Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

Foto's ETS in de rai

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hondaghini
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 21 September 2004
Posts: 21
Woonplaats: omg rotterdam
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 0:07    Onderwerp: foto's ETS in de rai Reageer met quote

nu ik dit schrijf is het zaterdag avond en ik heb net de foto's van vandaag op de pc gezet....vrijdag hebben we de delsol naar de rai gebracht,het was slecht weer natuurlijk,dus de delsol zag er niet uit toen we daar aankwamen,maar gelikkig konden we de auto afspuiten voor de ingang.

Eenmaal binnen weet je niet wat je ziet..zoveel auto's,zoveel kleuren en de een is nog mooier dan de andere.
Het poetsen is begonnen en de wagen wordt op z'n plekkie gezet tussen de andere TOP40 auto's.Veel tijd om effe te kijken wat er allemaal staat hebben we niet,want een vriend van me kon ook ineens zijn civic binnen zetten,Er was plek over voor hem.
Alleen dat was wel onze ride home....stad en land afgebeld naar mensen die ons eventueel op konden halen,maar helaas lukte dat niet ,dus hebben we de civic toch maar weer meegenomen en zijn naar huis gereden.

Zaterdagvroeg waren we weer aanwezig.....even de wagen helemaal na lopen en de deuren omhoog gezet....dakkie eraf en de bandjes weer mooi zwart gemaakt...je kent het wel.

Nou hehe we gaan eens rondkijken...
Een accord en supra uit engeland,dutchtuningteam,skyline's,cartrend met z'n wagens,showoff imports....alles stond er weer! supernetjes,strak en de een nog mooier dan de andere!

Wat een wagens zeg,die gele skyline had ik vrijdag avond al binnen zien komen en echt met die wagen ken je onmogelijk zachtjes rijden volgens mij,als hij het gas maar aanraakte schoot hij naar voren en kwamen de knallen uit z'n uitlaat...bizar! Shock

Kaatje en golf4girl(van hondaclubzuidholland en dutchtuningteam) kwam ik ook nog tegen..uhhh 80 keer volgens mij zelfs Wink haha maar wel gezellig in ieder geval,

Tussen de middag konden we bij de organisatie wat broodjes en drinken komen halen,dus dat was wel super geregeld!!! klasse!

nou hier zijn alvast wat foto's:





















































meer foto's zien? kijk op http://www.team-evil.nl
_________________
onze foto's en info

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 1:30    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie pics!
'k heb mijn pics ook net online gezet op de website, zoals gewoonlijk te vinden na klikkie rechtsboven onder het koppie "Nieuws" of het menu "Events -> 2005"!

Was erg gezellig! Jammer dat ik die gele Skyline niet live heb kunnen horen... Was ook geen eigenaar in de buurt te zien Confused
Verder weer veel bekenden gespot en genoten van alle mooie 4wielers die er te zien waren! Wink
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Januari 2005
Posts: 671
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 10:00    Onderwerp: Reageer met quote

mooie foto's man!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 10:52    Onderwerp: Reageer met quote

en nu maar hopen dat alle forum gebruikers hier breedband hebben Laughing


mooie pics hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
jappiee
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 9 Januari 2005
Posts: 671
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 12:04    Onderwerp: Reageer met quote

zal wel toch?
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
williamrtd
Advanced Member
Advanced Member
Geregistreerd op: 4 Januari 2004
Posts: 541
Woonplaats: rotterdam
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 13:52    Onderwerp: Reageer met quote

nice pics!!!
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
crx98
Newbie
Newbie
Geregistreerd op: 13 Maart 2005
Posts: 1
PostGeplaatst: Zo 13 Mrt 2005, 18:26    Onderwerp: Reageer met quote

oke ik heb ze ook online staan mijn pictures

http://home.wxs.nl/~lenos002/auto.htm
_________________
toppie dat tuning
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Maximus
Gold Member
Gold Member
Geregistreerd op: 1 Februari 2004
Posts: 2519
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 13:55    Onderwerp: Re: foto's ETS in de rai Reageer met quote

hondaghini schreef:
Wat een wagens zeg,die gele skyline had ik vrijdag avond al binnen zien komen en echt met die wagen ken je onmogelijk zachtjes rijden volgens mij,als hij het gas maar aanraakte schoot hij naar voren en kwamen de knallen uit z'n uitlaat...bizar! Shock


Als je die gele wide body skyline bedoeld dan kan ik me daar iets bij voorstellen... dit is n racewagen die op circuits wordt ingezet Very Happy Dat naar voor schieten zal hoogst waarschijnlijk dan komen door een abnormaal agressieve koppeling, wat inhoud, slippende koppeling = nee... wat is t wel, grijpen, of niet grijpen Razz
_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 17:23    Onderwerp: Reageer met quote

Jij bedoelt die wat vorig jaar er stond zeker, die geel/zwarte superbrede R34...
Die was 't niet, stond dit jaar een knalgele R33 met zo'n 1000 pk Wink
Zie foto's!




_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Richard_GTT
Forum Admin
Forum Admin
Geregistreerd op: 15 Juli 2003
Posts: 1399
Woonplaats: Brabant, Nederland
PostGeplaatst: Do 17 Mrt 2005, 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

beste mensen dit wordt een enorm topic zo met die foto's ,
al zijn ze wel erg mooi!! Misschien thumbs een idee of gewoon de de site Question
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Nabespreking Meetings & Evenementen Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB