Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 0:45 Onderwerp: Potenza naar de maan :( |
|
|
|
Blijkbaar vinden klootviolen t in mijn buurt leuk om autobanden leeg te laten lopen... bijde banden aan de bijrijderskant flink leeg laten lopen en k heb dat niet gezien toen ik instapte dus op de eerst beste rotonde breekt mn wagen uit, ik denk zal wel de gladheid zijn, maar blijkbaar is alle lucht uit de achterste band daar ergens ontsnapt en begon mn auto heel erg naar rechts te trekken. Ik dacht, niet mooi! platten band, stap uit en zie mn achterband geheel plat... voorband half plat...
Morgen maar eens mn reserve wiel eronder draaien, ben bang dat de band die volledig leeg is verwoest is omdat ik er dus nog op naar huis heb moeten rijden (snelheid 20kp/h met alarm lichten aan), had geen gereedschap in de auto liggen om mn band te wisselen... Kost me mooi weer pleuro's ... Potenza's zijn niet goedkoop
Ik heb echt n botte peg periode met mn wagen...
Echter, ben al lang blij dat mn sportvelg het overleefd heeft...
Max in depressed mode, going to sleep now _________________
Laatst aangepast door Maximus op Zo 6 Mrt 2005, 9:45, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
| Jesse Webmaster
| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 3:40 Onderwerp: |
|
|
|
Jeetje dat schiet echt niet op
Band echt kapot denk je? Misschien toch handig wat materiaal voor zo'n gevallen in de wagen te leggen... Zo'n kruissleutel kost niks bij Heuts (je was erbij toen) of gewoon zo'n spuitbus om 'm te vullen ter plekke... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 8:27 Onderwerp: |
|
|
|
tsssss dat is echt een klote zooi man! doe iig aangifte....
tijdje geleden voor we verhuisd waren in een groot deel van de wijk allemaal autobanden leek gestoke, waaronder 3 van de auto van mijn moeder..... aangifte gedaan samen met nog 60 mensen en uiteindelijk waren de daders gepakt _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Richard_GTT Forum Admin
| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 8:55 Onderwerp: |
|
|
|
Sommige mensen kunnen nérgens vanaf blijven....moe wordt je daarvan!
Klote weer max! |
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 9:47 Onderwerp: |
|
|
|
ik hoop dat ie nog op te pompen valt... maar ik ben er huiverig voor, ik heb 3 km op plat rubber, dus op de wangen van de band gereden... morgen ga ik met de band naar de bandenboer, laat die gozer er eens naar kijken en vraag zn mening, ik geef liever 135 euro uit aan n nieuwe band dan dat ik op de snelweg een klapband krijg...
Ik hoop wel echt dat die pech-flow nou eens eindelijk ophoud... wordt er echt ziek van... buikpijn, hoofdpijn en flink depri door gewoon steeds in je hoofd te hebben "Wat zal t volgende nu weer zijn, wat tref ik zo meteen weer aan bij mn wagen" _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 10:32 Onderwerp: |
|
|
|
ja dat snap ik helemaal! dat zou ik ook hebben! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| veilsidesupra Advanced Member
| Geregistreerd op: 19 Oktober 2003 | Posts: 514 | Woonplaats: Woerden |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 11:10 Onderwerp: |
|
|
|
Wat een fokking eikels zeg, kan men niet meer van iemands eigendom afblijven...
Maar goed hopen dat je velgen ook nie krom zijn _________________ It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 11:20 Onderwerp: |
|
|
|
Velgen is niks mee aan de hand, de kapotte band heeft de velg goed beschermd...
Zelfs geen krasje op de velg... en verder stapvoets naar huis gereden, in zn 1 met 800 toeren, dus denk dat de velg wel oké is, in ieder geval geen zichtbare schaden van scheuren, deuken, kromheid of whatever... das dan 1 geluk...
De band is in ieder geval niet meer te herbruiken, heel de wangen hebben n flinke slijtage rand erin waarover de velgenranden gerold hebben met naar huis komen...
Alleszins beter dan mn velg zelf, want die zijn niet meer verkrijgbaar, mn banden wel...
wel *** is dat mn achterbanden nog als nieuw waren, en mn voorbanden bijna aan vervanging toe waren... vrees dus dat ik meteen maar 4 banden erop aan t kwakken kom....
4 x Bridgestone Potenza....
Reken uit mijn verlies _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 11:26 Onderwerp: |
|
|
|
%*#*(%&*#&^@!^ ik kan zoooo kwaad worden om die losers, 1 keer op school waren er een paar een fiets van zo'n sukkeltje aan het mollen, dat jocie werd al gepest! nou dat hebben ze geweten
we hebben hun fietsen op het dak van de fietsen stalling gegooid! en dat moet je doen met de klootzakken die jouw banden leeg hebben laten lopen _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Murcielaygo Moderator
| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 12:49 Onderwerp: |
|
|
|
Zijn die debielen van je parkeerprobleempje je niet gevolgd??? |
|
Naar boven |
|
|
| veilsidesupra Advanced Member
| Geregistreerd op: 19 Oktober 2003 | Posts: 514 | Woonplaats: Woerden |
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 16:40 Onderwerp: |
|
|
|
jappiee schreef: |
%*#*(%&*#&^@!^ ik kan zoooo kwaad worden om die losers, 1 keer op school waren er een paar een fiets van zo'n sukkeltje aan het mollen, dat jocie werd al gepest! nou dat hebben ze geweten
we hebben hun fietsen op het dak van de fietsen stalling gegooid! en dat moet je doen met de klootzakken die jouw banden leeg hebben laten lopen |
autos zijn wat zwaarder die gooi je nie zomaar op t dak
Nee ff serieus... zullen we Car Tuning Forum-knokploeg oprichten en die honden die met hun gore poten aan je banden hebben gezeten ff in elkaar tikken. _________________ It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 16:55 Onderwerp: |
|
|
|
SaphireNX schreef: |
Zijn die debielen van je parkeerprobleempje je niet gevolgd??? |
Met die mensen heb ik toch netjes alles geregeld voor de verzekering, die hebben hun schade vergoed, dus zou niet weten wat die tegen me moeten hebben.... Maar ja, ik weet niet wie t geweest is dus kan er moeilijk uitspraak over doen.
Groetjes,
Max _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 17:03 Onderwerp: |
|
|
|
veilsidesupra schreef: |
jappiee schreef: |
we hebben hun fietsen op het dak van de fietsen stalling gegooid! en dat moet je doen met de klootzakken die jouw banden leeg hebben laten lopen |
autos zijn wat zwaarder die gooi je nie zomaar op t dak
Nee ff serieus... zullen we <font color="#0066CC"><font color="#0066CC">Car Tuning Forum</font></font>-knokploeg oprichten en die honden die met hun gore poten aan je banden hebben gezeten ff in elkaar tikken. |
nee hun auto niet, die klootzakken gewoon op het dak gooien,, maar count me in!
@max, jij had toch schade? die heeft hun verzekering betaald bedoel je? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 18:36 Onderwerp: |
|
|
|
De schade die ik had aangericht met inparkeren per ongeluk heb ik betaald...
De schade die ik heb bij mn deur door een of andere randdebiel heb ik nooit vergoed gekregen omdat de dader geen spoor heeft nagelaten behalve de schade, geen briefje, geen woordje, niks... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo 6 Mrt 2005, 18:48 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
De schade die ik had aangericht met inparkeren per ongeluk heb ik betaald...
De schade die ik heb bij mn deur door een of andere randdebiel heb ik nooit vergoed gekregen omdat de dader geen spoor heeft nagelaten behalve de schade, geen briefje, geen woordje, niks... |
hij had toch tegen jouw bumper getrapt? wat had jij dan voor schade veroorzaakt? en wat was er met je deur? _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
|