Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 22 Mrt 2007, 11:27 Onderwerp: |
|
|
|
Nope, zit alleen een sierstukje op gelast op de originele eindpot. Daarbij is de originele uitlaatlijn geeneens 10 jaar geworden (wagen is van '9.
Ik zou ook niet weten waarom je bij flinke tuning projecten RVS 'nodig' hebt, het is enkel een ander materiaal. Wel is het zo dat RVS je auto overleefd, en wanneer je je auto toch van plan bent op te rijden is t wel een idee m eronder te leggen, want is je wagen op kun je m de uitlaat weer verkopen gezien die dan nog steeds als nieuw is.
Zelf heb ik onder de SX nu geen RVS, onder de oude wel, en zodra mn nieuwe turbo er is gaat de RVS uitlaatlijn er weer onder van mn vorige SX, met de einddemper van mn huidige (HKS race einddemper).
Voor 200 een hele uitlaatlijn? Helaas is die tijd geweest, een einddemper voor de Maxima kwam vies boven de 200 euro uit, en voor de primera een simpel tussenstukje zo'n 140,-
Dus n gehele lijn zal wel wat kosten.
Er moet gewoon eens geinformeerd worden wat het prijsverschil is tussen beide soorten uitlaten, maar als het maar iets van 50 of 75 euro prijsverschil wordt, dan wordt er natuurlijk voor RVS gekozen. Wanneer het geen RVS wordt iig wel een sportdempertje eronder en misschien de middendemper eronderuit voor een wat sportiever geluidje. Ook meende ik te zien dat de 323 niet 1 maar 2 katalysatoren heeft, dan kan er op zn minst 1 van weg, is ie ook wat pittiger. 1 blijft zitten voor gedonder met de politie te meiden uiteraard. Maar nogmaals, eerst flink info winnen over wat alles kost natuurlijk. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 22 Mrt 2007, 16:34 Onderwerp: |
|
|
|
RVS is gewoon heel prijzig, ben je minstens 1000 Eur voor 'n volledige uitlaat kwijt.
Heb zelf toch betere ervaringen met USA, had toendertijd voor minder dan 150 een complete uitlaatlijn inclusief spruitstuk en die doet tot nu toe nog prima zijn werk. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 22 Mrt 2007, 20:21 Onderwerp: |
|
|
|
150 euro? Daar heb je nu nog geen einddemper meer voor zoals ik al zei. Volgens mij heb je die deal dan HEEL lang geleden gemaakt daar. Weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Volgens mij kon ik je toen zelfs nog niet eens, dus dat zal minstens 4 jaar terug zijn.
Wat RVS kost weet ik niet zo één twee drie, daar moet ik nog naar informeren, maar t is natuurlijk logisch dat als t meer dan 4 á 5 honderd euro kost dat t niet gebeurd. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| BRYght Junior Member
| Geregistreerd op: 16 December 2005 | Posts: 376 | |
|
Geplaatst: Do 22 Mrt 2007, 23:07 Onderwerp: |
|
|
|
ja en die prijs merk je ook aan de kwaliteit van usa
dingen maken vooral een heel ander geluid dan origineel..
romax doet t beter.. |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Zo 25 Mrt 2007, 13:47 Onderwerp: |
|
|
|
T punt is dat je vaak voor n degelijke sportuitlaat evenveel kwijt bent dan origineel, wat beter is van de 2 is een overbodige discussie. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 25 Mrt 2007, 19:09 Onderwerp: |
|
|
|
Ja maar hebben we het nu over een volledige sportuitlaat dan? Ik ging ervan uit dat 323girl met enkel een sportdemper voor wat geluid en looks zou gaan... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| 323girl Junior Member
| Geregistreerd op: 1 Juli 2005 | Posts: 305 | Woonplaats: maastricht |
|
Geplaatst: Ma 26 Mrt 2007, 23:51 Onderwerp: |
|
|
|
nee het gaat over een hele uitlaatlijn, van voor tot achter 3 plekken gaten erin _________________ My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!! |
|
Naar boven |
|
|
| Equinox Advanced Member
| Geregistreerd op: 2 December 2004 | Posts: 640 | Woonplaats: Leeuwarden |
|
Geplaatst: Di 27 Mrt 2007, 9:59 Onderwerp: |
|
|
|
Gaat dit topic nou over uitlaten of over de velgjes van 323girl _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| 323girl Junior Member
| Geregistreerd op: 1 Juli 2005 | Posts: 305 | Woonplaats: maastricht |
|
Geplaatst: Di 27 Mrt 2007, 16:59 Onderwerp: |
|
|
|
mijn fout ik ben ineens begonnen over uitlaten _________________ My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!! |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 27 Mrt 2007, 19:02 Onderwerp: |
|
|
|
323girl schreef: |
nee het gaat over een hele uitlaatlijn, van voor tot achter 3 plekken gaten erin |
Ja okee maar ik bedoel wil je een volledige sportuitlaat van voor tot achter, of een standaard spruitstuk & downpipe met een sporteinddemper alleen? In jouw geval zou ik voor 't laatste gaan, bespaart je een hoop geld. _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| 323girl Junior Member
| Geregistreerd op: 1 Juli 2005 | Posts: 305 | Woonplaats: maastricht |
|
Geplaatst: Do 29 Mrt 2007, 19:34 Onderwerp: |
|
|
|
nou.....eerlijk gezegd hoeft het voor mij maar gemaakt te zijn en door de APK te komen, en tja als ik voor niet meer een mooie sportuitlaat etc kan hebben dan is dat meegenomen. Maar mijn hoofdzaak is een hele uitlaat en APK _________________ My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!! |
|
Naar boven |
|
|
|
|