Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Speakers voor bmw

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tuningboy_mm
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 4 Augustus 2005
Posts: 15
Woonplaats: Maasmechelen
PostGeplaatst: Ma 29 Aug 2005, 17:24    Onderwerp: speakers voor bmw Reageer met quote

hallo , ik heb een bmw 316 uit 1996 en ik zou graag nieuwe speakers in de hoedeplank zetten...
mijn voorkeur gaat uit naar de ovalen 3-weg speakers van pioneer omdat deze goede kwaliteit hebben. (de ts-a6911 of ts-a6921)
maar ik zie op de site van pioneer dat ik geen van die in mijn hoedeplank kan zetten???
ik zou er graag nieuwe speakers erin hebben liggen.
of weten jullie soms wel 3-weg speakers die ik erin kan zetten.  Confused

dank bij voorbaat

Jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 29 Aug 2005, 19:12    Onderwerp: Reageer met quote

Waar op de site heb je dan gelezen dat dat niet zou kunnen?
Als je hebt gekeken onder de link "Vind de juste speakers voor uw auto!" dan heb je alleen adviezen gevonden welke speakers standaard zonder aanpassingen op de originele plaatsen van de auto passen, want de speakers die jij noemt (6921 is trouwens 4-weg broertje van de 3-weg 6911 Wink) moeten volgens mij gewoon kunnen!

Valt me op dat Pio best veel modelseries heeft. Die jij noemt hebben wel 'n zeer mooie look, maar zou persoonlijk toch in 'n audiozaak eens gaan luisteren of ze ook de klank geven die je ervan verwacht, of 'n andere serie misschien net wat mooier klinkt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Di 30 Aug 2005, 14:37    Onderwerp: Reageer met quote

maar welke uitvoering dan??  een hatchback of station???  want de sedan en de coupe hebben volgens mij beide (cker de coupe) een "metalen" hoedenplank, das gelijk de kreukel zone. Als je daar speakers in wil, moet je gaan slijpen, dus kan je alle soorten speakers nemen die je wilt...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
sitmark
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 8 Juli 2005
Posts: 3
PostGeplaatst: Di 13 Sep 2005, 0:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij met een BMW e36 en heb DLS 269  en audio-system HX 130 sq in combinatie met een audio system F4 380 hangen, en helemaal niets geboord of gezaagd, enkel een verloopstuk van €18 voor de speakers langs achteren, verkrijgbaar bij elke car audio dealer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Di 13 Sep 2005, 14:49    Onderwerp: Reageer met quote

sitmark schreef:
Ik rij met een BMW e36 en heb DLS 269  en audio-system HX 130 sq in combinatie met een audio system F4 380 hangen, en helemaal niets geboord of gezaagd, enkel een verloopstuk van €18 voor de speakers langs achteren, verkrijgbaar bij elke car audio dealer.


Maar in de E36 heb je ook meerdere moedellen... Station, sedan, compact, coupe, cabrio enz.... en het verschilt per model, watvoor hoedenplank erin zit...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
sitmark
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 8 Juli 2005
Posts: 3
PostGeplaatst: Wo 14 Sep 2005, 2:32    Onderwerp: Reageer met quote

hmm....
Ik rol rond met een sedan, als jeroen ook met zo'n wagen rijdt is zijn vraag beantwoord, niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Wo 14 Sep 2005, 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk het haast wel... Het zijn immers de sedans die zo'n vaste hoedenplank hebben, bij 'n hatchback of coupé haal je gewoon de plank eruit en zaag je even de gaten erin.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Wo 14 Sep 2005, 14:31    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:
bij 'n hatchback of coupé haal je gewoon de plank eruit en zaag je even de gaten erin.


Uhm... hatchback wel, maar bij een coupé ben je een aardig sterke jongen  Wink , daar heb je ook een vaste hoedenplank...
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
jan8271
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 19 September 2005
Posts: 26
PostGeplaatst: Vr 23 Sep 2005, 20:41    Onderwerp: Re: speakers voor bmw Reageer met quote

Tuningboy_mm schreef:
hallo , ik heb een bmw 316 uit 1996 en ik zou graag nieuwe speakers in de hoedeplank zetten...
mijn voorkeur gaat uit naar de ovalen 3-weg speakers van pioneer omdat deze goede kwaliteit hebben. (de ts-a6911 of ts-a6921)
maar ik zie op de site van pioneer dat ik geen van die in mijn hoedeplank kan zetten???
ik zou er graag nieuwe speakers erin hebben liggen.
of weten jullie soms wel 3-weg speakers die ik erin kan zetten.  Confused

dank bij voorbaat

Jeroen


he jeroen,

ten eerste zou ik gaan voor de 4weg speakers, ofwel ts-a6921 kosten waarschijnlijk een tientje meer maar wat maken die paar knaken nou uit, dan heb je wel 4 ipv van 3-weg

ten tweede, of je nou een fiat panda of een bmw hebt, het maakt de decopeerzaag geen f*** uit hoor  Wink
als jij die boxen graag wil, dan maak je ze er toch in?
kopen, aftekenen en (te klein) zagen,
passen en opnieuw zagen tot het past (zo krijg je nooit te grote gaten)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
adegger
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 28 Augustus 2005
Posts: 54
Woonplaats: Almelo
PostGeplaatst: Zo 25 Sep 2005, 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

met een vaste hoeden plank ff een dremeltje regelen en een halve dag
snipperen suc7
Laughing
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB