Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Led wheel kit Autostyle of Plasmaglow?

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kjasdfd47
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Juni 2005
Posts: 6
PostGeplaatst: Do 30 Jun 2005, 20:18    Onderwerp: Led wheel kit Autostyle of Plasmaglow? Reageer met quote

hey mede-car-freaks,

Ik ben nieuw hier,aangenaam dus Cool

Ik kan voor een zeer aantrekkelijke prijs aan 7 color led wheel kits komen van zowel het merk autostyle als plasmaglow. Mijn vraag is welke beter is, en welke meer licht geven/breder uitstralen?
De sets zijn gewoon legaal en worden vrijwel tegen inkoopprijzen verkocht. Hij biedt ook single color en undercarkits aan. Deze zijn voor zover ik weet merkloos, maar geclaimed wordt dat ze uit dezelfde fabriek als pg en as komen.

Graag snel een reactie. Heb het geld al overgemaakt, maar moet nu nog beslissen welk merk ik wil hebben  #CHanges ........

Als er nog meer geďnteresseerden zijn voor de kits, laat het dan weten.
Bestel ik ze mee, scheelt in de verzendkosten...

Ps. Dit bericht is ook terug te vinden in Exterieur Styling, maar plaats hem ook maar hier omdat het ook om electronica gaat.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 30 Jun 2005, 21:53    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op Car Tuning Forum! Zwaai

Nou als je het over de echte Plasmaglow (uit Amerika) hebt, die zijn echt wel stukken beter dan de Autostyle sets! Autostyle heeft vrij goedkope sets, de Plasmaglows zijn normaal een heel stuk duurder maar daar is de kwaliteit ook naar en ze geven niet voor niets levenslang garantie erop.
Als ze beide evenveel kosten ben ik bang dat 't om een goedkoop alternatief gaat die mogelijk dezelfde naam heeft gekregen... De echte Plasmaglows zijn deze!

Kan dat bedrijf niet de undercarkits van Plasmaglow leveren?
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
kjasdfd47
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Juni 2005
Posts: 6
PostGeplaatst: Do 30 Jun 2005, 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, het gaat om leegverkoop ivm te breed productassortiment. (te veel verschillende productgroepen). Hij verkoopt dus wat hij nu nog heeft liggen, maar besteld geen nieuwe dingen. Als de losse verkoopprijs $249 is, wat zal dan de inkoopprijs in euro's zijn. Hij claimt de inkoopprijs + en kleine winst te hanteren. Als dit lager is dan de normale inkoopprijs, hebben we waarschijnlijk niet met de echte plasmaglow te maken....

Bedankt voor je reactie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 30 Jun 2005, 22:06    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon vragen dat hij een foto maakt van de verpakking, het originele Plasmaglow logo (van de site) herken je snel genoeg. Staat het in 'n ander lettertype of gaat het om een Aziatisch product ipv Amerikaans heb je met een goedkope imitatie te maken. Ook ff vragen naar de garantie Wink

Kijk ook uit als je deze aanbieder totaal niet kent nog, zitten helaas ook erg veel oplichters op 't net...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
kjasdfd47
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Juni 2005
Posts: 6
PostGeplaatst: Vr 1 Jul 2005, 17:14    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt!
Dit is de mail die hij mij terugstuurde;

Hoi,

De sets van plasmaglow die wij bieden komen van dezelfde producent. Wij hebben echter afwijkende garantievoorwaarden. Je kunt die niet met onze factuur naar plasmaglow voor de garantie. De buizen van onze sets (plasmaglow en autostyle) zijn identiek enkel de controller wijkt hierin af.

De sets met 8 buizen heb ik persoonlijk nog nooit full color gezien. Maar dit kan nieuw zijn.

De rede waarom ik de autostyle adviseer is omdat deze werken met 90 graden LEDs i.p.v. met 25 graden LEDs. De keuze is aan u.


Wat denk jij? Kan ik nu beter voor de 'Plasmaglow' of de Autostyle gaan?/ Ze zijn zeer aantrekkelijk geprijsd, nml 100 Euro...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Vr 1 Jul 2005, 21:49    Onderwerp: Reageer met quote

Nou persoonlijk zou ik voor beide niet gaan, gezien de Plasmaglow zo te horen echt niet de originele zijn!
Als je met een niet al te dure kit met beperkte garantie genoegen neemt kun je 't natuurlijk wel doen... En zal het verschil volgens mij niet zoveel zijn...
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
kjasdfd47
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Juni 2005
Posts: 6
PostGeplaatst: Za 2 Jul 2005, 0:39    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de reacties! Ik had me betaling al overgemaakt toen ik dit onderwerp opende, en heb naar aanleiding van de hier gelezen posts op het forum om de plasmaglow gevraagd. Stuurde hem vanavond een mail met de vraag of hij kon wachten met het versturen, en of hij me een foto van de verpakking kon mailen. Dit is allebei niet gelukt. De verpakking is blanco, het gaat dus om een niet orginele van plasmaglow(denk ik). Als hij me tegenvalt, kan ik hem altijd nog van de hand doen voor iets minder. (maak ik ook iemand blij met de 'licht-behoefte' met een klein budget!). Er zit gelukkig een jaar garantie op, waardoor de waarde, 100Euro zeer zeker gedekt moet worden. Als ik hem onder mijn megane coupe 2l 16v 17" chrome (binnenkort met f50 luchthapper) heb, zal ik foto's posten. Bij goed resultaat is dit toch een goedkope oplossing voor tuningliefhebbers met 'weinig geld'. Zie mezelf dus maar als het ware als testpersoon, doordat ik te enhousiast was, en daardoor te snel besteld/betaald heb.

Spreek je snel!!!!

Ramon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 2 Jul 2005, 2:20    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien valt 't nog wel mee ook, ben benieuwd naar je ervaring ermee!
Toch goed dat er wel een jaar garantie op zit, veel goedkope kits zit slechts een paar maanden tot zelfs geen garantie op... Confused
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB