Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Gezocht: exterieur designer in de omgeving Deventer

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Brandus
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 25 Juli 2014
Posts: 2
Woonplaats: Netherlands
PostGeplaatst: Vr 25 Jul 2014, 9:06    Onderwerp: Gezocht: exterieur designer in de omgeving Deventer Reageer met quote

Hallo,

Voor een promotiecampagne in de omgeving Deventer ben ik op zoek naar iemand uit de omgeving deventer die het leuk vind om het gehele exterieur voor een auto te designen. Het is een uniek project wat ook een hoop media aandacht zal krijgen.

Ben jij geďnteresseerd of ken je iemand uit de omgeving Deventer stuur me dan een privebericht.

groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Brandus
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 25 Juli 2014
Posts: 2
Woonplaats: Netherlands
PostGeplaatst: Vr 25 Jul 2014, 11:00    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij moet dit bericht in overig optisch. excuses daarvoor.

voor de volledigheid, het gaat om een auto die volledig bestickerd gaat worden. De designer krijgt hier een hoop creatieve vrijheid in. niks is te gek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB