Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Gezocht: Lichten en voorspoiler Fiat Tipo

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
YamaMarkie
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 5 November 2005
Posts: 12
PostGeplaatst: Za 5 Nov 2005, 18:39    Onderwerp: Gezocht: Lichten en voorspoiler Fiat Tipo Reageer met quote

Ik wil een simpel en goedkoop autotje hebben, om me een beetje in te kunnen vervoeren..  Ik rijd motor, en stop me centen liever een nieuwe motorfiets dan een getunede auto. I.v.m. verzekering belasting en reparatiekosten lijkt me dus een autotje zoals een Fiat Tipo bijvoorbeeld wel geschikt.

Ik ben nu dus een beetje op zoek naar wat onderdelen om hem er wat strakker uit te laten zien. Andere velgen erop (niet die lelijke wieldopjes), wat andere achter en voorlichten, en een ander dashbord/display.

Weet iemand waar ik daarvoor wat mooi spul kan vinden, dus vooral de lichten (eventueel een iets andere voorbumper met mistlichten/neon). Velgjes heb ik al op het oog.

Ik hoef geen spoilers en stickers en spul te hebben.... dat ding is niet snel, en hoeft er dus ook niet uit te zien alsof het extreem snel is...  als het maar een beetje gelikt en netjes oogt vind ik het goed. Kosten is belangrijker op dit moment.

"t gaat om een oud beestje, een fiat tipo 1.4 team uit 91.

Mijn dank is groot,
Mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Zo 6 Nov 2005, 0:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk niet dat er voor een Tipo veel kant-en-klaar te krijgen zal zijn...
Zeker niet omdattie niet meer gemaakt wordt en al "oud" is...

Met een Cinquecento maak je mmeer kans,
maar die zijn ook jonger, dus duurder...
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 6 Nov 2005, 0:35    Onderwerp: Reageer met quote

Is idd niet echt veel standaard voor te krijgen voor zover ik weet...
Maar misschien dat je van sloopbumpers/-spoilers van andere wagens zelf iets op maat kunt maken... Ken meer mensen die het zo gedaan hebben (bijvoorbeeld iemand heeft een Volvo 740 voorspoiler verbouwd tot cupdiffusor op 'n Golf 2) en je hebt zo wel altijd wat unieks Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
YamaMarkie
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 5 November 2005
Posts: 12
PostGeplaatst: Zo 6 Nov 2005, 12:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ken je nog wat websites voor tuning displays,lichten enzo (van die online shops?) Dan zoek ik daar nog ff doorheen.

Display kun je vaak nogwel eens krijgen, hoeft niet specifiek van een tipo te zijn. Luchten achter kan ik zelf altijd nog eens maken...   ben een afgestudeerde HBO Werktuigbouwkundige, en heb als hobby een motorfiets tot de laatste lager uit elkaar gehaald..  weet dus nog wel eens wat te klooien met mallen en dergelijken...  maar we zien wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sportiva-Italia
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 25 Januari 2006
Posts: 12
Woonplaats: Fryslân
PostGeplaatst: Do 9 Feb 2006, 14:59    Onderwerp: Reageer met quote

www.NLPower.com, www.autotuningeindhoven.nl, www.hotimports.nl

Tipo is idd al wat verouderd, maar een leuke Cinq hoeft niet duur te zijn hoor Wink
Ik heb zelf n Cinq gehad en t engiste wat er eigenlijk aan moest gebeuren, is dat bij t raam wat roest begon door te komen, wat een Cinq kwaaltje schijnt te zijn. Verder 0,000% roest!

Die van mij was 10 jaar oud en liep als een zonnetje. Styling voor Tipo ben ik ook niet echt tegengekomen.

Kijk anders s op Marktplaats.nl.

Krijg n tip van iemand: vraag s bij http://www.fiatunoclubholland.nl/

Suc6!

Heb even je links tussen URL-Tags gezet, anders deden ze het niet ivm de komma ín de link die eruit kwam, en de link naar NL Power was fout; www.nl-power/ bestaat niet Wink [FocusR]
_________________
Mede-oprichter Sportiva-Italia
, de club voor Italiaanse auto's!

I ragazzi strani che romani!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
RC Power
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 2 November 2005
Posts: 82
Woonplaats: Hoogvliet
PostGeplaatst: Di 28 Mrt 2006, 9:07    Onderwerp: Reageer met quote

Hey ik rij zelf in een Fiat Uno, op sommige dingen vergelijkbaar met een Tipo.
Wat je eens kan doen is van de sloop een ondersplitter/cupdiffusor halen.
Deze is als het goed is kant en klaar, alleen ff eronder hangen, hij past in eder geval onder een Uno, ik heb hem er zelf van het weekend onder gehangen.
Hij staat dus gelijk iets lager en het ziet er mooier uit.
Voor de rest hoor ik het wel, altijd leuk een andere Fiat rijder te kennen Laughing .

En inderdaad een tip, kijk eens rond op www.fiatunoclubholland.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
RC Power
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 2 November 2005
Posts: 82
Woonplaats: Hoogvliet
PostGeplaatst: Di 18 Apr 2006, 15:28    Onderwerp: Reageer met quote

Als het goed is past de onderlip van een Golf II dus onder een Tipo.
En het voordeel ervan is dat hij ook soepel is, dus een keertje in aanraking komen met de straat maakt niet heel veel uit.
_________________
Fly high, drive low
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Gezocht Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB