Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Neen tegen de hoge brandstofprijzen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jolien Bervoets

Geregistreerd op: 25 September 2012
Posts: 0
PostGeplaatst: Di 25 Sep 2012, 8:14    Onderwerp: Neen tegen de hoge brandstofprijzen Reageer met quote

We betalen al genoeg. Tijd om in actie te schieten!
Het hangt nu van ons af. Politiekers doen altijd loze beloftes.
Straks wordt autorijden onbetaalbaar voor de gewone man.
http://www.facebook.com/pages/Neen-tegen-de-hoge-brandstofprijzen/107548252733900
Wordt lid van deze Facebook pagina, laat er een reactie achter met eventuele suggesties om dit te stoppen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SanabaBeach
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 September 2012
Posts: 3
Woonplaats: Munstergeleen
PostGeplaatst: Di 25 Sep 2012, 14:13    Onderwerp: Reageer met quote

Politie-kers? Rood fruit met blauwe strepen?  Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Den Olli
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 28 November 2010
Posts: 578
Woonplaats: Beervelde (België)
PostGeplaatst: Di 25 Sep 2012, 16:28    Onderwerp: Reageer met quote

dankzij die facebookpagina's zal de brandstof prijs zeker dalen ! --- NOT Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jolien Bervoets

Geregistreerd op: 25 September 2012
Posts: 0
PostGeplaatst: Di 25 Sep 2012, 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

@ SanabaBeach: Dat is nochtans de juiste spelling hoor. Misschien moet jij je Nederlands eens bijschaven?

@ Den Olli: Facebook gaat inderdaad daar niets aan helpen. Maar het is wel een manier om mensen bijeen te krijgen en zo een actie op touw te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SanabaBeach
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 20 September 2012
Posts: 3
Woonplaats: Munstergeleen
PostGeplaatst: Do 27 Sep 2012, 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

Jolien Bervoets schreef:
@ SanabaBeach: Dat is nochtans de juiste spelling hoor. Misschien moet jij je Nederlands eens bijschaven?

@ Den Olli: Facebook gaat inderdaad daar niets aan helpen. Maar het is wel een manier om mensen bijeen te krijgen en zo een actie op touw te zetten.


Ik zeg ook niet dat het fout is of wel? Het klinkt gewoon leuk.

Maar dit is wel een leuk linkje:
http://www.vlaamsetaal.be/artikel/24/algemene-vlaamse-woorden

politieker (m.) = politicus

Maar dit houdt dan in dat ik niet mijn Nederlands moet bijschaven maar mijn Vlaams.
En nee dat ga ik niet doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jolien Bervoets

Geregistreerd op: 25 September 2012
Posts: 0
PostGeplaatst: Vr 28 Sep 2012, 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

Iedereen mag hier gerust een reactie achterlaten met een suggestie ivm een betoging ofzo.
Er wordt veel gesproken van bv. een dag niet te gaan tanken. Maar zelf vind ik dat geen nut hebben. Wat ze op een dag aan inkomsten mislopen, zullen ze dag erna wel ontvangen.
Zelf had ik in gedachte om met een hoop wagens de Wetstraat te gaan blokkeren. Maar als iemand een beter idee heeft, laat het dan gerust hier achter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Joenda
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 9 Januari 2013
Posts: 6
PostGeplaatst: Wo 9 Jan 2013, 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

Jolien Bervoets schreef:

Er wordt veel gesproken van bv. een dag niet te gaan tanken. Maar zelf vind ik dat geen nut hebben. Wat ze op een dag aan inkomsten mislopen, zullen ze dag erna wel ontvangen.


Zelf had ik in gedachte om met een hoop wagens de Wetstraat te gaan blokkeren. Maar als iemand een beter idee heeft, laat het dan gerust hier achter!


De dag niet tanken is voor de pomphouders geen probleem, dat wordt inderdaad wel weer ingehaald Smile.

Een dag de wetstraat blokkeren is wel een leuk idee eigenlijk, beter is om het binnenhof en misschien een paar olieraffinaarderijen te blokkeren Smile dat heeft een leukere impact geloof ik Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 14 Jan 2013, 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

't Heeft toch geen zin, de enige die verlies lijden van zulke acties zijn wij zelf. Ofwel halen we de schade vrijwillig de dag erna wel weer in, ofwel halen ze het geld wel ergens anders.

Dit is al de zoveelste actie sinds ze heel wat jaren geleden over het "kwartje van Kok" begonnen... Tot nu toe heb ik het voornamelijk verder omhoog zien gaan.

PS: als wij met zijn allen naar Brussel afzakken verbranden we aardig wat benzine met zijn allen, dus die actie worden ze alleen maar rijker van.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Juraf01

Geregistreerd op: 19 Juli 2020
Posts: 0
PostGeplaatst: Zo 19 Jul 2020, 10:48    Onderwerp: Re: Neen tegen de hoge brandstofprijzen Reageer met quote

Jolien Bervoets schreef:
We betalen al genoeg. Tijd om in actie te schieten!
Het hangt nu van ons af. Politiekers doen altijd loze beloftes.
Straks wordt autorijden onbetaalbaar voor de gewone man Carton déménagement double cannelure.
http://www.facebook.com/pages/Neen-tegen-de-hoge-brandstofprijzen/107548252733900
Wordt lid van deze Facebook pagina, laat er een reactie achter met eventuele suggesties om dit te stoppen.

Ja, maar bovenal zou het nodig zijn om verschillende handtekeningen of meningen te verzamelen voordat ik aan een evenement begin, denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB