Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 2 Feb 2006, 20:20 Onderwerp: |
|
|
|
Stug verhaal, weet toch heel zeker dat de wet duidelijk iets anders over katalysators schrijft... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 2 Feb 2006, 20:31 Onderwerp: |
|
|
|
nope...heb t vandaag nog gevraagd!!
zowiezo letten ze er pas op als je co waarde nie klopt |
|
Naar boven |
|
|
| Delorian Starting Member
| Geregistreerd op: 19 Augustus 2004 | Posts: 79 | Woonplaats: Gelderland |
|
Geplaatst: Vr 3 Feb 2006, 18:24 Onderwerp: |
|
|
|
In ieder geval
Ik heb dus nu een rechte pijp ipv een kat. (deze ligt opzolder voor toekomstige keuringen).
We hebben er mooi een stel flenzen aangelast, zodat montage simpel blijft.
Kwa geluid is ie iets harder gaan brommen maar niet storend veel.
Nu ben ik ook bezig met een duplex systeem te bedenken.
En ik zag dat je speciale electro. kleppen kunt kopen.
Ik zit er dus over te denken om deze te integreren in het ontwerp, voor xtra sound
zeg maar..
Iemand ervaring hiermee? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Vr 3 Feb 2006, 20:31 Onderwerp: |
|
|
|
ja, op een corvette z06...
kwa vermogen merk je t verschil tussen 402 met dichte pijp en 4?? met open pijp niet..
maar voor het sound werkt (iig het systeem dat zij hebben) geweldig...
ook leuk zijn die vlammenkitjes...
wat kunnen de juten hier aan doen vraag ik me af, aangezien ze verboden zijn??
als ze het zien zeg je gewoon dat t komt door de slechte timing..
of een doorslippende dis.riem... |
|
Naar boven |
|
|
|
|