je kunt, als je wil, de foto's doorsturen naar webmaster@catruningforum.com , en wij plaatsen ze dan op de website. |
|
Naar boven |
|
|
| focifreak Starting Member
| Geregistreerd op: 8 Augustus 2005 | Posts: 83 | Woonplaats: utrecht |
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 18:13 Onderwerp: |
|
|
|
oke, zal wel eerst ze ff doornemen,voordat ik ze stuur. _________________ don't worry,be happy,drive a ford |
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma 14 Nov 2005, 18:14 Onderwerp: |
|
|
|
En als je mooie focus-foto's hebt mag je ze trouwens ook naar mijn persoonlijke adres mailen . |
|
Naar boven |
|
|
|
|