Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Advies audio systeem VW caddy III en bedrijf gezocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lemco
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 18 September 2012
Posts: 1
PostGeplaatst: Di 18 Sep 2012, 12:53    Onderwerp: Advies audio systeem VW caddy III en bedrijf gezocht Reageer met quote

Hallo,

Binnenkort neem ik een VW caddy III en ik wil daar een bruut audio systeem inhebben.

Ik wil een super klinkende systeem met wel wat vermogen.
Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar wat ik denk wat wel nodig zijn is een subwoofer, versterker en natuurlijke speakers, maar hoeveel speakers zitten/kunnen eigenlijks in de vw caddy (alleen voorin)?
Wat is de beste plek eigenlijks voor de versterker?
Ik ik niet wil is dat ik zon dikke bass heb dat je de nummerplaat of andere onderdelen er boven uit hoort trillen(wat ik wel is heb gehoord)
Maar volgens mij valt dat wel mee in zon caddy?

Omdat ik er niet zoveel verstand van heb, wil ik het in laten bouwen door een bedrijf, weten jullie een goed bedrijf in het noorden die dit kan doen en kunnen jullie mij wat tips geven waar ik op moet letten?

Het mag wat kosten, ik wil er wel 1000 euro aan uitgeven of misschien wel meer.
Ik hoop dat jullie mij wat kunnen helpen want op het internet vind ik maar lastig info te vinden en goede reviews over bedrijven die dit kunnen vind ik ook niet.

alvast bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> ICE Algemeen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB