Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Vraag over multipoint injectie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bum91
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 24 Januari 2015
Posts: 1
Woonplaats: kingswood
PostGeplaatst: Ma 26 Jan 2015, 10:26    Onderwerp: vraag over multipoint injectie Reageer met quote

Hallo ik zit met een vraag en weet eigenlijk niet zo goed waar ik daar antwoord op kan krijgen daarom probeer ik het hier.

Ik heb een oude defender 2.25 benzine waarvan de carburateur van versleten is en eigenlijk vervangen moet worden door een nieuwe.
Maar de ontsteking is ook niet het beste meer.

Nu was ik me aan het afvragen of ik er ook multipoint injectie op kan bouwen, lijkt me wel een leuke uitdaging.

Maar kan ik dan een gewoon bestaand systeem er voor gebruiken. en dan gewoon een triggerwheel op de krukaspoelie plaatsen. voor het signaal voor de krukas positie sensor?

Heb namelijk nog een Peugeotje 106 sloper die multipoint injectie er op heeft zitten.
Maar het is wel maar een 1.4 kan ik dan gewoon grotere injectors plaatsen voor voldoende benzine te krijgen of moet dan ook het kenveld aangepast worden Question  Question  Question
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Di 27 Jan 2015, 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben geen expert op dat gebied, dus hecht niet teveel waarde aan wat ik zeg.
Maar ik denk niet dat dat zomaar kan. Alleszins zul je ook een andere ECU nodig hebben om het aan te sturen, en die moet dan weer met de rest van je motor overweg kunnen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB