Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Voor de mensen wie zie afvroegen...(uitlaatgeluid RDW)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gti_styling84
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 23 April 2005
Posts: 102
Woonplaats: Voorburg (Den Haag)
PostGeplaatst: Wo 11 Mei 2005, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dan mag je denk wel een hoop aanpassen...
_________________
Groetjes,

Marc

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Wo 11 Mei 2005, 11:46    Onderwerp: Reageer met quote

Valt goed mee.

Dus voor de demper  splits ik de buis met een Y stuk, met daarin de butterfly valve, het ene uiteinde van het Y stuk gaat richting demper, en het andere stuk komt een open buis die langs de demper loopt, die buis is gewoon open. Achter de demper komt de pijp en de demper weer samen uit bij een Y stuk, dat vervolgens weer aan een sierstuk zit.

Zet ik de butterfly valve dus in stant 1 stroomt de lucht via de demper, en in stant 2 dan kiest de lucht de weg om de demper heen via de open pijp, en kan ie brullen dat het een lieve lust is. Allen het splitsingpunt met de butterfly valve zal een hoop moeite kosten om goed te krijgen en te fabriceren, maar als ze met een butterfly valve een dual runner intake spruitstuk kunnen maken, dan kan dit ook. En eenmaal af is t kikke, met een druk op de knop hard of zacht geluid Very Happy
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Januari 2005
Posts: 671
PostGeplaatst: Wo 11 Mei 2005, 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

haha lekkere plannen max!!
zou erg cool zijn als het je lukt!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
gti_styling84
Junior Member
Junior Member
Geregistreerd op: 23 April 2005
Posts: 102
Woonplaats: Voorburg (Den Haag)
PostGeplaatst: Wo 11 Mei 2005, 14:23    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe wou je dat dan doen met je lambasonde Question
_________________
Groetjes,

Marc

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Wo 11 Mei 2005, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

dat apparaat heb ik weleens gezien, ik geloof 499 euries van autostyle....
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
borntobewild
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 11 Mei 2005
Posts: 11
PostGeplaatst: Do 19 Mei 2005, 7:29    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
Valt goed mee.

Dus voor de demper  splits ik de buis met een Y stuk, met daarin de butterfly valve, het ene uiteinde van het Y stuk gaat richting demper, en het andere stuk komt een open buis die langs de demper loopt, die buis is gewoon open. Achter de demper komt de pijp en de demper weer samen uit bij een Y stuk, dat vervolgens weer aan een sierstuk zit.

Zet ik de butterfly valve dus in stant 1 stroomt de lucht via de demper, en in stant 2 dan kiest de lucht de weg om de demper heen via de open pijp, en kan ie brullen dat het een lieve lust is. Allen het splitsingpunt met de butterfly valve zal een hoop moeite kosten om goed te krijgen en te fabriceren, maar als ze met een butterfly valve een dual runner intake spruitstuk kunnen maken, dan kan dit ook. En eenmaal af is t kikke, met een druk op de knop hard of zacht geluid Very Happy



Netjes idee zeg
_________________
http://www.peugeotheaven.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB