Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| gti_styling84 Junior Member
| Geregistreerd op: 23 April 2005 | Posts: 102 | Woonplaats: Voorburg (Den Haag) |
|
Geplaatst: Wo 11 Mei 2005, 10:42 Onderwerp: |
|
|
|
Dan mag je denk wel een hoop aanpassen... _________________ Groetjes,
Marc
|
|
Naar boven |
|
|
| Maximus Gold Member
| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 11 Mei 2005, 11:46 Onderwerp: |
|
|
|
Valt goed mee.
Dus voor de demper splits ik de buis met een Y stuk, met daarin de butterfly valve, het ene uiteinde van het Y stuk gaat richting demper, en het andere stuk komt een open buis die langs de demper loopt, die buis is gewoon open. Achter de demper komt de pijp en de demper weer samen uit bij een Y stuk, dat vervolgens weer aan een sierstuk zit.
Zet ik de butterfly valve dus in stant 1 stroomt de lucht via de demper, en in stant 2 dan kiest de lucht de weg om de demper heen via de open pijp, en kan ie brullen dat het een lieve lust is. Allen het splitsingpunt met de butterfly valve zal een hoop moeite kosten om goed te krijgen en te fabriceren, maar als ze met een butterfly valve een dual runner intake spruitstuk kunnen maken, dan kan dit ook. En eenmaal af is t kikke, met een druk op de knop hard of zacht geluid _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| jappiee Advanced Member
| Geregistreerd op: 9 Januari 2005 | Posts: 671 | |
|
Geplaatst: Wo 11 Mei 2005, 14:17 Onderwerp: |
|
|
|
haha lekkere plannen max!!
zou erg cool zijn als het je lukt! _________________
|
|
Naar boven |
|
|
| gti_styling84 Junior Member
| Geregistreerd op: 23 April 2005 | Posts: 102 | Woonplaats: Voorburg (Den Haag) |
|
Geplaatst: Wo 11 Mei 2005, 14:23 Onderwerp: |
|
|
|
Hoe wou je dat dan doen met je lambasonde _________________ Groetjes,
Marc
|
|
Naar boven |
|
|
| williamrtd Advanced Member
| Geregistreerd op: 4 Januari 2004 | Posts: 541 | Woonplaats: rotterdam |
|
Geplaatst: Wo 11 Mei 2005, 14:45 Onderwerp: |
|
|
|
dat apparaat heb ik weleens gezien, ik geloof 499 euries van autostyle.... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do 19 Mei 2005, 7:29 Onderwerp: |
|
|
|
Maximus schreef: |
Valt goed mee.
Dus voor de demper splits ik de buis met een Y stuk, met daarin de butterfly valve, het ene uiteinde van het Y stuk gaat richting demper, en het andere stuk komt een open buis die langs de demper loopt, die buis is gewoon open. Achter de demper komt de pijp en de demper weer samen uit bij een Y stuk, dat vervolgens weer aan een sierstuk zit.
Zet ik de butterfly valve dus in stant 1 stroomt de lucht via de demper, en in stant 2 dan kiest de lucht de weg om de demper heen via de open pijp, en kan ie brullen dat het een lieve lust is. Allen het splitsingpunt met de butterfly valve zal een hoop moeite kosten om goed te krijgen en te fabriceren, maar als ze met een butterfly valve een dual runner intake spruitstuk kunnen maken, dan kan dit ook. En eenmaal af is t kikke, met een druk op de knop hard of zacht geluid |
Netjes idee zeg _________________ http://www.peugeotheaven.com
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|
|