Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Auto op moeders naam
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 14:06    Onderwerp: Reageer met quote

Als je in nederland bent dan heb je dikke peg...

Als jij schade hebt gemaakt in een auto die op je vaders naam staat, dan gaat je vader zijn no-claim dr aan... hoeveel trappen ie omlaag kiepert dat heeft te maken met de schade die je hebt aangericht, en in geval van all-risk verzekering ook aan je eigen wagen hebt.

Nog leuker kan ik t je maken, de no-claim van je vader loopt een deuk op, maar jij komt er ook niet beter vanaf... je zult dat namelijk moeten gaan kijken voor je eigen verzekering, langer kun je m niet meer op je pa's naam verzekeren want dan gaat de verzekering vraagtekens stellen of jou vader wel de regelmatige bestuurder is zodra jij weer een klap maakt... En gezien je al een keer schade hebt gemaakt dan vlak na het behalen van je rijbewijs gaat de verzekering niet aardig zijn, die gaan je goed kloppen, je premie is torenhoog dan omdat je al eens schade hebt gemaakt, en je hebt nog niets van schadevrije jaren opgebouwd.

Leuk hè, verzekeringen? Confused
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 15:23    Onderwerp: Reageer met quote

Verzekeringen zijn idd niet leuk, maar als het er op aan komt toch wel makkelijk....(zo af en toe)
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

jappiee schreef:
dat zou ik dus heel goed navragen, want ook daar kan verschil in zitten tussen nederland en belgie..

Buiten dat kan het al verschillen per verzekeringsmaatschappij, elke heeft immers andere voorwaarden. Sommige doen het niet eens.
Goed informeren dus!
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 18:20    Onderwerp: Reageer met quote

vervloekt kutnederland
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Vr 18 Mrt 2005, 10:15    Onderwerp: Reageer met quote

Goh je wordt eens wakker... Olééééé, weer een nederlander diens hersennen geprikkeld worden! Laughing
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Vr 18 Mrt 2005, 13:47    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
Goh je wordt eens wakker... Olééééé, weer een nederlander diens hersennen geprikkeld worden! Laughing


jah ik wist t al wel hoor Confused

ik heb 2 jaar brommer gereden Rolling Eyes
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Vr 18 Mrt 2005, 14:15    Onderwerp: Reageer met quote

okay, maar t gros van de brommerbestuurders moesten ze ook vastbinden aan een boom! levensgevaarlijk hoe de meeste ermee om gaan... voorangsregelingen, hebben ze nooit van gehoord, rood licht? man ze lijken kleurenblind! Rechts, links, allemaal t zelfde als ze ergens in kunnen halen... Op n weg waar je 80 mag, midden op de weg, fietspad? N brommert is toch geen fiets zeker.... Rolling Eyes

Hoe vaak ik er al bijna eentje op me heb gehad, en mn hart 3 keer oversloeg en mn banden 2 mm afsleten van n noodstop... en die gasten steken hun vingertje op en brommen door... Dus brommers, praat me er niet over! Mad

En als je ze aanrijd, schuld of niet, dan kun je nog dokken ook! Terwijl ze zichzelf te pletter rijden op je mooie strakke bolide! Weer n deuk, en niks krijg je vergoed!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Vr 18 Mrt 2005, 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

AMEN!!!!!!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
veilsidesupra
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 19 Oktober 2003
Posts: 514
Woonplaats: Woerden
PostGeplaatst: Vr 18 Mrt 2005, 18:03    Onderwerp: Reageer met quote

Maximus schreef:
okay, maar t gros van de brommerbestuurders moesten ze ook vastbinden aan een boom! levensgevaarlijk hoe de meeste ermee om gaan... voorangsregelingen, hebben ze nooit van gehoord, rood licht? man ze lijken kleurenblind! Rechts, links, allemaal t zelfde als ze ergens in kunnen halen... Op n weg waar je 80 mag, midden op de weg, fietspad? N brommert is toch geen fiets zeker.... Rolling Eyes

Hoe vaak ik er al bijna eentje op me heb gehad, en mn hart 3 keer oversloeg en mn banden 2 mm afsleten van n noodstop... en die gasten steken hun vingertje op en brommen door... Dus brommers, praat me er niet over! Mad

En als je ze aanrijd, schuld of niet, dan kun je nog dokken ook! Terwijl ze zichzelf te pletter rijden op je mooie strakke bolide! Weer n deuk, en niks krijg je vergoed!


Worshippy
je heb helemaal gelijk, sommige zijn zo idd, dat zijn echt van die scootah-johnnys, maar niet allemaal
_________________
It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Off-Topic Tijden gesynchroniseerd met je computer
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB