Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Probleem met instalatie van versterker + woofer

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Roykeuh
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 30 Januari 2014
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 30 Jan 2014, 14:14    Onderwerp: Probleem met instalatie van versterker + woofer Reageer met quote

Hellow Tuner's Wink

Ik heb een vraagje hopelijk kennen jullie hier een oplossing voor ik ben gistere in stabroek bij ne gast ne versterker en woofer + kabals gaan halen.
en wij hadden geprobeerd de versterker aan te sluiten maar toen we alles perfect hadden aangesloten op de versterker en k de sleutel int contact steekte begon menne versterker te smoren heb dit 2 keer gehad en volgens die gast liegt dit ofwel aan men batterij ofwel ergens aan men contact.

kmoet zeggen ik ken hier echt niveel van maar dit is mijn probleem zowat, ik had een versterker + woofer eerst in den auto5 gekocht maar das brol want die liet zen sigaar ook heel snel dus wask op 2dehands gaan kijken en had deze die ik nu gisteren had overgekocht gevonde en tis ne competitiewoofer ask die gast moet geloven nu hoop ik dat jullie hier een antwoord op weten want die gast begon al te zeggen van wss moette nieuwe kabels late trekke enda ga u keiveel geld kosten enz khad zoiets van  hmmm ja k ken hier geen fluit van dusja Wink hopelijk hoork iets van jullie Wink Alvast bedankt Wink

Grtz Roy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 8 Feb 2014, 12:24    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje moeilijk om hier iets op te zeggen, ik weet niet over welke merken en types materiaal het gaat, en nog belangrijker hoe het precies werd aangesloten.

Kan wel zeggen dat het nogal link is zonder enige kennis te vertrouwen op iemand die zijn producten wil verkopen... Kun je beter iemand meenemen die je vertrouwt en die er iets van kent.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB