Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Lekkende radiator
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ki
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 3 Februari 2004
Posts: 117
Woonplaats: Near Brussel
PostGeplaatst: Ma 31 Jan 2005, 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

Die troep is bijzonder slecht voor je waterpomp, mijn radiator piste ook verleden maand. ik kon me depanneren met zo'n pot fuite-stop maar heb het niet gedaan, ik heb daarentegen 2 weken met een bidon van 20 liter koelwater rondgereden en me een nieuwe radiator gekocht bij een bedrijf dat niet anders dan radiatoren en intercoolers fabriceerd: 150 euro kostte dat, het goedkoopste onderdeel aan die wagen tot nu toe denk ik Very Happy

Montage zelf gedaan maar serieus op gevloekt. Het was eenvoudigweg 3 darmen en 6 bouten en 4 silent blokken lossen maar:

- airco radiator zat ervoor en moest eerst uit de weg getrokken worden
- koelwatervat zat in de weg en moest gedemonteerd worden
- radiator kwam uiteindelijk los te zitten maar een geluk dat we een put hadden, anders was het snol geweest
- de radiator kon er niet uit want de servopomp zat in de weg => servopomp losgooien (pfff....)
- die servopomp kon niet uit de weg want de bout waarmee ie vastzat kon 5mm te einig eruit omdat de auto was uitgerust met een intercooler (gedvrrr......)
- intercooler losgooien en uit de weg trekken
- radiator wou er op 5mm weer niet uit want er zat een verzwaarde ventilator op de radiator die 5mm te dik was => ventilator losgooien (gr#@é"é"'é|&@#mmmm...)

Radiator kwam er nu uit als een fluitje van een cent en de nieuwe alu radiator zat er in een wip in, peace of cake Very Happy

En dan de boel terug toekrijgen, koelwater erop en laten warmdraaien met verwarming vollne bak open (zelfpurgerend systeem), ondertussen was het 2 uur 's nachts Very Happy
_________________
- Quattro -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marco
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 15 Januari 2005
Posts: 147
Woonplaats: België
PostGeplaatst: Ma 31 Jan 2005, 19:29    Onderwerp: Reageer met quote

Bij Jappie zijn Alto zal er niet zo veel in de weg zitten, maar goed ook.
Zal wel rapper gefikst zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ki
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 3 Februari 2004
Posts: 117
Woonplaats: Near Brussel
PostGeplaatst: Ma 31 Jan 2005, 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Awel, verse radiator erin jeffen zou ik zo zeggen! Ben je ineens goed voor jaren!
_________________
- Quattro -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dummie
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 10 April 2005
Posts: 36
PostGeplaatst: Do 2 Jun 2005, 21:31    Onderwerp: Reageer met quote

een rouw ei erin kapot slaan Wink deden ze bij mythbusters ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Vr 3 Jun 2005, 14:15    Onderwerp: Reageer met quote

jah dat wel, maar daar maakte het niet echt veel uit wat er gebeurde, mocht de auto kapot zijn blazen ze hem toch op  Very Happy
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB