Dé community voor alle Autoliefhebbers!
 


 FrontpaginaStart   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   InloggenInloggen 
 Log in om je Privé Berichten te bekijkenLog in om je Privé Berichten te bekijken 

81-pins ECU connector

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 14 Mei 2011, 12:57    Onderwerp: 81-pins ECU connector Reageer met quote

Heeft iemand ervaring met dit type connector (rechtsboven op de foto)? Question




Ben nu al voor de derde keer een halve dag aan het verspillen dat rotding van m'n ECU los te krijgen, en het wil niet lukken. Nu ben ik niet bekend met hoe dit type connector precies werkt en ik heb maar zéér beperkte ruimte om met 1 hand hem los te krijgen, nauwelijks ziende wat ik doe...

Op onderstaande plaatje zie je hoe 't nu erbij ligt bij mij.
Ik weet alleen dat het ding met de rode pijl eruit getrokken kan worden, en daarmee de connector zou moeten vrij maken om eraf te trekken.
Nu weet ik niet hoe ver die eruit moet, maar ik heb het idee dat die nog niet ver genoeg eruit is, al krijg ik hem niet meer verder... De connector zit namelijk over van die blokjes zoals aangeduid met de groene pijl (daar is ruimte voor 2de connector voor de hogere uitvoering van de wagen). Als ik aan dat ding trek (rode pijl) zie ik in de gaten van de connector (oranje pijlen) iets bewegen. Gezien die gaten over die blokjes (groene pijl) heen zitten, zouden die dan niet moeten open gaan voordat de connector eraf kan...?


_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Murcielaygo
Moderator
Moderator
Geregistreerd op: 18 Juli 2003
Posts: 4497
PostGeplaatst: Za 14 Mei 2011, 16:31    Onderwerp: Reageer met quote

Geen ervaring mee, maar ik heb het idee dat het "rode deel" NOG verder naar buiten moet, afgaande op deze foto:



http://www.newtiburon.com/forums/showthread.php?t=172922
_________________
JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jesse
Webmaster
Webmaster
Geregistreerd op: 17 Juli 2003
Posts: 8036
Woonplaats: Limburg
PostGeplaatst: Za 14 Mei 2011, 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

Dat forum zit ik ook... Raar dat een search daar op "ECU" geen resultaten opleverde... Confused
Deze foto ziende nog maar wat harder zitten wrikken, en uiteindelijk dan toch gelukt.
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Car Tuning Forum Index -> Elektronica Tijden gesynchroniseerd met je computer
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


© 2003-2008 Car Tuning Forum - Powered by phpBB