Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Custom blower meeting 14 AUG 2011 Zevenaar

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dubversion
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 9 Juli 2010
Posts: 34
PostGeplaatst: Zo 14 Aug 2011, 23:35    Onderwerp: Custom blower meeting 14 AUG 2011 Zevenaar Reageer met quote

Thank you !!!

Iedereen hartelijk bedankt voor de opkomst. Het aantal bezoekers was overweldigend !
Het meeste respect gaat uit naar elke VIP en Special die ondanks de ongunstige weersvoorspellingen gewoon zijn gekomen !

Voor de VIPs en specials die hebben afgezegd vanwege het weer, hopelijk tot volgend jaar !
Special thanks naar mijn vader, mijn broer, Yefkenia, Rogier en Kevin voor de hulp tijdens de meet; zonder hen was het totale chaos geworden, nu was dat gereduceerd tot slechts enkele drukke momenten. Special thanks aan Pascal sisnaisky van het AC Restaurant,  aan Berry Keijser van de Zevenaarse Post en Auto&Tuning's Hugo Claver voor de gratis reklame. Ook hotel Campanile voor de extra parkeerplaatsen.

Ik wil nogmaals Sorry zeggen tegen een paar onaangekondigde specials en VIPs die ik graag een plek had gegund, maar die er simpelweg niet was.

Het volgend jaar zal het op een andere locatie worden gehouden, om iedereen een mooi plekje te kunnen geven.
Maar een ding blijft absoluut: het is een custom turbo en supercharger meeting, dus dat zijn en blijven de VIPs en moeten bij elkaar blijven staan. Ik zal meer ruimte reserveren voor de specials en getunede auto's zonder custom blower.

Dus in het kort: ik was ontzettend tevreden en heel veel respect voor iedereen die is gekomen !

De meeting kan alleen een succes zijn als jullie allemaal komen !

Hopelijk tot het volgend jaar, houdt de forums in de gaten onder meetings. In januari zal de planning voor het komende jaar weer officieel worden, de volgende meeting zal hoogstwaarschijnlijk in augustus 2012 zijn.

Voor vragen, info op- of aanmerken, mail me aub of pm me.

Gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet

PS
video's volgens, sommige forums hebben al video's geupload (o.a. mercedesforum).

De foto's:

Mooie opkomst !






















































































Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 15 Aug 2011, 18:27    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke wagens allemaal, heb iets gemist zo te zien!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
dubversion
Starting Member
Starting Member
Geregistreerd op: 9 Juli 2010
Posts: 34
PostGeplaatst: Ma 15 Aug 2011, 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

Affirmative Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kees21
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 28 Juni 2012
Posts: 23
PostGeplaatst: Vr 27 Jul 2012, 16:52    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er goed uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB