Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Hulp om radio intebouwen in OLDTIMER

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
geertD
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 28 December 2012
Posts: 1
Woonplaats: meulebeke
PostGeplaatst: Vr 28 Dec 2012, 16:02    Onderwerp: hulp om radio intebouwen in OLDTIMER Reageer met quote

hallo iedereen ,

ik ben gelukkige eigenaar van een AC COBRA ( oldtimer racewagen uit USA )

graag had ik een radio met gps ingebouwd maar ik ken er weinig of niks van .

in het dashboard is hier geen plaats voor en optisch zou dit niet mooi zijn voor een klassieke racewagen .

in de brede middentunnel is er wel plaats en ik heb van een andere cobra reeds gezien dat ze een deksel electrisch naar boven laten komen door middel van pompjes . Aan dat deksel hangt de radio aan bevestigd.
Dit was heel knap gedaan en waneer je de radio niet meer nodig hebt gaat het deksel naar beneden waar de radio aanhangt en alles is onzichtbaar .

mijn vraag is waar ik die electrische pompjes kan vinden ( pompjes van een kofferklep ofzo die elektrisch bediend worden
EN wie uit de regio westvlaanderen gewend is om radios intebouwen tegen een vergoeding .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB