Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Vraagje ivm amp

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HoRIZoN
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Mei 2005
Posts: 23
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 12 Jul 2005, 18:18    Onderwerp: vraagje ivm amp Reageer met quote

Ik wil liefst alles van jbl.
Nu, grote plannen heb ik niet wat ice betreft, maar ik wil toch iets doen.
Ik heb reeds een jbl sub 15 inch 250 watt rms en binnekort komen er nog ovalen van jbl bij, compo vanvoor is dik ok.
Liefst zou ik nu een jbl versterker hebben, maar da kost al weer 200 euro.
ik moet nu eerste mijn auto repareren (accident gehad) en ik wil zo graag eerst velgen en verlaging. vooral verlaging.
maar zopas heb ik en bod gekregen, namelijk een twister tw1000 versterker die geeft 4x125 watt rms.
diekan ik dan eventueel gebruiken voor 2x 125 watt rms= 250 watt rms voor de sub, en de rest dan voor de ovaalkes.
die vraagt er nog maar 75 euro voor met kabels enzo.
Zou ik dit doen, dan heb in tussentijd toch meer plezier van audio of toch maar wachten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 12 Jul 2005, 23:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ben zelf niet bekend met het merk Twister dus ik kan er niet zoveel over zeggen...
Maar het beste wat je kunt doen als het op versterkers en audio apparatuur aankomt is er zelf een keer rustig naar luisteren met je eigen muziek! Als je 'm zelf goed vindt klinken, go for it! Valt het tegen, bijt dan ff op je tanden, spaar je geld en doe 't in 1 keer goed Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
ThunderBunny
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Juni 2005
Posts: 815
PostGeplaatst: Ma 18 Jul 2005, 11:59    Onderwerp: Reageer met quote

Jess jij moet echt weer wat meer op het sys forum gaan komen. Wink
Twister is goed! niets mis mee zijn hele mooie en leuke versterkers daar krijg je geen spijt van.
maar ee ntip bij een 2de handse amp doe alles controleren wat er aan functies op zit.
_________________
Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
HoRIZoN
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 7 Mei 2005
Posts: 23
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 18 Jul 2005, 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

dat is fijn te horen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB