Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Motortuning: welke onderdelen wisselen voor keuring?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
A250
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 21 Februari 2018
Posts: 1
PostGeplaatst: Wo 21 Feb 2018, 23:33    Onderwerp: Motortuning: welke onderdelen wisselen voor keuring? Reageer met quote

Hallo,

Mijn Mercedes A-klasse heeft een stage 3 tuning (250 pk), dwz.: aangepaste turbo, intercooler, downpipe en sportuitlaat. Ik neem aan dat die twee laatsten uiteraard meteen gespot worden op de keuring, maar hoe zit het met de turbo en intercooler? Wordt daarop gecontroleerd, of hoe zichtbaar is dat als ze de motorkap opendoen? De tuner beweert dat ze dat niet gaan zien.

Als hij tijdens de CO˛-test bij het revven 'sportiever dan normaal' klinkt, bestaat de kans dat ze verder op onderzoek gaan? Aan de buitenkant is er niets veranderd aan de wagen.

Concreet wou ik dus weten hoe er op de keuring naar zo'n auto gekeken wordt en welke onderdelen ik moet wisselen om te voorkomen dat hij afgekeurd wordt.

Thx alvast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chaoth
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 20 Februari 2008
Posts: 2452
Woonplaats: Hardegarijp
PostGeplaatst: Zo 18 Mrt 2018, 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Eerlijk gezegd let ik niet op dergelijke dingen tijdens een keuring.
_________________
Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Motorblok/Overbrenging Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB