Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

International Tuning Weekend '05
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Zo 31 Jul 2005, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Zo we zijn weer terug van een helaas ietwat verregend ITW ,maarondanks de regen en het onweer was het weer big fun  Very Happy
Een super show van terry grand en die jet truck was ook erg cool
zeker vanmiddag toen de turbine in de fik vloog! Cool
Wel wat weinig slaap gekregen maar dat maak ik straks weer goed  Wink
het was weer heel erg gezellig.
Alleen een ding mogen ze van mij volgend jaar weg laten en dat is die K*T muziek kei hard om 8 uur in de ochtend  Shock  Evil or Very Mad
Ik kan veel hebben maar dat gaat te ver  Wink
Het ontbijt was heel erg goed geregeld je kon zo vaak als je wou langs gaan en broodjes pakken. en geen gezeik als je om 2 uur in de nacht het volume van de Thundermobiel Laughing  opendraait  Cool kort om het was echt super vooral die gekke franstalige belg die dacht dat hij zomaar effe bij onze club tussen de auto's zijn bak kon parkeren. Laughing
we hadden al diverse keren gevraagd of hij de auto weg wilde zetten maar dat deed hij niet.
Zie hier het resultaat.
http://members.home.nl/tuneman/div/herrie.AVI

http://members.home.nl/tuneman/div/herrie1.AVI  
Very Happy  Laughing
Hij's fijn!
Razz
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Zo 31 Jul 2005, 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Die maffe fransoos dacht echt dat het terrein van hem was. Heeft die ff goed op zen neus gekeken.

Select aantal foto's staan online (worden er meer, maar moet ze eerst ff aanpassen, grootte en s**t)

http://members.home.nl/c.cordewener/international%20tuning%20weekend%20Belgie/

Enige mindere was dat ik bij thuiskomst eerst 3 uur moest wachten voordat ik de auto bij de flat kon zetten voor leeg te halen (ivm loskomende gevelplaten of iets dergelijks).
Hadden ze van die tijdelijke oprijplaten neer gelegd voor over de modder (Want mochten niet voorlangs), blijft me bumper achter de 2de plaat hangen  Evil or Very Mad

zie hier het resultaat  Shock


_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Zo 31 Jul 2005, 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

ThunderBunny schreef:
kort om het was echt super vooral die gekke franstalige belg die dacht dat hij zomaar effe bij onze club tussen de auto's zijn bak kon parkeren. Laughing
we hadden al diverse keren gevraagd of hij de auto weg wilde zetten maar dat deed hij niet.


Kom je gezellig aan, even naar huis geweest wat warme kleren ophalen, kom je terug, staat er een gore belg op je parkeerplaatsje... dus ik al "waarom hebben jullie die gozer niet ff van die plek gestuurd". Die wilde niet schuiven en zeiden dat jij je auto maar ergens anders moest zetten als je terug kwam... Okay, wordt geregeld! Ik naar die gast toe, grote bek terug... nou goed, geef jij maar grote bek... Wordt ook geregeld! Ik de sleepkabel al van freestyler gepakt, achter de primera gehangen... en toen, ***, geen sleepoog. Als ie een sleepoog had gehad had ik m van die plek weg getrokken, maar toen ie geen sleepoog bleek te hebben vond ik wegslepen met de sleepkabel aan een velg toch wel ietsje té... andere mensen hun spullen beschadigen is niet zo super want dan wordt je van t terein gegooit, en krijg je last met politie en s**t (jammer)... dus verder denken, mooi, peet, kom op man, we boxen m in, hij wilde zn auto hier laten staan zolang hij wilde, nu blijft ie staan zolang als WIJ willen Laughing Beveiliging zag er zelfs de humor van in, naar het ultimatum daarna van "Zet je die auto NU weg dan mag je vertrekken, wil je m nu NIET onmiddelijk wegzetten, dan staat ie hier zo lang als wij willen... dat betekend 1 ding: LANG!" wilde ze plots heel erg goed luisteren!

Ik zei je toch dat ik die bak weg zou krijgen Twisted Evil  Razz

Don't f*** with max or CarTuningForum... ever! muahahaha! /sevillaugh

Coole filmpjes trouwens van dat gedoe, je ziet mij nog naar die ene fransoos die zo stond te dreigen tegen me zwaaien zo van "dag jonge!"
en weglopen Very Happy en dat flippende wijf, schitterend gewoon, je ziet ook nog de gast van de beveiliging zich omdraaien en in de lach schieten om dat zielig hoopje tuig Laughing

@freestyler:  Shock *** man! Crying or Very sad
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 1 Aug 2005, 0:12    Onderwerp: Reageer met quote

@ Freestyler da's balen man...

En dat gedoe met die Fiat... Euhm ja 't was misschien ff lachen maar beetje onnodig lijkt me... Confused

Foto's van mij staan ook online op de site! Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Ma 1 Aug 2005, 8:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ok foto´s aangepast. En er staan er nu iets meer online (ongeveer 3x  Twisted Evil )
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 1 Aug 2005, 16:18    Onderwerp: Reageer met quote

tja jess ik vindt van niet dit was een mega strakke actie! Devil  Dancing
hij deed kinderachtig dan moet je ook op dat nivo wat terug doen anders leren dat soort kinderen er niet van  Laughing  ik weet zeker dat dit een wijze les voor hem was en dat hij wel uitkijkt.  Dancing
@freestyler dit is zwaar K*T voor je.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 1 Aug 2005, 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

Sja ben ik beetje anders in... Als je kwaad met kwaad vergeldt kan 't een kwestie van baas boven baas zijn, óf uitlopen in heftige ruzie en daar zit ik absoluut niet op te wachten.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
323girl
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 1 Juli 2005
Posts: 305
Woonplaats: maastricht
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

Bah bah Jesse, niet zeuren. Je hebt even hard meegelachen. Ok, als we hem weggesleepd hadden was het kwaad.....maar dit was gewoon lekker kinderachtige humor  Very Happy

En dt wijf schelden Laughing  en doen alsof er kratsen of die fiat stonden. JA DAG, max gaat toch geen krassen van een fiat op mijn primera bezorgen Confused  Laughing

Kortom dit ws humor Mr. Green

Max en Peet.........BEDANKT! Applause  Laughing
_________________
My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Crazyass-Girl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 2 Augustus 2005
Posts: 10
Woonplaats: Sittard
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 11:54    Onderwerp: Reageer met quote

Ik baal er toch wel van dat ik het niet gezien heb van die franse belg. Ik was zo moe dat ik even op bed was gaan liggen.

Had ik het nu maar niet gedaan  Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

bahbah jesse... op dat moment was je eve hard aan t meelachen.

En zulke personen, ja, daar doe je wat tegen, want als je dit nu pikt staan ze volgend jaar met zn 6en op onze plaatsen, nu als ze zien dat t Car Tuning Forum stand is parkeren ze wel ergens anders!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Crazyass-Girl
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 2 Augustus 2005
Posts: 10
Woonplaats: Sittard
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 17:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ja die fout maken ze maar 1x  Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

Allereerst zijn die plaatsen niet van ons zelf, die zijn voor iedereen... En we hadden plek genoeg, er hoefde niemand verder meer bij...
En zo hard stond ik helemaal niet mee te lachen, als je die wagen daadwerkelijk weggesleept had was ik ook weg geweest, dat vond ik beetje erg ver gaan Sad
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Freestyler
Silver Member
Silver Member
Geregistreerd op: 13 November 2004
Posts: 1345
Woonplaats: Heerlen
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

Jesse schreef:
En we hadden plek genoeg, er hoefde niemand verder meer bij...


precies, die primaira en benz hadden ook net zo goed buiten kunnen parkeren, zoals je dat met een groep doet. Auto's verspreid neerzetten.


Komop zeg. wat een slap gelul. Die 2 plaatsen waren gereserveerd. Dat was ook meer dan 1x vriendelijk duidelijk gemaakt. En als diplomatie niet meer werkt. Dan rest enkel nog actie.

Daarbij was er meer dan plek zat achter de groep. Maar nee. meneer de walloon vond het nodig om een groep op te delen, want zijn auto was meer waard.

Nu heeft ie wat.
_________________
Ride to be original, try to be unique.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 19:05    Onderwerp: Reageer met quote

Snap ik ook wel hoor...
Ik bedoel alleen maar als je het heft in eigen handen neemt zo'n auto weg te slepen dan vraag je om gezeik of ruzie... En daar zit ik niet op te wachten, en 'n groep die ruzie zoekt wil ik ook niet bij horen...
Maar goed 't is uiteindelijk nog redelijk opgelost...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Di 2 Aug 2005, 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit ook niet op mot te wachten maar als ze willen motten kunnen ze het krijgen.
Wij stonden volledig in ons recht, jij gaat toch ook niet op AMSE of een ander event  zomaar tussen een wild vreemde club staan? Hij vroeg er om!  tja dan kan je het krijgen. Twisted Evil
Wat had jij dan gewilt hee joh kom er gezellig bij moet ik wat vlees op de bbq voor je gooien? Rolling Eyes  kom op hey! stand up for your right!  en hoe zo er was niets qua plaatsen geregeld wij werden wel wegestuur toen we een plekje zochten dus was wel degelijk ingedeelt.
en als jij geen mot wilt dan moet je denk ik niet naar dit soort evenementen gaan dat je eens  mot krijgt weetje van te voren. als die had willen knokken dan kon die ook dat krijgen.
ik laat niet over mij heen lopen en ook niet over een hele club.
maargoed het was en blijft een super ludieke actie waar de beveileging ook de lol van in kon zien dus waar zeiken we over eind goed al goed.
en we hebbe ntenminste iets leuk om op forums te vertellen Smile
ik vraag dan ook aan al onze belgiesche tuners de filmpjes op zoveel mogelijk frans en nederlands talige belgiesche forum te plaatsen.
en dan hoop ik dat hij het filmpje ziet en zijn maten ook  Laughing
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB