Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Verrassings M&G voor mijn broerke 10/11/2012

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VOLKSWAGEN AUDI
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 18 Oktober 2012
Posts: 1
PostGeplaatst: Do 18 Okt 2012, 15:18    Onderwerp: verrassings M&G voor mijn broerke 10/11/2012 Reageer met quote

--------------------------------------------------------------------------------

beste VAG... ik heb een vraag,mijn broer word binnekort 16jaar en hij is hevige vag-fest fan... nu was onze vraag om op zijn verjaardag zoveel mogelijk vag autos naar ons zou kunnen komen om hem te verrassen.. hij is ook bezig met vag-auto te pimpen...het is voor hem een hele moeilijke periode nu,aangezien ons mama al 11weken in het ziekenhuis ligt met een zwaar herseninfarct
...we willen hem daarmee extra verrassen met Volkswagen Audi auto's... en omdat 16jaar toch wel speciaal is....voor meer info mogen jullie bellen of sms op 0473793190 of  0496420165

Zaterdag 10 november 2012

Locatie: Oude baan 67
3590 Diepenbeek

Info: gelieve VOOR 20 oktober te bevestigen indien aanwezig
met hoeveel personen en hoeveel wagens... voor genoeg eten en drank te hebben..

Bestuurder: 2 Gratis consumpties + Eten
Passagier: 5 euro 2 consumpties + eten
Bijkomend 1euro per consumptie

Aankomst tussen 12u en 13u
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Aankondiging Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB