Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Op zoek naar sierring Audi S8 lichtmetalen velg

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JC
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 5 Augustus 2011
Posts: 2
PostGeplaatst: Vr 5 Aug 2011, 18:37    Onderwerp: Op zoek naar sierring Audi S8 lichtmetalen velg Reageer met quote

Op mijn VW Passat Variant heb ik lichtmetalen velgen zitten, type S8 (zie bijgevoegde foto, overigens zijn de velgen niet via die site aangeschaft).
http://imageshack.us/photo/my-images/685/velgens8.jpg/

Nu mist er op 1 van de velgen een chromen sierring (zie de ring met de kuiltjes op de foto). http://imageshack.us/photo/my-images/810/imag0111u.jpg/

Is deze ring na te bestellen? Zo ja, waar en wat zou dat kosten?

Na het eraf halen van de chroomkleurige sierring (van een van de andere
velgen) kon ik niets aan typenummers of iets dergelijks vinden.

Na het eraf halen van de velg kon ik ook niet eenduidig een typenummer vinden. Ik heb hieronder alle codes opgesomd die op de achterkant van de velg staan:

7,5JX17H2
ET40
B24
X
112
Load 720 kg
PCD
11-06

En een voor mij onbekend symbool.

Kan iemand mij helpen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 6 Aug 2011, 23:51    Onderwerp: Reageer met quote

Die vraag gewoon eens stellen bij winkels die dit merk velgen aanbieden. Gezien die contact hebben met de importeur ervan, kunnen ze wel nagaan of zulke onderdelen los leverbaar zijn.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
JC
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 5 Augustus 2011
Posts: 2
PostGeplaatst: Zo 7 Aug 2011, 12:02    Onderwerp: Reageer met quote

Dat dacht ik dus ook. Heb daarom meerdere leveranciers van dit soort velgen aangeschreven, maar allemaal verwijzen ze weer door naar hun leveranciers. En het feit dat ze geen losse onderdelen kunnen bestellen.

M.a.w. deze route is vooralsnog op niets uitgelopen. En dus ben ik nog steeds naarstig zoekende.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Ma 8 Aug 2011, 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geef je weinig kans om op een andere manier eraan te geraken, of je moet al heel toevallig een auto tegenkomen die in de prak ligt, waar 1 of meerdere velgen volledig van kapot zijn en de wielen dus mee naar de sloop gaan, en je zo'n sierringetje zou kunnen scoren (en moest je zo gelukkig zijn, scoor ze dan meteen allemaal).

Enige alternatief dat ik me kan bedenken is alle sierringetjes verwijderen, en vervangen door iets anders dat je per 4 kunt kopen, of misschien zelf maken.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Louwie
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 16 September 2010
Posts: 775
Woonplaats: Den Haag
PostGeplaatst: Di 9 Aug 2011, 13:16    Onderwerp: Reageer met quote

Neem ff contact met hun op miss dat ze je kunnen helpen want hier in Den Haag rijd bijna iedereen met die S8 Velgen...

http://www.proftyre.nl/
_________________
member of KayHard Motorsports -> Japanese: KaiHado Motospotsu.

                 Proud To Be Different
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Car Tuning Forum Index -> Exterieur Styling Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB