Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Car detailling

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stijn Vn
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 4 Februari 2017
Posts: 1
Woonplaats: Lummen
PostGeplaatst: Za 4 Feb 2017, 21:07    Onderwerp: Car detailling Reageer met quote

Beste leden,

onlangs kocht ik een volledige set aan voor de car detailler. Wegens zware ziekte wil ik deze set verkopen. Omdat dit forum vol met autofanaten zit had ik graag eens geďnformeerd of iemand hiervoor interesse heeft. Let wel op, de producten zijn in grote hoeveelheden en sterk geconcentreerd. Goed voor 100de beurten. De meeste producten zijn van chemical Guy's. Een proffesionele polijstmachine zit er tevens bij. Alles is aanwezig van begin tot einde.

Nieuwprijs was 1600 euro. Factuur is aanwezig. Ik doe de set weg voor 1100 euro. Ik heb er 3 maal mijn auto mee behandeld. Een gedetailleerde lijst is verkrijgbaar op aanvraag.

Foto:

https://1drv.ms/i/s!Anb7IvthecYOrydVO7YOgZ9SqdQA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB