Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

R32 look voor Golf 5

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mike
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 28 Februari 2013
Posts: 4
PostGeplaatst: Do 28 Feb 2013, 1:36    Onderwerp: R32 look voor Golf 5 Reageer met quote

Ik heb zojuist mijzelf voorgesteld bij ' wie is wie'maar blijkbaar gaat er iets mis waardoor mijn posts steeds worden verwijderd.

Ik heb een hoop op dit site gelezen, alleen heb ik nog 1 vraag eigenlijk.

Ik ga binnenkort een normale golf 5 kopen met een normale achterbumper en uitlaat zoals altijd.
Deze dus



Nou wil ik een R32 look. Wat moet ik dan allemaal kopen? Ik wil dat die er dus zo uit gaat zien:



Ik dacht aan R32 uitlaat natuurlijk + R32 achterbumper? Mis ik iets? Met bumper bedoel ik eigenlijk alleen het stukje onder wat ik met de rode pijltjes heb aangeduid.

Ik weet echt ongelofelijk weinig van tuning Sad Spijt me als ik iets doms zeg!

Ik hoop dat ik iets kan oppikken, en ik zal nu weer een berichte maken bij wie is wie Smile

Bedankt![/url]
_________________
Ik ben nieuw hier Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Salernitana
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 16 Maart 2012
Posts: 7
PostGeplaatst: Vr 1 Mrt 2013, 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt 5 soorten. Diegene die jij wilt is de een-na-laatste

http://www.ebay.nl/sch/csr-automotive_de/m.html?_nkw=Heck+Spoiler+Heckansatz+golf5&_sacat=0&_odkw=Heck+Spoiler+Heckansatz+opel&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313

en als die erop zit laat je een uitlaat maken met een bypasss met afstandsbediening. Komt er ook een heftig geluid uit.

http://www.guerrilla-exhaust.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 3 Mrt 2013, 22:03    Onderwerp: Reageer met quote

Salernitana schreef:
Je hebt 5 soorten. Diegene die jij wilt is de een-na-laatste

Dat zijn spoilers, en die heeft hij al zo te zien. Het ging om de bumpers.
Lijkt me erop dat het een kit zal zijn bestaande uit een achterbumper (wellicht een stuk dat op de originele bumper gezet wordt), side skirts, en ik vermoed aan de voorkant ook zoiets. Onderschat de kosten niet, want je moet het ook nog allemaal laten spuiten (vergeet ook de deurklinken en stootstrips niet als je de complete R32 look wil).

Ik weet niet welke motor jouw Golf gaat hebben, maar kans is dat die R32 uitlaat niet geschikt is voor jouw blok. Wellicht kun je een eindstuk vinden dat erop lijkt, en dat op jouw eigen uitlaat of een vervangende sportuitlaat laten lassen.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Uitlaten Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB